Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-23
Siedlce: ZAPEWNIENIE BAZY HOTELARSKO-GASTRONOMICZNEJ NA POTRZEBY KONFERENCJI PODSUMOWUJĄCEJ PROJEKT KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ TWÓRCZEGO ROZWOJU WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Numer ogłoszenia: 169462 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPEWNIENIE BAZY HOTELARSKO-GASTRONOMICZNEJ NA POTRZEBY KONFERENCJI PODSUMOWUJĄCEJ PROJEKT KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ TWÓRCZEGO ROZWOJU WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie bazy hotelarsko-gastronomicznej na potrzeby konferencji podsumowującej projekt Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (Nr UDA-POKL.03.03.04-00.046/08-03). Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 1)hotelarskie usługi noclegowe - CPV 55110000-4; 2)usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków - CPV 55300000-3; 2.Wykonawca, któremu powierzone będzie wykonanie przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do: 1)zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników konferencji, w zakresie określonym w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ a także dla osób prowadzących konferencję; 2)zapewnienia właściwych warunków technicznych przeprowadzenia konferencji. 3.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia usług hotelarskich i restauracyjnych, w tym warunki techniczne i lokalowe oraz ilość uczestników konferencji zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 14.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, określa następujące warunki zmiany treści istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania: w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, leżących w szczególności po stronie Zamawiającego lub uczestników konferencji, nie będzie możliwe przeprowadzenie konferencji w pierwotnie założonym terminie, dopuszcza się zmianę terminu świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH
ul. Konarskiego 2
08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Ogólny UPH ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO Kapitał Ludzki (Nr UDA-POKL.03.03.04-00.046/08-03)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Siedlce
- Wynajem kontenera do mycia kotłów w miejscowości Kopytów na 2026 rok
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego w jednostkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Siedlcach
- Dostawa routerów i switchów w ramach projektu "Dostępność plus...coś więcej" Dostawa 4 szt. routerów.
- Zakup namiotu wystawienniczego.
- Dostawa artykułów promocyjnych dla Centrum Współpracy Międzynarodowej
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zorganizowanie i obsługa spotkania doradztwa i innych partnerów AKIS w dniach 15-16.12.2025 r.".
- Świadczenie usług cateringowych w okresie 6 miesięcy na potrzeby Muzeum Historii Polski w Warszawie.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Augustowie w 2026 r.
- Świadczenie usług gastronomicznych dla emerytów i rencistów AGH w 2026 roku na podstawie bloczków obiadowych - KC-DE-zp.272-625/25
- Świadczenie usługi wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu SENIOR + w roku 2026
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Jazzuj z nami" w okresie 27 - 30.11.2025 r.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





