To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-08
Zgorzelec: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
W OKRESIE OD 01.09.2015 r. DO 30.06.2016 r.
Numer ogłoszenia: 169100 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143034 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. B. Prusa 17, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7754121, faks 75 7754121.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW W OKRESIE OD 01.09.2015 r. DO 30.06.2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku: 1) Dostawa warzyw i owoców CPV 03200000-3 2. Szczegółowy asortyment towarów wraz z ich zapotrzebowaniem przedstawia załącznik nr 1A do SIWZ - formularz kalkulacji cenowej. 3. Podane w załączniku 1A do SIWZ ilości są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej liczby produktów. 4. Waga produktu może zawierać różnice -/+ 5g. 5. Wykonawca dostarczać będzie towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na swój koszt i ryzyko. 6. Poszczególne zamówienia partii towarów składane będą telefonicznie przez intendenta, jego przełożonych lub inną osobę upoważnioną przez zamawiającego. 7. Zapłata za dostarczone partie towaru nastąpi na podstawie faktury przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. 8. W przypadku stwierdzenia dostawy towaru złej jakości, nie nadającego się do spożycia lub przeterminowanego wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 1 godziny lub czasie uzgodnionym z intendentem) wymienić daną partię towaru na świeżą, nadającą się do spożycia. 9. Poszczególne dostawy będą następować nie później niż w godzinie dniu ustalonym przez składającego zamówienie. 10. Wymagany przez zamawiającego okres ważności zgodny z datą ważności produktu określoną przez producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CHODEX sp. z o. o., ul. Baczyńskiego 6, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41677,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29111,90
Oferta z najniższą ceną: 29111,90 / Oferta z najwyższą ceną: 35619,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Zakup samochodów osobowych typu "mikrobus" do przewozów osób niepełnosprawnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Zgorzeleckiego
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 (II RAZ)
- Wykonanie etapu I robót budowlanych w ramach zadania pn.: Termomodernizacja stolarki okiennej poddasza użytkowego Liceum Ogólnokształcącego w Zgorzelcu
- Adaptacja budynku gospodarczego na magazyn obrony cywilnej w m. Jędrzychowice 78, dz. nr 342/5, 619/1, 601/1; gmina Zgorzelec, jednostka ewidencyjna Zgorzelec 022507_2, obręb 0004, Jędrzychowice.
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W ŁĘGAJNACH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 23 w Olsztynie na rok 2026.
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 02 stycznia 2026r. do 21 grudnia 2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni działającej przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Oleśnicy w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Bursy Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





