eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówPrzebudowa rowu Od Strzelnicy w km 0+273,8 - 0+516,8, 1+000 - 1+409 i 1+687,5 - 1+790,2 w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Tarnów: Przebudowa rowu Od Strzelnicy w km 0+273,8 - 0+516,8, 1+000 - 1+409 i 1+687,5 - 1+790,2 w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 169052 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska), ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882869, fax 014 6882876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa rowu Od Strzelnicy w km 0+273,8 - 0+516,8, 1+000 - 1+409 i 1+687,5 - 1+790,2 w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem przyszłego zamówienia będzie wykonanie zadania pn.Przebudowa rowu Od Strzelnicy w km 0+273,8 - 0+516,8, 1+000 - 1+409 i 1+687,5 - 1+790,2 w Tarnowie. 2. Zakres robót: Przedmiotem przyszłego zamówienia będzie wykonanie pełnego zakresu robót podanego poniżej, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną w istniejących warunkach terenowych. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, a w szczególności: 2.1. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - rozebranie ogrodzeń i ich ponowny montaż, ścinanie drzew i zarośli, karczowanie pniaków, demontaż istniejących przepustów z rur betonowych ø 600 i 800mm, rozebranie nawierzchni bitumicznej i podbudowy z kruszywa w ciągu ul. Kasprowicza, 2.2. roboty ziemne - wykonanie wykopów pod ubezpieczenie rowu, `pod przepusty i gurt, zasypanie wykopów z równoczesnym uformowaniem skarp rowu wraz z ich zagęszczeniem, plantowanie skarp cieku wraz z obsiewem mieszanką traw, rozplantowanie części ziemi z wykopu wzdłuż rowu oraz załadunek i wywóz nadmiaru ziemi, 2.3. ubezpieczenie dna rowu kanałowymi elementami prefabrykowanymi żelbetowymi o wym. 120x75x65cm z otworami drenażowymi, płytami prefabrykowanymi betonowymi typu JOMB o wym. 80x50x10cm oraz korytkami betonowymi o wym. 50x70x7cm, ułożonymi na podsypce z pospółki, 2.4. ubezpieczenie skarp rowu płytami ażurowymi betonowymi o wym. 90x60x10cm, ułożonymi na podsypce z pospółki, 2.5. ubezpieczenie dna i skarp rowu Romanowicza na długości 5m, przy wlocie do rowu Od Strzelnicy, płytami ażurowymi betonowymi o wym. 90x60x10cm, ułożonymi na podsypce z pospółki, 2.6. podwyższenie do pełnej wysokości skarp istniejącego ubezpieczenia skarp rowu w rejonie al. Piaskowej płytami typu Caro, 2.7. wykonanie za otworami drenażowymi w elemencie kanałowym obsypki filtracyjnej z kruszywa hutniczego lub granulatu gruzobetonowego z założeniem geowłókniny na otworach, 2.8. wykonanie pięciu przepustów z rur żelbetowych ø 1200mm (1 szt.) i ø 1000mm (4 szt.), ułożonych na podsypce z pospółki i betonowej ławie fundamentowej wraz z przyczółkami betonowymi i nawierzchnią z pospółki, 2.9. przebudowa przepustu w ul. Kasprowicza na wykonany z rur żelbetowych ø 1000mm, ułożonych na podsypce z pospółki i betonowej ławie fundamentowej wraz z wykonaniem betonowych przyczółków oraz nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa, 2.10. poszerzenie betonowych przyczółków istniejących przepustów ø 1000mm, 2.11. wykonanie gurtu betonowego o wym. 4,0x 0,8x0,2m w celu stabilizacji dna rowu w miejscu zmiany niwelety. Zakres prac objętych proponowaną ceną ofertową obejmuje również: - wywóz pniaków, gałęzi, zarośli, nadmiaru ziemi oraz gruzu z rozbiórki przepustów na składowisko odpadów komunalnych, - ewentualne zasilanie placu budowy w energię elektryczną, - opłaty za ewentualne zajęcie pasa drogowego, - renowację nawierzchni dróg w przypadku ich uszkodzenia podczas realizacji robót, - nawiązanie reperu roboczego do rzędnej reperu Państwowego i geodezyjne wytyczenie obiektów budowlanych w terenie, - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zleconą przez Wykonawcę robót do jednostki specjalistycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu (pkt. VI. 1. a, b SIWZ). 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ogłoszenia postępowania) lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten okres jest krótszy - co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze i trudności wykonania (tj. regulacja i przebudowa rzek, potoków, rowów, nadbrzeży z wykonaniem umocnień skarp lub brzegów) o wartości nie mniejszej niż 180.000 zł brutto każde, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami od poprzednich zamawiających, np. referencjami, opiniami, protokołami odbioru końcowego robót itp., na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów (pkt VI. 1. a, c SIWZ). 2.3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia oraz posiadającą aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów (pkt VI. 1. a, d SIWZ). 2.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagane jest aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu (pkt VI. 1. a, e SIWZ). 2.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów (pkt VI. 1. a - e SIWZ). 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.VI.1. a-e SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. Nr 2 SIWZ), b) aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ogłoszenia postępowania) lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten okres jest krótszy, zamówień o charakterze określonym w pkcie III 2 2.2 SIWZ, z informacją o przedmiocie zamówienia, wartości, dacie, miejscu wykonania i zamawiających (wg zał. Nr 5 SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, opinie, protokoły odbioru końcowego robót itp.), d) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia oraz dokument potwierdzający przynależność kierownika do Izby Samorządu Zawodowego, e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Dokumenty wymienione w pkt. VI. 1. b-e SIWZ złożone do przetargu mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oryginały dokumentów mogą być zwrócone po przetargu na pisemny wniosek Wykonawcy i po zastąpieniu oryginału dokumentu poświadczonym za zgodność odpisem (kserokopią). 4. Wykonawcy przygotowując oferty mogą zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) - wg zał. Nr 4 SIWZ. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, 33-100 Tarnów, ul. Goldhammera 3, pokój 314 w godzinach 8:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, sala nr 1 (parter - Biuro Obsługi Mieszkańców), stanowisko nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.