eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskDostawa i montaż wyposażenia placów zabaw przy 50 ośrodkach przedszkolnych utworzonych w ramach Projektu Podkarpackie Ośrodki Przedszkolne - nowa jakość edukacji współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapita

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Przeworsk: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw przy 50 ośrodkach przedszkolnych utworzonych w ramach Projektu Podkarpackie Ośrodki Przedszkolne - nowa jakość edukacji współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 169248 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Ziemi Przeworskiej, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6401529, fax 016 6401579.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw przy 50 ośrodkach przedszkolnych utworzonych w ramach Projektu Podkarpackie Ośrodki Przedszkolne - nowa jakość edukacji współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż n/w wyposażenia placów zabaw przy 50 ośrodkach przedszkolnych zlokalizowanych na terenie gmin: Adamówka, Gać, Jawornik Polski, Kańczuga, Przeworsk, Rokietnica, Roźwienica, Sieniawa, Wiązownica, Zarzecze (wg poniższej tabeli) realizowanych w ramach projektów Podkarpackie Ośrodki Przedszkolne - nowa jakość edukacji współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ¬- Program Operacyjny Kapitał Ludzki wg poniższego zestawienia: - Huśtawka podwójna - 50 szt. - Huśtawka wagowa (tzw. Konik lub Ważka) - 50 szt. - Zestaw zabawowy - 50 szt. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - 37.53.52.00 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 cyt. Ustawy. b. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. W celu potwierdzenia spełniania warunku wymienionego w pkt. VIII.1.1 SIWZ Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - W celu potwierdzenia spełniania warunku wymienionego w pkt. VIII.1.3 SIWZ Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - deklarację zgodności elementów z normą PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw (lub równoważną) dla poszczególnych elementów placu zabaw z wyłączeniem regulaminu placu zabaw; - folder, fotografię lub katalog obrazujące poszczególne elementy placu zabaw. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wg zał. Nr 3 do SIWZ).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzecze.itl.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zarzecze, 37-205 Zarzecze 175; pow. Przeworsk; woj. podkarpackie tel./fax. (016) 640-15-29, 37-205 Zarzecze - pok. nr 3.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podkarpackich Ośrodków Przedszkolnych, Zarzecze 192 , 37-205 Zarzecze.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.