eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Radomsko: Dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego
Numer ogłoszenia: 169175 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 147795 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański, ul. Leszka Czarnego, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, fax 044 6834192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów brukowych dla Powiatu Radomszczańskiego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następujących materiałów brukowych: - kostki brukowej typu HOLLAND 6 cm (szara) w ilości max. 1300 m², - kostki brukowej typu HOLLAND 6 cm (kolor) w ilości max. 300 m², - kostki brukowej typu HOLLAND 8 cm (kolor) w ilości max.500 m², - krawężnika 15x30x100 w ilości max. 1000 mb, - obrzeża 6x20x100 w ilości max. 1000 mb. Przedmiot zamówienia dostarczany przez Wykonawcę musi odpowiadać normom PN-EN 1338 oraz PN-EN 1340. Przedmiot zamówienia, będzie dostarczany w częściach, każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, przesłanego faksem, w którym zostaną określone rodzaj i ilość materiałów brukowych oraz termin i miejsce dostawy. Termin dostawy określony w zleceniu nie może być krótszy niż siedem dni. Każdorazowo w zleceniu Zamawiający określi ładowność środka transportu, jakim ma być dostarczony przedmiot umowy objęty zleceniem. Ładowność środka transportu każdorazowo uzależniona będzie od parametrów technicznych drogi oraz możliwości dojazdu do placu budowy. Wykonawca dokona odbioru palet po każdorazowym wykonaniu zlecenia Zamawiającego, we własnym zakresie i na własny koszt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.81.31.00 - 21.81.31.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 78500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: NAZWA: nie dotyczy.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ELBRUK Andrzej Kędra, ul. Piłsudskiego 73, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 78500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 78500.00 / oferta z najwyższą ceną: 88700.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.