Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Świerklaniec: Zakup samochodu osobowego w 2008roku
Numer ogłoszenia: 169061 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych, ul. Ostrożnica 7, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844884,85 0668393300, fax 032 2844881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/strony/1/i/39007.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego w 2008roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego. Miejsce dostawy - wskazane przez zamawiającego. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia: Parametry samochodu 1. Dane ogólne: 1.1 Osobowy 1.2 Kolor preferowany ciemnozielony perłowy 2. Silnik 2.1 Etylina 2.2 Pojemność Minimum1,8 dm3 2.3 Moc minimum 160 KM 3. Wyposażenie 3.1 Nadwozie ilość drzwi 4 3.2 Układ ABS z EBD 3.3 System ESP 3.4 Napęd na koła przednie lub na 4 koła 3.5 Samonośne nadwozie 3.6 Immobiliser 3.7 Centralny zamek sterowany pilotem 3.8 Autoalarm sterowany pilotem 3.9 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przednich siedzeń, napinacze i ograniczniki siły przednich pasów bezpieczeństwa, regulacja wysokości mocowania przednich pasów bezpieczeństwa, 3.10 3-punktowe tylne pasy bezpieczeństwa 3.11 Elektryczna regulacja pochylenia oparcia i odcinka lędźwiowego dla fotela kierowcy 3.12 Automatyczna regulacja ustawienia reflektorów 3.13 Wzmocnienie drzwi przednich i tylnych 3.13 Ogrzewana tylna szyba 3.14 Tempomat 3.15 Dodatkowe światło stopu 3.16 Poduszki bezpieczeństwa kierowcy i pasażera 3.17 Poduszki boczne bezpieczeństwa oraz kurtyny powietrzne 3.18 Wspomaganie kierownicy 3.19 Regulowane ustawienie koła kierownicy 3.20 Regulacja wysokości fotela kierowcy 3.21 Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich i tylnych 3.22 Automatyczna dwustrefowa klimatyzacja z filtrem przeciwpyłkowym 3.23 Reflektory bi-ksenonowe przednie ze spryskiwaczami 3.24 Reflektory przeciwmgielne 3.25 Aluminiowe felgi 16 cali 3.26 Lakierowany przedni i tylny zderzak 3.27 Radio z odtwarzaczem CD+MP3 wraz z 4 głośnikami 3.27 Nawigacja satelitarna z ekranem dotykowym 3.28 Akustyczny system kontroli parkowania z przodu i z tyłu 3.29 Dywaniki gumowe (tył , przód) 3.30 Rolety przeciwsłoneczne szyb bocznych(manualne) i tylnej (elektrycznej) 3.31 Antena dachowa 3.32 Gniazdo 12V w konsoli centralnej 3.33 Dwie lampki do czytania z tyłu 3.34 Trzy zagłówki siedzeń tylnych 3.35 Konsola z nawiewami powietrza na tył 3.36 Zamykany schowek w desce rozdzielczej, oświetlony z możliwością schładzania 3.37 Oparcie tylnej kanapy z podłokietnikiem 3.38 Wskaźnik temperatury zewnętrznej 3.39 Apteczka pierwszej pomocy 3.40 Gaśnica 3.41 Trójkąt ostrzegawczy 3.42 Instrukcja obsługi w języku polskim 3.43 Koła zimowe 3.44 Szyby atermiczne 3.45 Przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia 3.46 GWARANCJA ( wymagania minimalne) : 36 miesięcy na silnik i podzespoły lub limit 100 000 km; 36 miesięcy na lakier 6 lat na (perforację blachy) - instalacja pod zamontowanie radiotelefonu bazowego zasilanego z akumulatora samochodowego (12V) - bezpłatny montaż radiotelefonu (dostarczonego przez zamawiającego), 3.3. Przedmiot zamówienia dla wszystkich części musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2008. 3.4. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z robotami leżą po stronie Wykonawcy Robót. 3.5. Należy udzielić 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 3.6. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 3 do SIWZ. 3.7. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 3.8. Zamawiany sprzęt powinien spełniać wymagane prawem normy i posiadać wymagane atesty lub świadectwa homologacyjne. Ponadto dostawca powinien zapewnić przynajmniej trzyletni serwis gwarancyjny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ww ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 7.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 7.2. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 7.2.1 Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. 7.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 7.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w pkt. 7.1. ppkt. 7.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.4. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.3 ppkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.3., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 7.4. 7.6. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 7.1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 7.7. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożone przez podmioty podlegające wykluczeniu zostanie odrzucona jako oferta nieważna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/strony/1/i/39007.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu, 42 - 622 Świerklaniec ul. Ostrożnica 7 Dział techniczny - pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu, 42 - 622 Świerklaniec ul. Ostrożnica 7, pokój 12.(SEKRETARIAT).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





