To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-22
Bydgoszcz: Organizacja 14 dniowej kolonii w okresie od 18 lipca 2011 r. do 30 sierpnia 2011 r. dla dzieci i młodzieży szkolnej pochodzących z rodzin o niskich dochodach i zamieszkałych na terenach wiejskich oraz dzieci z mniejszymi szansami, które mieszkają w województwie kujawsko-pomorskim i są objęte obowiązkiem szkolnym
Numer ogłoszenia: 169146 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123540 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3497605, faks 52 3497645.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja 14 dniowej kolonii w okresie od 18 lipca 2011 r. do 30 sierpnia 2011 r. dla dzieci i młodzieży szkolnej pochodzących z rodzin o niskich dochodach i zamieszkałych na terenach wiejskich oraz dzieci z mniejszymi szansami, które mieszkają w województwie kujawsko-pomorskim i są objęte obowiązkiem szkolnym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kolonia dla dzieci szkół podstawowych i młodzieży gimnazjum z obszaru województwa kujawsko-pomorskiego. Liczba uczestników - 125. Miejsce wypoczynku - miejscowość nadmorska: województwo pomorskie lub województwo zachodniopomorskie LUB miejscowość górska: województwo małopolskie lub województwo dolnośląskie lub województwo podkarpackie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Robert Sajnaj - LUTUR, ul. Fabryczna 15/11, 20-301 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93946,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89875,00
Oferta z najniższą ceną: 89875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 139875,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Zakup ambulansu typu C w zabudowie kontenerowej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
- 34/PA/2024: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Murarzy 2/17, gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 10/94 i Odrzańskiej 2/3 w Bydgoszczy
- Wykonanie robót naprawczych oraz oczyszczenie 5 przepustów w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu
- Przebudowa skrzyżowania ulic Hutniczej i Nowotoruńskiej i modernizacja wiaduktu w ciągu ulicy Nowotoruńskiej
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych - płynów do wlewów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.