eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Usługi Koordynatora Projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Myślenice: Usługi Koordynatora Projektu
Numer ogłoszenia: 169086 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myślenicach , ul. Kazimierza Wielkiego 5, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 12 274 98 10, faks 12 274 98 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.myslenicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Koordynatora Projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Koordynatora Projektu FENIX na skrzydłach aktywności obejmującej: - Koordynowanie projektu - opracowanie harmonogramu realizacji, monitoring i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu, koordynowanie prac zespołu projektowego, przygotowanie sprawozdań z realizacji projektu, ewidencja danych i prowadzenie dokumentacji projektu. - Współpracę z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Myślenicach: - współdziałanie z Dyrektorem i Księgową Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myślenicach, współpraca z pracownikami PCPR przy realizacji projektu i zadań z nim związanych opisanych we wniosku o dofinansowanie. - Sprawozdawczość projektu - współpraca z Instytucja pośredniczącą (raportowanie problemów, zmian w projekcie, sprawozdawczość, przygotowywanie wniosków o płatność, opis wniosku o płatność w części merytorycznej. - Zarządzanie projektem - przygotowanie umów dotyczących zatrudnienia i usług, przygotowywanie opisów czynności do umów, kontrolę wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalnością wydatków, sporządzanie raportów miesięcznych z przebiegu realizacji projektu. - Przygotowywanie i prowadzenie działań promocyjnych projekcie. - Wykonywanie opisanych zadań nastąpi zgodnie z zasadami zasady realizacji projektów systemowych zapisy zgodnie dokumentami odnoszącymi się do projektu POKL. - Dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych rezultatów. - Świadczenie usługi koordynacji opisanych powyżej zgodnie z umową ramową projektu, wnioskiem o dofinansowanie projektu i zasadami realizacji projektów systemowych przez powiatowe centra pomocy rodzinie opisane w aktualnych dokumentach dotyczących projektu. w ilości ok. 1650,00 godzin.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Powtórzenie tego samego rodzaju zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dla realizacji niniejszego zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem głównych dostaw lub usług (przynajmniej 1 a maksymalnie 2 należycie wykonane/wykonywane zamówienia, polegające na zarządzaniu/administrowaniu projektem finansowanym ze środków unijnych (EFS, FIO, itp.) w których wykonawca brał/bierze udział przez okres sumarycznie co najmniej 2 lat / przynajmniej 1 a maksymalnie 2 należycie wykonane/wykonywane zamówienia, polegające na zarządzaniu/administrowaniu projektem w ramach pomocy społecznej w których wykonawca brał/bierze udział przez okres sumarycznie co najmniej 2 lat), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą: - Wykształcenie wyższe - zarządzanie projektami lub zarządzanie zasobami ludzkimi lub zarządzanie w administracji lub podobne. - Doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, klientem pomocy społecznej w ramach służb pomocowych, programów wsparcia, programów rozwojowych i profilaktycznych (OIK, pomocy społecznej, itp.) - min. 1 rok realizacji takich działań (np. 1 rok pracy w pomocy społecznej, przygotowywania i realizacji min. 1 rocznych programów wsparcia lub rozwojowych lub profilaktycznych dla klientów pomocy społecznej, osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). - Znajomość zasad i procedur realizacji projektów finansowanych ze środków UE, przede wszystkim projektów systemowych EFS. - Doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu projektem finansowanym ze środków unijnych (EFS, FIO, itp.) przez okres co najmniej 2 lat o wartości projektu nie mniejszej niż 500000,00 PLN. - Doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu projektem w ramach pomocy społecznej przez okres co najmniej 2 lat. - Znajomość obsługi pakietu MS Office oraz Internetu, - Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i zespołu, odpowiedzialność, zdolności organizacyjne, bardzo dobrą organizację pracy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    przynajmniej 1 a maksymalnie 2 należycie wykonane/wykonywane zamówienia, polegające na zarządzaniu/administrowaniu projektem finansowanym ze środków unijnych (EFS, FIO, itp.) w których wykonawca brał/bierze udział przez okres sumarycznie co najmniej 2 lat / przynajmniej 1 a maksymalnie 2 należycie wykonane/wykonywane zamówienia, polegające na zarządzaniu/administrowaniu projektem w ramach pomocy społecznej w których wykonawca brał/bierze udział przez okres sumarycznie co najmniej 2 lat;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Ofertę sporządzoną w oparciu o Formularz oferty wraz załącznikami, zgodne z treścią specyfikacji i podpisaną przez osoby upoważnione / pełnomocne do reprezentowania wykonawcy - Pełnomocnictwo dla osób upoważnionych do podpisania oferty (w przypadku podpisywania oferty przez osoby upoważnione) może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie wymaga się pełnomocnictwa dla lidera reprezentującego wykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 11:30, miejsce: sekretariat Dyrekcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Fenix - Na skrzydłach Aktywności jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.