Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-05
Bielsko-Biała: Rozbudowa monitoringu CCTV miasta Bielsko - Biała o 6 kamer na Osiedlu Karpackim, sieć transmisyjną i centrum obsługi w ilościach: wg projektu technicznego, przedmiaru robót oraz zestawienia materiałów i urządzeń.
Numer ogłoszenia: 169351 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska , ul. Kołłątaja 10, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 033 82-281-14, 82-281-15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.smbb.bip.wizja.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa monitoringu CCTV miasta Bielsko - Biała o 6 kamer na Osiedlu Karpackim, sieć transmisyjną i centrum obsługi w ilościach: wg projektu technicznego, przedmiaru robót oraz zestawienia materiałów i urządzeń..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia w sprzęt aparatury telewizji przemysłowej i telekomunikacyjnej wraz z montażem wyszczególniony w załączniku nr 5 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Zamieszczone w opisie poszczególnych elementów nazwy własne (handlowe) określają wymagane przez zamawiającego minimalne parametry techniczne, dopuszcza się składanie ofert obejmujących sprzęt skonfigurowany w oparciu o elementy pochodzące od innych producentów pod warunkiem, że ich parametry nie będą niższe niż elementów wskazanych w opisie specyfikacji. Zamawiający wymaga podania w ofercie parametrów technicznych sprzętu, funkcjonalności oprogramowania oraz nazwę producenta oferowanego sprzętu lub oprogramowania, w przypadku oferty zawierającej sprzęt innych producentów, ale o równoważnych parametrach technicznych niż wyspecyfikowane poniżej w formie dodatkowych załączników..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do wykonania określonych działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, spełnienie warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w pkt 2 lit.b Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, spełnienie warunku - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - w sposób opisany w pkt 2 lit.c; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, spełnienie warunku - złożenie oświadczenia o posiadaniu środków własnych lub zdolności kredytowej do wykonania zamówienia; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełnienie warunku - dysponują doświadczonymi pracownikami oraz osobą do kierowania tymi robotami; e) udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i użyte materiały, na okres nie krótszy niż 2 lata od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy, spełnienie warunku - złożenie oświadczenia o udzieleniu gwarancji i rękojmi; f) zapewnią serwis gwarancyjny z określeniem czasu reakcji nie dłuższym niż 4 godziny od chwili zgłoszenia awarii oraz, że zapewniają zamontowanie własnego sprzętu zastępczego na czas usunięcia awarii. spełnienie warunku - złożenie oświadczenie o udzieleniu serwisu gwarancyjnego; g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp); h) akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń, spełnienie warunku - złożenie oświadczenia; i) złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 2...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); b) potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające posiadane uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, (w przypadku przedsiębiorstw występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie w postaci referencji zamawiających lub kopii protokołów odbioru.; d) wskazanie przez wykonawcę osoby wyznaczonej do kierowania robotami ( na załączniku nr 3 do SIWZ); e) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (załącznik nr 2 do SIWZ), W przypadku wykonawców działających wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) oświadczenie składa każdy ze współwykonawców. f) oświadczenia ( załącznik nr 3 do SIWZ): - o braku zaległości podatkowych na rzecz urzędu skarbowego, - o braku zaległości na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz ZUS, - o posiadaniu środków własnych lub zdolności kredytowej, - o udzielonej gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia, - że zapewni serwis gwarancyjny z czasem reakcji do 4 godzin od chwili zgłoszenia awarii oraz zapewni zamontowanie własnego sprzętu zastępczego na czas usunięcia awarii, - o terminie wykonania przedmiotu zamówienia, - że wykonawca zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty, - że wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni poczynając od daty wyznaczonej jako termin składania ofert, - że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), - kogo upoważnia do kierowania robotami; - o zawartych w ofercie informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa; - o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. g) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, który jest jednocześnie wzorem jego sporządzenia. h) Szczegółowe dane techniczne oferowanych urządzeń w wypadku zastosowania sprzętu równoważnego ( innych producentów) niż podane w złączniku nr 5 do SIWZ i) do oferty należy dołączyć również potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopie: o nadania NIP, o nadania REGON. j) Pełnomocnictwo (udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - oryginał) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy załączyć mają do oferty wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz wykonawca przekazują pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została potwierdzona pisemnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres Gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smbb.bip.wizja.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska 43-300 Bielsko-Biała ul. Kołłątaja 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Straż Miejska 43-300 Bielsko-Biała ul. Kołłątaja 10 ( w sekretariacie pok. 102 )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: Rozbudowa odcinka ul. Akademii Umiejętności w Bielsku-Białej
- Zakup systemu operacyjnego klasy serwerowej wraz z licencjami dostępowymi umożliwiającymi korzystanie z usług serwerowych przez minimum 275 użytkowników
- Modernizacja sali widowiskowej wraz z modernizacją instalacji elektrycznej i holu w Domu Kultury w Hałcnowie.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DROBNEGO JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW - TESTY, PODŁOŻA - 3 PAKIETY
- WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI NIEBEZPIECZNYCH ODPADÓW MEDYCZNYCH I INNYCH ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ
- Pielęgnacja, wycinka drzew oraz przerośniętych krzewów, samosiejek, młodych drzewek rosnących na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w podziale na 3 części
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie atrakcyjności sportowej i turystycznej Siemiatycz
- Budowa zespołu obiektów Parku Etnograficznego Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej (strefa zaplecza "A"): kontynuacja prac budowlanych Rządcówki z Rudnej Wielkiej - II etap
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych (...)
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dzierżązna" w ramach Projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Turek
- Budowa odcinka ul. Siewnej w Zalasewie, gm. Swarzędz.
- Budowa chodnika przy ulicy Klonowej w miejscowości Kamionki
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.