eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turekzakup paliw płynnych i olejów



Ogłoszenie z dnia 2006-01-11

POZYCJA 1689

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Turek: zakup paliw płynnych i olejów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o., do kontaktów: Sebastian Gałczyński, ul. Polna 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2800300, 2800345, fax 063 2784151, e-mail: pgkim-turek@pgkim-turek.pl; kowslaki@pgkim-turek.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup paliw płynnych i olejów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych odpowiadających parametrom jakościowym zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 17.12.2002r.(Dz.U. Nr. 229,poz.1918) i olej dla pojazdów i sprzętu Przedsiębiorstwa wg niżej wymienionych ilości:Zadanie 1:olej opałowy lekki Ekoterm-27 000 litrów Zadanie 2:olej napędowy -170 000 litrów benzyna bezołowiowa Pb 98-4 000 litrów benzyna bezołowiowa 95-7 000 litrów benzyna uniwersalna 16 000 litrów.Zadanie 3:pozostałe oleje:olej do silników wysokoprężnych 1 200 litrów olej do silników niskoprężnych 200 litrów olej do przekładni 600 litrów olej hydrauliczny 460 litrów olej Castrol GTX 65 litrów olej Mobil 1 40 litrów olej Mixol 30 litrów olej do silnika kosiarek trawnikowych 70 litrów olej do smarowania łańcucha pił spalinowych 40 litrów płyn hamulcowy DA-1 10 litrów płyn hamulcowy R-3 30 litrów płyn hamulcowy DOT-4 12 litrów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejsce wykonania usługi:zadanie nr 1 i 3 m. Turek zadanie nr 2 stacja paliw wykonawcy zlokalizowana na terenie m Turku czynna od 6.00 do 22.00. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 31.03.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium :1.-1 500 zł 2.Zadanie nr 2-12 000 3. Zadanie nr 3 -700 zł.W przypadku składania ofert na więcej niż na jedno zadanie, wymagana jest suma wadiów. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zadanie 1 i 3 -fakturowanie po każdej dostawie, termin płatności 30 dni. Zadanie nr 2 -fakturowanie dekadowe termin płatności 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawca to zgodnie z art. 2 pkt 11 ustawy osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu moga wziąc udział wykonawcy, którzy:1.spełniają warunki określone przepisami art. 22 ustawy. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.nie podlagają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego -na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3.Spełnią warunki zapisów SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2.Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności -wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu skłądania ofert 4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych-wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert 5.Aktulaną informację z Krajowego Rejestru Sądowego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 1 pkt4-8 ustawy, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.6.Inne określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy -wystawioną nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Aktulana koncesja na obrót paliwami ciekłymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.2.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PGKiM/5773/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.01.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.02.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa oraz uczestnicy postępowania. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.02.2006, godzina 11:30, W siedzibie zamawiającego pokój nr 19 (salka konferencyjna).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostarczany olej opałowy powinien posuadać parametry jakościowe zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 17.12.2002r.Odbiór oleju następować będzie partiami na podstawie zamówienia określającego termin i ilość i miejsce dostawy. 3) Zakres lub wartość: 27.000 litrów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.04.2006; termin dostawy: 31.03.2007. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00, 23.11.12.00, 23.11.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Odbiór paliw odbywać się będzie sukcesywnie z punktu odbioru Wykonawcy zlokalizowanego na terenie m. Turku.Paliwa powinny posiadać parametry jakościowe nie odbiegające od norm określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 17.12.2002r. 3) Zakres lub wartość: 1.Olej napędowy-170 000 litrów 2.Benzyna Pb 98-4 000 litrów.3.Benzyna Pb 95-8 500 litrów 4.Benzyna Uniwersalna -16 000 litrów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.04.2006; termin dostawy: 31.03.2007. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.31.00, 23.12.34.00, 23.12.36.00, 23.12.36.20, 23.12.36.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Odbiór olei następować będzie sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie zamówienia określającego termindostawy,miejsce,rodzaj i ilość. 3) Zakres lub wartość: 1.Olej do silników wysokoprężnych -1200 litrów. 2.Olej do silników niskoprężnych 200 litrów.3.Olej do przekłądni -600 litrów.4.Olej hydrauliczny 460 litrów.5.Olej Castrol GTX-65 litrów. 6.Olej Mobil 1 30 litrów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.04.2006; termin dostawy: 31.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.