eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomadaptacja budynków na potrzeby Laboratorium Kryminalistycznego w Radomiu, przy ul. Limanowskiego 95

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-14

POZYCJA 16894

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: adaptacja budynków na potrzeby Laboratorium Kryminalistycznego w Radomiu, przy ul. Limanowskiego 95 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji z siedzbą w Radomiu, do kontaktów: 1. Maria Pasieka - branża budowlana, 2. Krzysztof Krysiak - branża elektryczna, 3. Tadeusz Jóźwik - branża sanitarna, 4. Leszek Jaczyński - sprawy formalne, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 1. 048 3453182, 2. 048 3453182, 3. 048 3453968, 4. 048 3453103, fax 048 3452002, e-mail: leszekjaczynski@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): mazowiecka.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynków na potrzeby Laboratorium Kryminalistycznego w Radomiu, przy ul. Limanowskiego 95. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Radom, ul. Limanowskiego 95. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Nieruchomość zabudowana zlokalizowana w Radomiu przy ul. Limanowskiego 95 na działce nr 29/2 o łącznej powierzchni 7.041 m kw., woj. mazowieckie, zgodnie z wypisem w rejestru gruntów w skład nieruchomości wchodzą następujące budynki: - przeznaczone do adaptacji: - bud. Nr 1 dotychczasowa funkcja administracyjno-biurowa, budynek nieużytkowany wymaga gruntowej modernizacji - pow. użytkowa - 1.103,98 m kw., kubatura - 6.866,00 m sześc., - bud. Nr 2, budynek przeznaczony na funkcję administracyjną w stanie surowym otwartym, jego budowa wymaga dokończenia - pow. użytkowa - 452,20 m kw., kubatura - 3.100,00 m sześc., - bud. Nr 4, dotychczasowa funkcja magazynowa, wymaga gruntownej modernizacji - pow. użytkowa - 292,99 m kw., kubatura - 1.720,00 m sześc., - bud. Nr 5, dotychczasowa funkcja magazynowa, wymaga gruntownej modernizacji - pow. użytkowa 179,47 m kw., kubatura 826,00 m sześc., - budynki przeznaczone do rozbiórki: - nr inwen. 1173 - kubatura 488 m sześc., - nr inwen. 1171 - kubatura 186 m sześc., - nr inwen. 1022 - kubatura 136 m sześc., - nr inwen. 1041 - kubatura 717 m sześc., - nr 6 - kubatura 126 m sześc., - wiata stalowa - kubatura 51 m sześc., - wiata drewniana - kubatura 112 m sześc. - ponadto rozbiórki wymaga ogrodzenie betonowe dł. ok. 85 m oraz ogrodzenie z siatki 75 m.b. Infrastruktura techniczna: nieruchomość wyposażona jest w media: energetyczne, wodociągowe, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, telefoniczne. Realizacja robót budowlano-montażowych w obiektach przeznaczonych do adaptacji wraz z pełnym zagospodarowaniem terenu. Obiekty nowo wybudowane: bud. Nr 3 parterowy bez podpiwniczenia, przeznaczony na kojce dla psów służbowych - pow. zabudowy - 182,00 m kw. - pow. netto - 140,10 m kw. - pow. użytkowa - 104,50 m kw. - kubatura budynku - 618,00 m sześc. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje kwotę 7 801 634,54 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.10.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądać wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości 80.000 PLN w formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W oparciu o przedłożone dokumenty wymienione poniżej - spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) a w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione ww. dokumentach, upoważnione do reprezentowania oferenta. B) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku dokumenty określone w niniejszym punkcie muszą być dołączone do oferty przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia C) oświadczenie o nie podleganiu przez Oferenta wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art. 22 ust 1 cyt. Ustawy D) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert E) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (dla podmiotów zbiorowych) F) aktualnych zaświadczeń: 1. właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego 2. właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert G) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. H) kopie uprawnień wykonawczych dla kierowników robót w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do samorządów zawodowych. Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych formułą "za zgodność z oryginałem" przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Kryterium wyboru Wykonawców do składania ofert: Zamawiający w oparciu o dokumenty finansowe, załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokona zsumowania wartości z pozycji: 1. przychody netto ze sprzedaży produktów 2. przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów 3. przychody netto ze sprzedaży usług za okres wymagany w punkcie G (powyżej). W przypadku Wykonawców prowadzących działalność na podstawie książki przychodów i rozchodów Zamawiający dokona zsumowania wartości łącznych z kolumny 7 - przychody ze sprzedaży. Wykonawca, który będzie mieć najwyższą wartość łączną obliczoną w sposób podany powyżej otrzyma 5 punktów, za kolejne mniejsze wartości Wykonawcy uzyskają odpowiednio o 1 punkt mniej. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców z najwyższymi w kolejności wartościami obliczonymi, jak wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 95 2. Okres gwarancji (%) 5 punktacja za okres gwarancji i rękojmi: okres gwarancji< lub = 5 lat - 0 punktów okres gwarancji > 5 lat do 6 lat / = /- 1 punkt okres gwarancji > 6 lat do 7 lat / =/- 2 punkty okres gwarancji > 7 lat do 8 lat /= /- 3 punkty okres gwarancji > 8 lat do 9 lat / =/- 4 punkty okres gwarancji > 9 lat do 10 lat i powyżej - 5 punktów. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2007 godzina 10:00 - w siedzibie zamawiającego, pok. 801. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.