To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-26
Sieradz: Dostawa sprzętu medycznego w postaci dwóch defibrylatorów
Numer ogłoszenia: 169198 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127320 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8270600, faks 043 8270621.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego w postaci dwóch defibrylatorów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Karnego w Sieradzu sprzętu medycznego w postaci dwóch defibrylatorów. Każdy z defibrylatorów musi spełniać następujące wymagania: 1) musi posiadać małe gabaryty, masa defibrylatora nie może przekraczać 3,5 kg z baterią), 2) musi posiadać baterię o żywotności co najmniej 5-letniej, zapewniającej nie mniej niż 200 wyładowań, 3) musi być prosty i szybki w użyciu, 4) użytkownik musi być prowadzony poleceniami słownymi w języku polskim oraz poleceniami wizualnymi, 5) musi posiadać algorytmem postępowania zgodnym z wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji 2010 (ERC), 6) musi posiadać możliwość aktualizacji oprogramowania w przypadku zmiany wytycznych ERC, 7) musi być wyposażony w elektrody samoprzylepne, łatwo dostępne na rynku medycznym przez kilka najbliższych lat, 8) musi posiadać obudowę odporną na uszkodzenia, ułatwiającą transport i przechowywanie, 9) musi posiadać możliwość przeprowadzania automatycznych, cyklicznych testów obwodów elektrycznych, 10) musi posiadać możliwość rejestrowania danych: czas włączenia, wykrycie ruchu, zalecenie wykonania wstrząsu, wykonanie wstrząsu, 11) zarejestrowane dane muszą być zapisywane w pamięci wewnętrznej lub na karcie pamięci z możliwością przenoszenia danych do analizy na komputerze PC, 12) musi posiadać tolerancję na wstrząsy i upadki: przynajmniej zgodnie z MIL-STD-810F 516.5 Procedure IV (1 metr, krawędź, narożnik lub powierzchnia, w trybie oczekiwanie na wstrząs), 13) musi posiadać możliwość pracy w zakresie wilgotności względnej co najmniej 15% - 85%, 14) musi być odporny na wibracje, 15) musi być pyłoszczelny oraz bryzgoszczelny. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w oryginalnym opakowaniu, gotowy do montażu i po zainstalowaniu do spełniania swojej funkcji bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów. Powinien posiadać również wymagane prawem certyfikaty określone w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) oraz nie stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia pacjentów, użytkowników i osób trzecich.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 - Defibrylatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDLINE Sp. z o.o., ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11770,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10074,24
Oferta z najniższą ceną: 10074,24 / Oferta z najwyższą ceną: 17313,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzętu i narzędzi jednorazowych do zabiegów endoskopowych, laparoskopowych i bronchoskopowych
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
- Remont oddziału 1 pawilonu A na potrzeby działu terapeutycznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa, montaż defibrylatorów dla wybranych placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów , realizowanych w ramach BO "Bijące serce Ursynowa - defibrylatory AED w placówkach dzielnicowych"
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
- Dostawa leków.
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.