Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Gliwice: UBEZPIECZENIE MIENIA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH POWIATU GLIWICKIEGO
Numer ogłoszenia: 168882 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326622, fax 032 2310822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiatgliwicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MIENIA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH POWIATU GLIWICKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC), - w następujących jednostkach budżetowych Powiatu Gliwickiego, wyszczególnionych również w załączniku Nr 1 do Programu ubezpieczenia - Wykaz budynków i budowli: 1.Starostwo Powiatowe, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice; - ul. Królowej Bony 2-4, 44-100 Gliwice; 2.Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przy Starostwie Powiatowym, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice; 3. Zespół Szkół im. I J. Paderewskiego, ul. 1 Maja 21, 44-190 Knurów, w ramach którego działają: - I Liceum Ogólnokształcące w Knurowie, ul. 1 Maja 21, 44-190 Knurów, - I Liceum Profilowane, ul. Szpitalna 25, 44-194 Knurów; - Technikum Nr 1, ul. Szpitalna 25, 44-194 Knurów; - Szkoła Policealna Nr 1, ul. Szpitalna 25, 44-194 Knurów; 4.Zespół Szkół Specjalnych, ul. Szpitalna 25, 44-194 Knurów; 5.Zespół Szkół Zawodowych nr 2, ul. Szpitalna 29, 44-194 Knurów; 6.Zespół Szkół im. Marii Konopnickiej, ul. Kard. Wyszyńskiego 37, 44-120 Pyskowice; 7.Zespół Szkół Specjalnych, ul. Poniatowskiego 2, 44-120 Pyskowice; 8.Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Kosmonautów 5a, 44-194 Knurów; 9.Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Kard. Wyszyńskiego 37, 44-120 Pyskowice; 10.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice; 11.Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice; - Obwód Pyskowice, Toszecka 52, Pyskowice; 12.Dom Pomocy Społecznej OSTOJA, ul. Kozielska 1, 44-153 Sośnicowice; 13.Dom Pomocy Społecznej ZAMECZEK, ul. Knurowska 13, 44-143 Kuźnia Nieborowska;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń oraz treści wymaganego dokumentu na podstawie kryterium spełnia lub nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, składają wszyscy wspólnicy. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w art. 22 ustawy pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 cytowanej ustawy, oprócz dokumentu wymienionego w pkt 1, należy złożyć stosowne oświadczenie, którego treść stanowi Załącznik Nr 3(1) Formularza Ofertowego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgliwicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17, pok 350 (III p.) Cena 13,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesantów Starostwa Powiatowego w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.09.2007 r. o godz. 11.15 w sali nr 118 Starostwa Powiatowego w Gliwicach.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 ul. J. Śliwki 8 - termomodernizacja i modernizacja budynku - dokumentacja projektowa (3)
- Remont toalety damskiej w CKS Mrowisko wraz z naprawą posadzki sceny i garderób sali teatralnej. Znak sprawy: DZPZ.284.11.2025.HP
- Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego MZUK w Gliwicach.
- Świadczenie usług kremacji zwłok
- 4WOG-1200.2712.29.2025 Usługi restauracyjne w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie dla żołnierzy z jednostek wojskowych, w poddziale na 6 części
- ZP.261.4.2025 Remont schodów zewnętrznych budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1f w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY SĘKOWA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Stadion Wrocław Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie
- Ubezpieczenie Gminy Błażowa oraz jednostek organizacyjnych
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.