Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Wrocław: DOSTAWA PRODUKTÓW MROŻONYCH, KOSERWOWYCH I KISZONYCH NA POTRZEBY ROKU 2007/2008
Numer ogłoszenia: 169193 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, fax 071 7658425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wso.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Szkoł Oficerska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW MROŻONYCH, KOSERWOWYCH I KISZONYCH NA POTRZEBY ROKU 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa mrożone - 31,5 tony. Owoce mrozone - 9 ton. Produkty garmażeryjne mrożone - 48,23 tony. Przetwory konserwowe - 30,7 tony. Przetwory warzywne kiszone - 35,5 tony.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Oryginalny kod CPV: 15.33.21.00 - Przetworzone owoce Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.21.00 - Przetworzone owoce Oryginalny kod CPV: 15.33.20.00 - Przetworzone owoce i orzechy Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.20.00 - Przetworzone owoce i orzechy Oryginalny kod CPV: 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone Oryginalny kod CPV: 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/ lub puszkowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. 5. Dostarczać będą przedmiot zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne. 6. Zaoferują dostawy odpowiadające wymaganiom określonym w SIWZ i opartym o wdrożenie i stosowanie systemu HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność). Jeżeli wykonawca nie jest producentem to zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia od producenta spełniającego takie wymagania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.(sporządzone według wzoru stanowiącego zał.nr 2 SIWZ), 2. Oświadczenie o spełnieniu wszystkich powszechnie obowiązujących w Polsce wymagań higieniczno-sanitarnych oraz weterynaryjnych - dotyczy wykonawców będących producentami (wg. wzoru zawartego w zał. nr 3 SIWZ). 3. Oświadczenie o dostarczeniu przedmiotu zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne (jeżeli wykonawca sam nie jest producentem oferowanych produktów) (wg. wzoru zawartego na zał. nr 3 SIWZ), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy przedsiębiorców). Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień... przypadający na nie mniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności stanowiącej przedmiot zamówienia (dotyczy przedsiębiorców produkujących i/lub wprowadzających do obrotu żywność będących pod nadzorem Państwowej Inspekcji Sanitarnej i prowadzących działalność w przedmiotowym zakresie, dotychczas wydawana na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U.z 2005r. Nr 31, poz.265 z późn. zm.), obecnie decyzję o zatwierdzeniu zakładu wydane przez właściwe organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej na podstawie art. 61, art. 62, ust. 1, pkt. 1, 2, art. 63 ust. 1 ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z2006r. Nr 171, poz.1225). 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilne wynosi 100 000 złotych, lub jej równowartość w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kur/kursy.ht. 8. W przypadku realizacji części dostaw przez podwykonawców, zamawiający żąda wskazania w ofercie w formie oświadczenia tych części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (sporządzone według wzoru stanowiącego zał.nr 4 SIWZ). 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli wykonawca jest w takiej sytuacji), w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane (zgodnie z treścią art.4 ust.2 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. ustawy o swobodzie działalności gospodarczej - Dz.U.Nr 173 poz.1807 i Nr 281 poz. 2777 z późń. zm), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie (art.23 ustawy Pzp). 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, których mowa w pkt. 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione w terminie odpowiednio jak zapisy pkt. 4 i 5 potwierdzające że: 10.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 10.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 10.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydajne się dokumentów, o których mowa w pkt.10.1, 10.2, 10.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawcami siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 4 i 5 stosuje się odpowiednio. 12. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego obowiązany jest dołączyć do oferty cenowej następujące dokumenty: 12.1 zaświadczenie wystawione na wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli środków spożywczych, firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji stwierdzające, że u wykonawcy w produkcji i obrocie oferowanego asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu podlegających takiemu obowiązkowi) - podstawa prawna art. 59 i art. 73 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225). 12.2 Jeśli wykonawca nie jest producentem oferowanych produktów, zobowiązany jest dołączyć wskazane zaświadczenie wystawione dla niego przez jeden z ww. podmiotów oraz stosowne zaświadczenie wystawione przez jeden z ww. podmiotów dla producentów, od których zakupi oferowane produkty. 12.3 Jeżeli z tytułu prowadzonej działalności wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP, przedstawia on jedynie stosowne zaświadczenie od producentów. 13. Pisemna zgoda na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanych przez służbę dyżurną zamawiającego w trakcie przyjmowania dostaw (na zał. nr 3 SIWZ), 14. Wszystkie ww. dokumenty należy złożyć bądź w formie oryginału bądź w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uwierzytelnienie powinno polegać na zamieszczeniu na kopii dokumentu zapisu za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez uprawniona osobę. 15. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę, oświadczenia oraz dokumenty podpisane przez osobę lub osoby uprawnione, ujęte we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub wskazane w pełnomocnictwie. Jeżeli osoba uprawniona wskazana jest w pełnomocnictwie to należy je dołączyć do oferty. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złoży wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.wroc.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek 104, kancelaria 5, w godzinach od 08:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku osobiście, lub na pisemny wniosek przesłana za zaliczeniem pocztowym na adres wykonawcy..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Jawna zamawiającego, budynek nr 8, kancelaria nr 121, w godzinach pracy kancelarii tj: 07:30-10:00 i 13:00-15:30 od poniedziałku do piatku..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający będzie się porozumiewał z wykonawcami na piśmie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia przesłane za pomocą faksu będą uznane za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pismem.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WARZYWA MROŻONE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji asortymentowych o łącznej wadze 31,5 tony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OWOCE MROŻONE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiśnie mrożone - 3 tony Truskawki mrożone - 3 tony Mieszanka kompotowa - 3 tony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRODUKTY GARMAŻERYJNE MROŻONE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14 pozycji asortymentowych o łącznej wadze - 48,23 tony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.20.00-8, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZETWORY WARZYWNE KONSERWOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji asortymentowych o łącznej wadze - 30,7 tony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRZETWORY WARZYWNE KISZONE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta kiszona - 28,9 tony Ogórek kiszony - 6,6 tony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zagospodarowanie fragmentów wnętrz podwórzowych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz rękawic dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1: Dostawa środków dezynfekcyjnych. Zadanie 2: Dostawa rękawic.
- Wynajem sal szkoleniowych wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom, kadrze dydaktycznej i organizatorom w 26 powiatach województwa dolnośląskiego.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni obiektów na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta przy ul. Długiej 49 we Wrocławiu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA WYDZIAŁU CHEMII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Remont dachów budynków mieszkalnych położonych we Wrocławiu przy ul. Maślickiej - 2 Zadania, ZZK - NZ/241/3408/237/25
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Gdańsku na rok 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026 na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Dostawa mrożonek do Zespołu Szkół w Lubomierzu w 2026 r. (postępowanie powtórzone)
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Hecznarowicach.
więcej: Warzywa mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





