eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa materiałów komputerowych i akcesoriów do UM Zabrze 2015 - II



Ogłoszenie z dnia 2015-07-08

Zabrze: Dostawa materiałów komputerowych i akcesoriów do UM Zabrze 2015 - II
Numer ogłoszenia: 169082 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów komputerowych i akcesoriów do UM Zabrze 2015 - II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów komputerowych i akcesoriów do Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Zamówienie realizowane będzie w częściach, według potrzeb Zamawiającego. Materiały komputerowe Zamawiający dzieli na materiały eksploatacyjne i pozostałe. Dostarczone materiały komputerowe i akcesoria winny być fabrycznie nowe (nie regenerowane). Dostarczone materiały eksploatacyjne winny posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy. Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia określony w SIWZ lub równoważny, tj. o parametrach nie gorszych niż parametry materiałów komputerowych i akcesoriów podanych w SIWZ. Zamawiający w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty zawierającej równoważne materiały komputerowe i/lub równoważne akcesoria wymaga od Wykonawcy następujących dokumentów: A) dla materiałów eksploatacyjnych: - dokumenty producenta danego urządzenia, do którego przeznaczony jest dany materiał eksploatacyjny, stwierdzające dopuszczenie oferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych do eksploatacji na tym urządzeniu (część D w/g Spisu zawartości oferty). - dokumentację w języku polskim w postaci kart katalogowych lub innych dokumentów producenta, potwierdzającą pełną zgodność wszystkich parametrów technicznych, fizycznych i użytkowych oraz warunków gwarancji równoważnego materiału eksploatacyjnego z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego (część D(1-n) wg Spisu zawartości oferty). B) dla pozostałych materiałów komputerowych i akcesoriów: - dokumentację w języku polskim w postaci kart katalogowych lub innych dokumentów producenta, potwierdzającą pełną zgodność wszystkich parametrów technicznych, fizycznych i użytkowych oraz warunków gwarancji oferowanych materiałów komputerowych i akcesoriów z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego (część D(1-n) wg Spisu zawartości oferty)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Informatycznych ASPO SOFT S.C., Aleja Roździeńskiego 188B, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113821,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139544,73

  • Oferta z najniższą ceną: 139544,73 / Oferta z najwyższą ceną: 144833,73

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych o wartości nie przekraczającej kwoty wynikającej z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.