eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont (modernizacja) odcinka izolowanego, polegający na wykonaniu 3 izolatek wraz z wykonaniem instalacji wod.-kan., wentylacyjnej i elektrycznej oraz przyzywowej, w obiekcie Oddziałów I i IA Gruźlicy i Chorób Płuc w Obornikach Śląskich, ul. Dunikowskieg



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Wrocław: Remont (modernizacja) odcinka izolowanego, polegający na wykonaniu 3 izolatek wraz z wykonaniem instalacji wod.-kan., wentylacyjnej i elektrycznej oraz przyzywowej, w obiekcie Oddziałów I i IA Gruźlicy i Chorób Płuc w Obornikach Śląskich, ul. Dunikowskiego 2-8, w terminie 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 168935 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont (modernizacja) odcinka izolowanego, polegający na wykonaniu 3 izolatek wraz z wykonaniem instalacji wod.-kan., wentylacyjnej i elektrycznej oraz przyzywowej, w obiekcie Oddziałów I i IA Gruźlicy i Chorób Płuc w Obornikach Śląskich, ul. Dunikowskiego 2-8, w terminie 6 tygodni od daty podpisania umowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont (modernizacja) odcinka izolowanego, polegający na wykonaniu 3 izolatek wraz z wykonaniem instalacji wod.-kan., wentylacyjnej i elektrycznej oraz przyzywowej, w obiekcie Oddziałów I i IA Gruźlicy i Chorób Płuc w Obornikach Śląskich, ul. Dunikowskiego 2-8, w terminie 6 tygodni od daty podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 400 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia; c) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - osoby te muszą posiadać kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U z 2001 r., Nr 5, poz. 42, ze zm.), a w szczególności: - dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót budowlanych musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załączników tj.: oświadczenie 1 (zał. nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie 2 (załącznik nr 4 SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt. 15. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 3. Oświadczenie Wykonawcy 1 - wg wzoru załącznika nr 3. 4. Oświadczenie Wykonawcy 2 - wg wzoru załącznika nr 4. 5. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków; 6. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie.. Uwaga: Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku, kiedy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości mogą brać udział w postępowaniu. 7. Wykaz wykonanych robót (przynajmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonywaniu robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu i miejsca wykonania, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru załącznika nr 5. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru załącznika nr 6. 9. Wykaz robót powierzonych podwykonawcom - wg wzoru załącznika nr nr 7. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoba personelu kierowniczego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Budowlanego ważnym na dzień otwarcia ofert. 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy -wg wzoru załącznika nr 2. 13. Formularz oferty - wg wzoru załącznika nr 1. 14. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnoślaskie Centrum Chorób Płuc, ul. Grabiszyńska 105, pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 105, sekretariat, pokój nr 4, wysoki parter,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.