eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › WYKONANIE WYCINKI I KOREKTY DRZEW NA DROGACH POWIATOWYCH, POWIATU GRODZISKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Grodzisk Mazowiecki: WYKONANIE WYCINKI I KOREKTY DRZEW NA DROGACH POWIATOWYCH, POWIATU GRODZISKIEGO
Numer ogłoszenia: 169350 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7240570, fax 022 7240570.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WYCINKI I KOREKTY DRZEW NA DROGACH POWIATOWYCH, POWIATU GRODZISKIEGO.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonaniu wycinki i korekty drzew na drogach powiatowych, Powiatu Grodziskiego Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - wykonanie wycinki drzew o średnicach określonych w załączniku Nr 3 - Tabela kosztowa do niniejszej specyfikacji na podstawie uzyskiwanych na bieżąco, decyzji administracyjnych zezwalających na ich wycinkę, wydanych przez poszczególne gminy Powiatu Grodziskiego, - wykonanie korekty korony drzew obejmujące usunięcie suszu, redukcję i korektę korony, - usunięcie karp i zasypanie dołów, - uprzątnięcie wyciętych drzew, konarów, gałęzi, liści i karp z wywozem na odpowiednie składowisko dostępne dla Wykonawcy lub zagospodarowanie we własnym zakresie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. 5.3 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie należy załączyć: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 usług obejmujących zakres zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zakresowi rzeczowemu zamówienia, określonemu w pkt. 3 SIWZ i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 5 do SIWZ), - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (minimum jedna osoba uprawniona do obsługi piły mechanicznej), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających odpowiednie uprawnienia/zaświadczenia do wykonania prac objętych zamówieniem - (załącznik nr 6 do SIWZ), 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy. Na potwierdzenie należy załączyć: - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - (załącznik Nr 4 do SIWZ). Do oferty należy załączyć również: 1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1 do SIWZ), 2. wypełnione i podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 3. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 3). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-grodziski.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Maz..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 09:50, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Maz..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.