Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-07
Sulęcin: dostawa sprzętu jednorazowego użytku w rozbiciu na 5 odrębnych zadań
Numer ogłoszenia: 168938 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Witosa 7, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 95 755 9500, faks 95 755 2157.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku w rozbiciu na 5 odrębnych zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu jednorazowego użytku w rozbiciu na 4 odrębne zadania dostawa sprzętu jednorazowego użytku w rozbiciu na 5 odrębnych zadań tj.: zadanie nr. 1- cewniki foleya, cewniki nelatona, cewniki do odsysania , kaniule donosowe, sondy żołądkowe, pojemniki plastikowe na odpady medyczne, pojemniki hispatologiczne różne, filtry oddechowe rurki intubacyjne, zadanie nr. 2 -cewniki foleya, maski tlenowe, wzierniki ginekologiczne, zestawy do zbiórki płynnego stolca, stazy różne, zadanie nr. 3 -aparaty do przetoczeń, igły medyczne, kaniule do żył obwodowych, porty bezigłowe, strzykawki, kraniki trójdrożne, zadanie nr 4 - igły do znieczuleń podpajęczynówkowych , igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z igłą prowadzącą, igły do znieczuleń zewnątrzoponowych, zestaw do kaniulacjii dużych naczyń, elektrody różne, zadanie nr 5 - zestawy do pomiaru ciśnienia krwi metodą inwazyjną, kaniule dotętnicze z zaworem odcinającym, zestawy infuzyjne do pomp objętościowych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.13.21-6, 33.14.13.22-3, 33.15.71.00-6, 33.17.10.00-9, 33.19.00.00-8, 33.14.16.24-0, 33.14.16.20-2, 34.92.84.80-6, 33.14.16.00-6, 33.14.13.23-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, zakończonych co najmniej trzech dostaw sprzętu jednorazowego użytku, każda o wartości co najmniej 50 tys. zł. brutto, zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (minimum trzy referencje)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji dostaw częściowych - 20
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Zmiany stawek VAT , w każdym terminie tj. w chwili wejścia w życie stosownych w tym zakresie aktów prawnych, 2)Zmiany okresu trwania umowy , w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy. - Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu - Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgodny Zamawiającego i Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-sulecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ; ul. Witosa 7 ; 69-200 Sulęcin ; Dział Administracyjno-Gospodarczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ w Sulęcinie ; ul. Witosa 7 ; 69-200 Sulęcin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr.1/2A..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr. 1- cewniki foleya, cewniki nelatona, cewniki do odsysania, kaniule donosowe, sondy żołądkowe, pojemniki plastikowe na odpady medyczne, pojemniki hispatologiczne różne, filtry oddechowe, rurki intubacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.17.10.00-9, 33.19.00.00-8, 34.92.84.80-6, 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr.2/2B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr. 2- cewniki foleya, maski tlenowe, wzierniki ginekologiczne, zestawy do zbiórki płynnego stolca, stazy różne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.15.71.00-6, 33.19.00.00-8, 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr. 3/2C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr.3 - aparaty do przetoczeń różne, igły medyczne, kaniule do żył obwodowych, strzykawki, kraniki trójdrożne, korki do kaniul, porty bezigłowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.17.10.00-9, 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr. 4/2D..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr. 4 -igły do znieczuleń podpajęczynówkowych , igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z igłą prowadzącą, igły do znieczuleń zewnątrzoponowych, zestaw do kaniulacji dużych naczyń, elektrody różne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.21-6, 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr. 5/2E..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 5 - zestawy do pomiaru ciśnienia krwi metodą inwazyjną, kaniule dotętnicze z zaworem odcinającym, zestawy infuzyjne do pomp objętościowych, igły biopsyjne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.22-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 20
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin w 2026 roku
- usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie na rzecz żołnierzy zawodowych oraz pracowników zatrudnionych w 45 WOG zaopatrzeniu w podziale na dwie części.
- Świadczenie usług medycznych na rzecz 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu przez zespół medyczny i personel medyczny w podziale na dwie części:
- "Montaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej "
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





