Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-15
Kielce: Wybór kadry zarządzającej projektem
Numer ogłoszenia: 169452 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Kielcach , Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443358, faks (041) 344 88 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej projektem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wybór koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu w projekcie POKL Stworzenie systemu motywowania do innowacyjności nauczycieli w zakresie tworzenia nowych, innowacyjnych programów, metod, technik i narzędzi nauczania (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.6. Projekty innowacyjne). Cel główny projektu jest Stworzenie systemu motywowania nauczycieli do podejmowania działań w zakresie tworzenia nowych, innowacyjnych programów, metod, technik i narzędzi nauczania. Cele projektu będą realizowane: W I etapie diagnozy i analizy grupą docelową objętą badaniem będzie 800 dyrektorów i ok. 2500 nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych z woj. świętokrzyskiego, którzy odpowiedzą na ankietę badawczą. W II etapie testowania stworzonego systemu motywowania do innowacyjności nauczycieli w zakresie tworzenia nowych innowacyjnych programów, metod, technik i narzędzi nauczania grupą docelową będą: użytkownicy - 50 dyrektorów szkół (40 kobiet i 10 mężczyzn), 5 przedstawicieli organów prowadzących szkoły i odbiorcy - 100 nauczycieli (80 kobiet i 20 mężczyzn). W fazie upowszechniania grupą docelową będzie 400 dyrektorów szkół (320 kobiet i 80 mężczyzn) i 102 przedstawicieli organów prowadzących szkoły (wszystkie jednostki samorządów terytorialnych w woj. świętokrzyskiego). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ten sam wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia wymienioną poniżej. Zadanie 1 - Koordynatora projektu. Zadanie 2 - Asystenta Koordynatora projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00-2, 79.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; dla zadania 1 Dysponują jedną osobą do pełnienia funkcji Koordynatora Projektu, która posiada: - min. wyższe wykształcenie pedagogiczne z tytułem magistra w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, z uprawnieniami do zarządzania w oświacie, - ukończone studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania lub zarządzania funduszami unijnymi, - co najmniej rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym w oświacie, - doświadczenie kierowaniem, co najmniej w jednym projekcie finansowanym ze środków Unii Europejskiej o budżecie rozumianym jako koszty ogółem, nie mniejszym niż 1 500 000 PLN w okresie ostatnich trzech lat - obsługa komputera - MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook oraz aplikacji Generator Wniosków Aplikacyjnych POKL, Generator Wniosków Płatniczych PO KL - doskonała znajomość dokumentów programowych dla PO KL, wytycznych w zakresie kwalifikowalności oraz rozliczania wydatków w ramach EFS dla zadania 2 Dysponują jedną osobą do pełnienia funkcji Asystenta Koordynatora Projektu, która posiada: - wykształcenie wyższe pedagogiczne lub ekonomiczne z tytułem magistra w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, - ukończone przynajmniej jedno szkolenie z zakresu sprawozdawczości lub kontroli projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, - doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat pracy, doświadczenie w pracy biurowej, - obsługa komputera - MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook oraz aplikacji Generator Wniosków Aplikacyjnych POKL, Generator Wniosków Płatniczych PO KL - doskonała znajomość dokumentów programowych dla PO KL, wytycznych w zakresie kwalifikowalności oraz rozliczania wydatków w ramach EFS Uwaga; Zamawiający zastrzega sobie prawo w wyniku sprawdzania ofert, sprawdzenie u wskazanych osób posiadanie umiejętności co do których postawiono wymogi.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ofertę cenową zgodną z załączonym drukiem Oferty cenowej - załącznik do SIWZ. Ofertę musi podpisać osoba upoważniona do zaciągania zobowiązań. W przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik (lub osoba upoważniona), należy załączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://kuratorium.kielce.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oświaty w Kielcach
Al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
pok. 612.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Kuratorium Oświaty w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce pok. 603.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekcie POKL Stworzenie systemu motywowania do innowacyjności nauczycieli w zakresie tworzenia nowych, innowacyjnych programów, metod, technik i narzędzi nauczania (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.6. Projekty innowacyjne)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Koordynatora projektu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań koordynatora projektu, w szczególności dotyczy: 1) zarządzania projektem we współpracy z Kierownikiem Projektu, 2) kontroli jakości pracy wykonywanej przez osoby zatrudnione przy projekcie, 3) organizacji współpracy z metodykami, nauczycielami, dyrektorami, przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego, 4) nadzoru nad funkcjonowaniem biura projektu i jego personelu, 5) nadzoru nad terminowością i prawidłowością prowadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji projektu, 6) realizacji zadań zgodnie z harmonogramem określonym we wniosku o dofinansowanie projektu, porozumieniem zawartym pomiędzy Zleceniodawcą, a Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego, Wytycznymi POKL (Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), oraz obowiązującymi przepisami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Asystenta Koordynatora projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 Zakres zadań asystenta koordynatora projektu, w szczególności dotyczy: 1) monitorowania funkcjonowania biura projektu, 2) monitorowania terminowości i prawidłowości prowadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji projektu, 3) wspierania koordynatora we wszelkich działaniach związanych z realizacją projektu, m. in. pomoc koordynatorowi projektu w zakresie kontroli jakości pracy wykonywanej przez osoby świadczące usługi w projekcie , pomoc koordynatorowi projektu w zakresie organizacji współpracy z metodykami, nauczycielami, dyrektorami, przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego, 4) obsługi biura projektu przez 6 godzin dziennie 5 dni w tygodniu, 5) sporządzania i terminowego przekazywania koordynatorowi projektu kart czasu pracy osób świadczących usługi w projekcie, 6) realizacji zadań zgodnie z harmonogramem określonym we wniosku o dofinansowanie projektu, porozumieniem zawartym pomiędzy Zleceniodawcą, a Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego, Wytycznymi POKL (Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), oraz obowiązującymi przepisami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zabudową tarasu IV piętra budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSZZ w Kielcach"
- Dostawa oprogramowania do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 2 części - projekt nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych w szczególności z dziedziny muzyki współczesnej.
- Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu - biura Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy
- Wsparcie administracyjne Wydziału Programowania i Realizacji dla Instytutu Adama Mickiewicza.
więcej: Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





