eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośniewice › dostawa i montaż mebli w ramach III Etapu projektuEFEKTYWNA EDUKACJA GWARANTEM ROZWOJU LOKALNEGO RYNKU PRACY - BUDOWA I WYPOSAŻENIE GIMNAZJUM GMINNEGO W KROŚNIEWICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Krośniewice: dostawa i montaż mebli w ramach III Etapu projektu: EFEKTYWNA EDUKACJA GWARANTEM ROZWOJU LOKALNEGO RYNKU PRACY - BUDOWA I WYPOSAŻENIE GIMNAZJUM GMINNEGO W KROŚNIEWICACH
Numer ogłoszenia: 169282 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128206 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośniewice, ul. Poznańska 5, 99-340 Krośniewice, woj. łódzkie, tel. 024 2523024, faks 0-24 25 47 782.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż mebli w ramach III Etapu projektu: EFEKTYWNA EDUKACJA GWARANTEM ROZWOJU LOKALNEGO RYNKU PRACY - BUDOWA I WYPOSAŻENIE GIMNAZJUM GMINNEGO W KROŚNIEWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w ramach III Etapu projektu: EFEKTYWNA EDUKACJA GWARANTEM ROZWOJU LOKALNEGO RYNKU PRACY - BUDOWA I WYPOSAŻENIE GIMNAZJUM GMINNEGO W KROŚNIEWICACH. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych n/w mebli: 1) regały o wymiarach: 80x38x186 cm - 194 szt. 2) regały przesuwne - 6 szt. 3) stoły uczniowskie trapezowe - 88 szt. 4) krzesła szkolne - 444 szt. 5) krzesła regulowane - 15 szt. 6) stoły uczniowskie 2 osobowe - 296 szt. 7) krzesła tapicerskie - 134 szt. 8) stół komputerowy - 49 szt. 9) biurka narożne - 26 szt. 10) kontenery z szufladami - 7 szt. 11) stoły konferencyjne - 18 szt. 12) szafki - 142 szt. 13) stolik pod telewizor - 3 szt. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis wyposażenia Gimnazjum w Krośniewicach - meble. 3. Oferowane wyroby muszą posiadać certyfikat zgodności z Polskimi Normami, polskimi aprobatami technicznymi. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejski lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: a) europejski aprobaty techniczne, b) wspólne specyfikacje techniczne, c) normy międzynarodowe, d) Inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejski organy normalizujące. 4. Oferowane wyroby muszą posiadać znak bezpieczeństwa i być oznaczone tym znakiem. Wszystkie materiały i surowce używane do produkcji muszą posiadać aktualne certyfikaty i świadectwa higieniczne. 5. Przedmiot zamówienia korzysta z dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa V: Infrastruktura społeczna, Działanie V.3 Infrastruktura edukacyjna (zgodnie z Umową Nr UDA-RPLD-05-03-00-00-016-08-00 z dnia 16 maja 2009r. ze zmianami). Realizacja przedmiotu umowy odbywać się musi zgodnie z zasadami określonymi dla tego działania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00 - 36.15.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia korzysta z dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa V: Infrastruktura społeczna, Działanie V.3 Infrastruktura edukacyjna (zgodnie z Umową Nr UDA-RPLD-05-03-00-00-016-08-00 z dnia 16 maja 2009r. ze zmianami). Realizacja przedmiotu umowy odbywać się musi zgodnie z zasadami określonymi dla tego działania..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Spółka z o.o., ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209653,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 226066,00

  • Oferta z najniższą ceną: 226066,00 / Oferta z najwyższą ceną: 299106,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.