eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrajewoDOSTAWA FOTORADARU



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Grajewo: DOSTAWA FOTORADARU
Numer ogłoszenia: 168843 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723235, fax 086 2723238.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.um-grajewo.pbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FOTORADARU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego fotoradaru. Minimalne wymagania techniczne dla fotoradaru - wersja mobilna przystosowana do instalacji w pojeździe Urządzenie samoczynnie ujawniające i rejestrujące (w postaci zdjęć cyfrowych) naruszenia przepisów ruchu drogowego przez kierujących pojazdami powinno spełniać następujące wymagania: 1. Pomiar prędkości pojazdów z wykorzystaniem efektu Dopplera. 2. Zakres pomiarowy od 30 do 240 km/h. 3. Zakres temperatur pracy od -15°C do +60°C. 4. Urządzenie mobilne przystosowane do zainstalowania w pojeździe bez potrzeby dokonywania zmian konstrukcyjnych i dodatkowych badań. 5. Przystosowane do prowadzenia pomiarów z pobocza drogi, podczas postoju pojazdu z fotoradarem oraz podczas jazdy, umożliwiające wykonywanie zdjęć w skrajnych warunkach pogodowych - deszcz, śnieg.. 6. Urządzenie powinno być przystosowane do zasilania z gniazda wtykowego w samochodzie lub być wyposażone we własne niezależne źródło zasilania - czas pracy ciągłej nie krótszy niż 5 godz. W przypadku zastosowania akumulatora, musi być możliwość doładowywania w trakcie pracy silnika pojazdu. 7. Urządzenie powinno posiadać możliwość odtworzenia na miejscu lub w innym czasie zdjęcia kierowcy / sprawcy zarejestrowanego wykroczenia w ruchu drogowym. 8. Pomiar z rozróżnieniem kierunku ruchu pojazdów (pojazdy odjeżdżające i nadjeżdżające). 9. Automatyczna rejestracja wykroczenia ze zdjęciem po przekroczeniu zadanego limitu prędkości: a. przestawienie limitu prędkości ze skokiem 1km/h, 10. Rejestracja wykroczenia w postaci zdjęcia cyfrowego: a. obraz min. czarno - biały w technice cyfrowej z czytelnym wizerunkiem kierowcy i numeru rejestracyjnego pojazdu uzyskany podczas pracy o każdej porze dnia bez względu na warunki atmosferyczne b. kamera o cyfrowym zapisie zdjęć umożliwiająca wykonywanie rejestracji przez szybę pojazdu oraz umożliwiająca bezbłędną identyfikację odblaskowych tablic rejestracyjnych 11. Rejestracja informacji identyfikujących wykonany pomiar: c. prędkość zmierzona, g. prędkość dopuszczalna, h. identyfikator ograniczenia prędkości (norma, znak drogowy) i. data, j. czas, k. kierunek, l. numer zdjęcia, m. numer urządzenia pomiarowego. 12. Rejestracja informacji identyfikujących miejsce pomiaru: a) miejsce, b) stanowisko, c) dozwolony limit prędkości. 13. Prezentowanie na zdjęciu (oraz na wydruku zdjęcia) informacji identyfikujących wykonany pomiar. 14. Rejestracja danych statystycznych z pomiarów prędkości celem tworzenia statystyk na podstawie zarejestrowanych danych. 15. Brak możliwości usunięcia zarejestrowanego zdjęcia przez obsługę. 16. Brak możliwości ingerencji w informacje zarejestrowane w czasie pomiaru. 17. Zabezpieczenie urządzenia przed obsługą i dostępem do zarejestrowanych informacji przez osoby niepowołane. 18. Umożliwienie przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera (na stanowisko komputerowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem) celem obróbki danych i wydruku zdjęć. Wymagania dotyczące oprogramowania 1. Oprogramowanie komputerowe: Dostawa oraz instalacja na wskazanych przez Zamawiającego, stanowiskach komputerowych zintegrowanego, licencjonowanego programu w wersji klient-serwer do obróbki zdjęć, archiwizowania i opracowania dokumentacji mandatowej wraz z oprogramowaniem serwera zarządzającego bazą danych. Program obróbki zdjęć powinien spełniać poniższe wymagania: a) indeksowanie wpisów do bazy danych zapewniające wyróżnienie zdarzeń odczytanych, oczekujących na ujawnienie, będących przedmiotem postępowania w sprawie o wykroczenie oraz spraw zakończonych oraz ich wizualizację w postaci widoków według powyższych indeksów, b) możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów: daty, czasu, prędkości, numeru zdjęcia, numeru rejestracyjnego pojazdu, nazwiska sprawcy, rodzaju wykroczenia c) możliwość wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia (np. twarzy, numeru rejestracyjnego) zapewniające identyfikację sprawcy wykroczenia oraz numer rejestracyjny pojazdu, d) wydruk dokumentacji składającej się dwustronnego wezwania zawierającego zdjęcie, oświadczenia, kopert C5 i C6, zwrotnego potwierdzenia odbioru, powiadomień, karty MRD5, mandatów karnych i karty informacyjnej, e) rejestrować wysłaną korespondencję i sporządzać wydruk pocztowej książki nadawczej, f) rejestrować przebieg i sposób zakończenia czynności wyjaśniających, g) drukować zestawienia za okres zdefiniowany przez użytkownika zawierające dane o sposobie zakończenia czynności wyjaśniających i ich ilości, h) drukować dzienny raport z wykonanych czynności, i) generować raport o zdjęciach i nagraniach , które nie stanowią materiału dowodowego zezwalającego na podjęcie czynności wyjaśniających - zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA w sprawie wykonywania niektórych czynności przez strażników miejskich i usuwać na żądanie użytkownika wyszczególnione zapisy z bazy danych wraz z odpowiadającymi im plikami utworzonymi przez fotoradar, j) zapewniać definiowanie poziomu uprawnień poszczególnych użytkowników, k) zapewniać bezpieczeństwo zgromadzonych danych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.11.00 - Urządzenia kontrolne Kod CPV wg słownika 2008: 34.63.20.00 - Urządzenia do sterowania ruchem kolejowym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE PRZEWIDUJE SIę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy tzn.: -posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oraz 7.2. posiadający odpowiednie doświadczenie polegające na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 7 siwz, wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w niniejszym punkcie zostały wykonane należycie, 8.3. Dokumenty wymienione w pkt 8.2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 8.4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 8.2 lit a), b) składa każdy z wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego wykonawcę lub wspólnie. 8.5. Ponadto w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8.2 lit. b) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. 8.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.8. Dokumenty wymienione w pkt 8.6 i 8.7 wykonawca przedstawia w formie oryginału lub w formie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-grajewo.pbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska w Grajewie, Ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 09:50, miejsce: Straż Miejska w Grajewie, Ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.