eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Warszawa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 16908 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273561 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, wyszczególnionych w zestawieniu powierzchni - załącznik nr 3 do umowy. Szczegółowy zakres prac oraz ich sposób wykonania opisany jest szczegółowo w: opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do umowy, zestawieniu powierzchni - załącznik nr 3 do umowy, zestawienie powierzchni okien, żaluzji, wertikali i drzwi - załącznik nr 4 do umowy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: Serwis dzienny w godzinach pracy Urzędu: lokalizacja: hol + wejście główne (punkt I, poz. 31 zał. nr 3 do umowy), łazienki (punkt I - poz. 30,32, punkt II - poz. 28,31,32, punkt III - poz. 4,9, punkt IV - poz. 11, punkt V - poz. 13, punkt VI - poz. 8, 10 zał. nr 3 do umowy), czynności: usuwanie na bieżąco zabrudzeń powstających w godzinach pracy Urzędu tj. zamiatanie i mycie podłóg, mycie przeszklonych powierzchni w holu głównym, utrzymanie czystości w pomieszczeniach sanitarnych, WC, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie mydła i papieru toaletowego w łazienkach, wynoszenie śmieci do zewnętrznych pojemników. Osoby pełniące dyżur dzienny muszą sprzątać raz na godzinę łazienki i potwierdzać wykonanie tej czynności w harmonogramie godzinowym, który będzie dostępny u osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą. Czystość holu głównego musi być sprawdzana na bieżąco, aby nie dopuścić do zalegania np. śmieci na tym terenie. UWAGA: Wykonawca musi zapewnić do serwisu dziennego co najmniej 2 osoby, pracujące w godzinach pracy Urzędu. Sprzątanie powierzchni biurowej, korytarzy i ciągów komunikacyjnych oraz sanitariatów - lokalizacja (zgodnie z zał. nr 3 do umowy - zestawienie powierzchni): punkt I, II, III, IV, V - powierzchnie przy ul. Modlińskiej 197 punkt VI - powierzchnie przy ul. Milenijna 2A punkt VII - powierzchnie przy ul. Marywilskiej 44 Czynności wykonywane w ramach usługi: w pomieszczeniach biurowych - czynności wykonywane codziennie: czyszczenie i odkurzanie powierzchni podłóg w (tym usuwanie ewentualnych plam i zabrudzeń z wykładzin podłogowych), odkurzanie mebli tapicerowanych, czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni mebli i pozostałego wyposażenia pomieszczeń biurowych, czyszczenie i odkurzanie parapetów, grzejników, kratek wentylacyjnych, sprzętu biurowego (kserokopiarki, telefony, faksy, niszczarki, drukarki, komputery z wyłączeniem monitorów) przy użyciu środków antystatycznych, bezzapachowych lub o delikatnym zapachu neutralnym, odpowiednich dla poszczególnych rodzajów powierzchni (np. drewno, tworzywo sztuczne), usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych na śmieci, w korytarzach, ciągach komunikacyjnych i salach - czynności wykonywane codziennie: czyszczenie i odkurzanie powierzchni, mycie podłóg przy użyciu łagodnych środków myjących, odpowiednich dla danego rodzaju powierzchni, nie niszczących podłogi, nie uszkadzających powłoki akrylowej, nie pozostawiających smug, konserwacja powierzchni środkami antypoślizgowymi, mycie i zabezpieczanie warstwą antypoślizgową powierzchni schodów na klatce - wejście A, B i C, czyszczenie poręczy i balustrad na klatce schodowej - wejście A, B, C (wraz z przeszkleniami przymocowanymi do balustrad na piętrze I,II i III. w toaletach - czynności wykonywane codziennie: uzupełnianie mydła w płynie i papieru toaletowego, opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków, sprzątanie, mycie i dezynfekcja sanitariatów (łącznie z deskami klozetowymi), czyszczenie glazury, armatury, klamek, uchwytów, luster z ramami, umywalek, usuwanie nalotu z urządzeń i armatury, mycie podłóg przy użyciu łagodnych środków myjących, odpowiednich dla danego rodzaju powierzchni, nie niszczących podłogi, nie uszkadzających powłoki akrylowej, nie pozostawiających smug, konserwacja powierzchni środkami antypoślizgowymi, wynoszenie śmieci zebranych w sprzątanych pomieszczeniach do zewnętrznego pojemnika, doczyszczanie miejsc trudnodostępnych i usuwanie pajęczyn, wykonywanie czynności porządkowych po przeprowadzonych remontach, czyszczenie przeszklonych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych (wejściowych) na klatce schodowej - wejście klatka A, B, C oraz wejście USC - mycie szyb i ram w tym usuwanie śladów po taśmie klejącej lub po kleju, utrzymanie czystości w windzie, interwencyjne sprzątanie w pokojach biurowych, wykonywanie innych czynności niezbędnych do utrzymania czystości w obiektach Urzędu. Rodzaje sprzątanej powierzchni: pokoje: wykładzina dywanowa, korytarze: wykładzina PCV typ tarkiet, hol: granit, łazienki: glazura, terakota. Wykonawca zobowiązany jest do: mycia żaluzji i okien z ościeżnicami raz w miesiącu w okresie od kwietnia do września oraz raz na kwartał w okresie październik - marzec, mycia wyłączników światła oraz drzwi do pomieszczeń biurowych w pomieszczeniach wskazanych w załączniku nr 3 do umowy - zestawienie powierzchni. Wykonawca zobowiązany jest do: zrealizowania usług własnymi siłami, własnym