eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWybór kadry zarządzającej projektem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Kielce: Wybór kadry zarządzającej projektem
Numer ogłoszenia: 169452 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Kielcach , Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443358, faks (041) 344 88 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej projektem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wybór koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu w projekcie POKL Stworzenie systemu motywowania do innowacyjności nauczycieli w zakresie tworzenia nowych, innowacyjnych programów, metod, technik i narzędzi nauczania (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.6. Projekty innowacyjne). Cel główny projektu jest Stworzenie systemu motywowania nauczycieli do podejmowania działań w zakresie tworzenia nowych, innowacyjnych programów, metod, technik i narzędzi nauczania. Cele projektu będą realizowane: W I etapie diagnozy i analizy grupą docelową objętą badaniem będzie 800 dyrektorów i ok. 2500 nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych z woj. świętokrzyskiego, którzy odpowiedzą na ankietę badawczą. W II etapie testowania stworzonego systemu motywowania do innowacyjności nauczycieli w zakresie tworzenia nowych innowacyjnych programów, metod, technik i narzędzi nauczania grupą docelową będą: użytkownicy - 50 dyrektorów szkół (40 kobiet i 10 mężczyzn), 5 przedstawicieli organów prowadzących szkoły i odbiorcy - 100 nauczycieli (80 kobiet i 20 mężczyzn). W fazie upowszechniania grupą docelową będzie 400 dyrektorów szkół (320 kobiet i 80 mężczyzn) i 102 przedstawicieli organów prowadzących szkoły (wszystkie jednostki samorządów terytorialnych w woj. świętokrzyskiego). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ten sam wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia wymienioną poniżej. Zadanie 1 - Koordynatora projektu. Zadanie 2 - Asystenta Koordynatora projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00-2, 79.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; dla zadania 1 Dysponują jedną osobą do pełnienia funkcji Koordynatora Projektu, która posiada: - min. wyższe wykształcenie pedagogiczne z tytułem magistra w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, z uprawnieniami do zarządzania w oświacie, - ukończone studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania lub zarządzania funduszami unijnymi, - co najmniej rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym w oświacie, - doświadczenie kierowaniem, co najmniej w jednym projekcie finansowanym ze środków Unii Europejskiej o budżecie rozumianym jako koszty ogółem, nie mniejszym niż 1 500 000 PLN w okresie ostatnich trzech lat - obsługa komputera - MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook oraz aplikacji Generator Wniosków Aplikacyjnych POKL, Generator Wniosków Płatniczych PO KL - doskonała znajomość dokumentów programowych dla PO KL, wytycznych w zakresie kwalifikowalności oraz rozliczania wydatków w ramach EFS dla zadania 2 Dysponują jedną osobą do pełnienia funkcji Asystenta Koordynatora Projektu, która posiada: - wykształcenie wyższe pedagogiczne lub ekonomiczne z tytułem magistra w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, - ukończone przynajmniej jedno szkolenie z zakresu sprawozdawczości lub kontroli projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, - doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat pracy, doświadczenie w pracy biurowej, - obsługa komputera - MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook oraz aplikacji Generator Wniosków Aplikacyjnych POKL, Generator Wniosków Płatniczych PO KL - doskonała znajomość dokumentów programowych dla PO KL, wytycznych w zakresie kwalifikowalności oraz rozliczania wydatków w ramach EFS Uwaga; Zamawiający zastrzega sobie prawo w wyniku sprawdzania ofert, sprawdzenie u wskazanych osób posiadanie umiejętności co do których postawiono wymogi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę cenową zgodną z załączonym drukiem Oferty cenowej - załącznik do SIWZ. Ofertę musi podpisać osoba upoważniona do zaciągania zobowiązań. W przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik (lub osoba upoważniona), należy załączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://kuratorium.kielce.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oświaty w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce pok. 612.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Kuratorium Oświaty w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce pok. 603.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekcie POKL Stworzenie systemu motywowania do innowacyjności nauczycieli w zakresie tworzenia nowych, innowacyjnych programów, metod, technik i narzędzi nauczania (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.6. Projekty innowacyjne)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Koordynatora projektu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań koordynatora projektu, w szczególności dotyczy: 1) zarządzania projektem we współpracy z Kierownikiem Projektu, 2) kontroli jakości pracy wykonywanej przez osoby zatrudnione przy projekcie, 3) organizacji współpracy z metodykami, nauczycielami, dyrektorami, przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego, 4) nadzoru nad funkcjonowaniem biura projektu i jego personelu, 5) nadzoru nad terminowością i prawidłowością prowadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji projektu, 6) realizacji zadań zgodnie z harmonogramem określonym we wniosku o dofinansowanie projektu, porozumieniem zawartym pomiędzy Zleceniodawcą, a Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego, Wytycznymi POKL (Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), oraz obowiązującymi przepisami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Asystenta Koordynatora projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 Zakres zadań asystenta koordynatora projektu, w szczególności dotyczy: 1) monitorowania funkcjonowania biura projektu, 2) monitorowania terminowości i prawidłowości prowadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji projektu, 3) wspierania koordynatora we wszelkich działaniach związanych z realizacją projektu, m. in. pomoc koordynatorowi projektu w zakresie kontroli jakości pracy wykonywanej przez osoby świadczące usługi w projekcie , pomoc koordynatorowi projektu w zakresie organizacji współpracy z metodykami, nauczycielami, dyrektorami, przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego, 4) obsługi biura projektu przez 6 godzin dziennie 5 dni w tygodniu, 5) sporządzania i terminowego przekazywania koordynatorowi projektu kart czasu pracy osób świadczących usługi w projekcie, 6) realizacji zadań zgodnie z harmonogramem określonym we wniosku o dofinansowanie projektu, porozumieniem zawartym pomiędzy Zleceniodawcą, a Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego, Wytycznymi POKL (Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), oraz obowiązującymi przepisami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.