eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-PrzeginiaRoboty remontowe w ośrodku zdrowia w Przegini

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Jerzmanowice-Przeginia: Roboty remontowe w ośrodku zdrowia w Przegini
Numer ogłoszenia: 169012 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jerzmanowice-Przeginia, Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 0-123895247, 3895022, fax 0-12 3895521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-prezginia.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w ośrodku zdrowia w Przegini.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1) rozbiórka istniejących ścianek działowych 2) wykonanie nowych ścianek działowych 3) montaż drzwi wewnętrznych 4) wykonanie prac instalacyjnych: instalacja wod-kan; instalacja eketryczna 5) prace wykończeniowe; wykonanie tynków wewnętrznych; ułożenie płytek na ścianach; wykonanie posadzek; malowanie ścian 6) wymiana drzwi wejściowych 7) wymiana okien

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.22.46.04 - 45.22.46.04 Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (art. 22 ust.1): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności: 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj wszystkie wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Wykonawca musi: a).prowadzić działalność gospodarczą b).nie zalegać z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub w kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. c) mieć w dyspozycji personel: - jedna osoba posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, d).udzielić trzyletniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. e).złożyć komplet dokumentów i spełnić wymagania zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Opis przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia złożone na druku OFERTA (zał. nr 1) o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2.oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na załączniku nr 3 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (staż pracy, dyplomy, uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz gotowości do współpracy z Wykonawcą w przypadku, gdyby osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. Wymagane minimum potencjału kadrowego: - jedna osoba posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej-dołączyć kopię uprawnień i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 6. wykaz jaka część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom-na załączniku nr 4, 7.podpisany projekt umowy z uzupełnionymi danymi dotyczącymi Wykonawcy 8. szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z wyceną wszystkich robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia 9.gwarancja na wykonane roboty budowlane objęte zamówieniem -załącznik nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.org

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, 320-48 Jerzmanowice 372B, pokój nr 122.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia pok.111. Otwarcie ofert nastąpi 08.10.2007r o godzinie 11.15. w Urzędzie Gminy -Sala Konferencyjna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.