sprzętem i własnymi środkami oraz terminowo, wyłączania światła, zamykania okien w sprzątanych pomieszczeniach, wyposażenia pracowników w jednolity ubiór roboczy, który należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, usunięcia nieprawidłowości w wykonywaniu przedmiotowej usługi stwierdzonych przez osoby wyznaczone do sprawdzania czystości, usunięcia usterek spowodowanych przez siebie na skutek niewłaściwej eksploatacji sieci elektrycznej, Wykonawca jest zobowiązany do zaopatrywania się we własnym zakresie i na własny koszt w potrzebne do wykonywania usługi środki chemiczne, materiały i narzędzia pracy, odzież ochronną i roboczą, (z wyłączeniem papieru toaletowego i mydła w płynie), Wykonawca będzie używał środków chemicznych posiadających atest Państwowego Zakładu Higieny w zakresie miejsca ich stosowania, Wykonawca jest zobowiązany do używania środków czystości dobrej jakości i używania ich zgodnie z instrukcją producenta, pokrycie szkód spowodowanych użyciem nieodpowiednich środków czyszczących, w wyniku których spowoduje zniszczenie lub nieprzydatność do dalszego użytkowania przedmiotu zamówienia, ponoszenia odpowiedzialności materialnej za ewentualne szkody powstałe na skutek działania swoich pracowników i osób, przy pomocy których będzie realizował przedmiot zamówienia, Wykonawca każdorazowo zgłaszać będzie Zamawiającemu zauważone uszkodzenia sieci wodociągowo - kanalizacyjnej, wyposażenia węzłów sanitarnych, sprzętu biurowego itp., wskazanej przez Zamawiającego osobie, w przypadku domniemanego włamania, kradzieży lub zniszczenia znajdującego się w pomieszczeniach sprzętu, osoby wykonujące umowę zobowiązane są do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie pracownika ochrony, Do wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osoby nie figurujące w Krajowym Rejestrze Karnym, jako osoby karane. Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy zaświadczenie o niekaralności osób uczestniczących bezpośrednio w realizacji przedmiotowego zamówienia, zmiana pracowników wyznaczonych do wykonywania prac objętych zamówieniem wymaga pisemnego powiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem oraz akceptacji Zamawiającego, dokonując zmiany pracowników Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku przedłożyć Zamawiającemu uaktualniony Wykaz osób - zał. nr 2 do umowy w przypadku konieczności nagłej zmiany pracowników wyznaczonych do realizacji prac objętych umową Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego telefonicznie z jednoczesnym przesłaniem drogą faksową pisemnego zgłoszenia pracownika, zawierającego dane wymienione w załącznik nr 2 do umowy, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie skierować do wykonywania prac innego pracownika w przypadku: nie przybycia do pracy pracownika wyznaczonego do wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości, przybycia pracownika w stanie uniemożliwiającym mu wykonywanie obowiązków, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przy świadczeniu usługi przepisów BHP, p.poż. oraz przepisów dotyczących ochrony obiektu zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia, podczas pracy każda z osób sprzątających otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie sprząta, drzwi pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie zamknięte na klucz, Zamawiający zobowiązuje się nieodpłatnie udostępnić Wykonawcy w każdym obiekcie miejsca do przechowywania narzędzi lub urządzeń i środków związanych z bieżącą realizacją umowy oraz zapewnić energię elektryczną i wodę w ilości niezbędnej do realizacji umowy, sanitariaty winny być sprzątane z użyciem środków odkażających, środków usuwających kamień oraz środków zapachowych, podłogi w pomieszczeniach sanitarnych winny być sprzątane na mokro z użyciem płynu antypoślizgowego, parkiet, podłogi drewniane winny być przecierane z kurzu z użyciem środka konserwującego przeznaczonego do mycia powierzchni drewnianych, wykładzina dywanowa winna być odkurzana odkurzaczem, Wykładzina PCV - zamiatana, zmywana na mokro, koszt zużycia prądu i wody przy wykonywaniu usługi pozostaje po stronie Zamawiającego, sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie po godzinie 16:00 a pomieszczenia plombowane w godzinach pracy urzędu, Wykonawca zachowa w tajemnicy wszystkie informacje będące przedmiotem lub związane z przedmiotem działania Zamawiającego, a także dotyczące rozkładu pomieszczeń, sposobu i rodzaju stosowanych zabezpieczeń, osób zatrudnionych oraz innych, które mogłyby zostać uzyskane w czasie wykonywania umowy. 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na czas realizacji przedmiotu umowy, na kwotę nie niższą niż całkowita wartość wynagrodzenia brutto podana w ofercie. Ubezpieczenie to musi obejmować również podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLEAN-ARD Artur Cibor, ul.Wyszogrodzka 3/39, 03-337 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385365,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 239112,00

  • Oferta z najniższą ceną: 239112,00 / Oferta z najwyższą ceną: 624643,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.