eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › DOSTAWA I INSTALACJA SYSTEMU POŚREDNIEJ RADIOGRAFII CYFROWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Koszalin: DOSTAWA I INSTALACJA SYSTEMU POŚREDNIEJ RADIOGRAFII CYFROWEJ
Numer ogłoszenia: 169114 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zwycięstwa 204A, 75-640 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0943456825, faks 094 3456102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I INSTALACJA SYSTEMU POŚREDNIEJ RADIOGRAFII CYFROWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja i wdrożenie w siedzibie Zamawiającego systemu pośredniej radiografii cyfrowej: - systemu PACS wraz z serwerem i macierzą obrazową wewnętrzną 1,5TB oraz 3 licencji DICOM - serwera do obsługi oprogramowania dla części medycznej Przychodni wraz z zainstalowaniem systemu operacyjnego, bazy danych dostarczonej przez Zamawiającego, przeniesieniem danych z obecnego serwera, oraz zapewnienie kontynuacji pracy z aplikacją KS-SOMED - systemu informacji radiologicznej RIS 2 licencji wraz z integracją z systemem Przychodni KS-SOMED. - systemu dystrybucji obrazów WEB - 1 licencja. - stacji lekarskiej trzymonitorowej RTG3MP - 1 szt. - duplikatora CD/DVD wraz ze stacją sterującą - 1 szt. - system radiografii pośredniej CR - 1 szt. - wykonanie instalacji elektrycznej i logicznej - 12 podwójnych gniazdek elektryczno- logicznych na potrzeby uruchomienia systemu PACS/RIS, tzn. podłączenia urządzeń DICOM do systemu PACS - podłączenie aparatu USG do systemu PACS - ucyfrowienie i podłączenie aparatu RTG zębowego do systemu PACS - montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu. 2. Przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. - o wyrobach medycznych - (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3. Na określony w pkt.1 przedmiot zamówienia składa się w szczególności: a. dostawa sprzętu, urządzeń i oprogramowania, których parametry ilościowo-jakościowe zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ, b. wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych i montażowych w celu ustawienia i podłączenia zakupionych urządzeń oraz sprzętu, c. dokonanie integracji systemu RIS/PACS z posiadanym przez Zamawiającego systemem HIS. Integracja dotyczy przesyłania zleceń na badania i odbierania wyników badań d. uruchomienie i przetestowanie systemu i wszystkich urządzeń, e. praktyczne i teoretyczne przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia oraz oprogramowanie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji. 5. Gwarancja na serwery - minimum 36 miesięcy, na UPS-y i pozostałe elementy składowe zamówienia - minimum 24 miesiące. 6. Rękojmia za wady: minimum 36 miesięcy, na UPS-y i pozostałe elementy składowe zamówienia - minimum 24 miesiące. 7. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w załączniku nr 2 lub o wyższych parametrach. 8. Bezterminowa licencja oprogramowania i be dodatkowych kosztów. 9. Zamawiający wymaga wykonania minimum jednego nieodpłatnego przeglądu gwarancyjnego w każdym roku w okresie trwania umowy gwarancyjnej. Ilość przeglądów uzależniona jest od jakości pracy systemu. 10. Oferowane urządzenia wraz z oprogramowaniem muszą być kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. 11. Oferowane urządzenia, oprócz spełnienia odpowiednich parametrów funkcjonalnych, winny być zgodne z normami określonymi przepisami prawa, gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego oraz zapewnić wymagany poziom usług medycznych. 12. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 13. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a. kartę gwarancyjną, b. dokumentację techniczną w jednym egzemplarzu, c. instrukcję obsługi w języku polskim w formie papierowej. 14. Wszystkie elementy zestawu muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012), nie powystawowe, nie używane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: - wykazania się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, iż wykonał minimum dwa zamówienia w zakresie ucyfrowienia aparatu RTG, o wartości nie mniejszej niż 270.000,00 zł. brutto każde oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. - wykazania się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, iż wykonał minimum dwa zamówienia w zakresie integracji dostarczanego systemu RIS/PACS z systemem HIS oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. c. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - dokumenty potwierdzające, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie - a. Aktualne dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. - o wyrobach medycznych - (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). b. opis danych technicznych oferowanych urządzeń, które potwierdzają spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. Wypełniony i podpisany Formularz oferty b. Wypełniony i podpisany formularz -Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych c. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ocena techniczna - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ, 75-670 Koszalin ul. Zwycięstwa 204 A, pok.419.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 12:30, miejsce: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ, 75-670 Koszalin ul. Zwycięstwa 204 A, pok.419.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.