Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Nowy Sącz: Dostawa oprogramowania wraz z licencją oraz sprzętu do ewidencji składników majątkowych wraz z wdrożeniem w Urzędzie Miasta Nowego Sącza
Numer ogłoszenia: 168808 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, fax 018 443-78-63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania wraz z licencją oraz sprzętu do ewidencji składników majątkowych wraz z wdrożeniem w Urzędzie Miasta Nowego Sącza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania wraz z licencją oraz sprzętu do ewidencji składników majątkowych wraz z wdrożeniem w Urzędzie Miasta Nowego Sącza. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Oprogramowanie, w tym: Centralna Baza Danych - 1 szt. Stacja Kliencka - 3 szt. Kolektor - 1 szt. b Usługi wdrożenia, w tym: Szkolenie użytkowników - 5 osób Szkolenie administratora - 1 osoby Instalacja i konfiguracja systemu- 1 szt. c) Sprzęt, w tym: Kolektor danych- 1 szt. Drukarka- 1 szt. d) Materiały eksploatacyjne, w tym: etykiety kruszące - 3 000 szt. taśma termotransferowa na 3 000 szt. etykiet
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.25.20 - Urządzenia do wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 71.26.70.00 - 71.26.70.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej. 3.W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przynajmniej 3 (słownie: trzy) dostawy oprogramowania oraz sprzętu wraz z wdrożeniem do ewidencji składników majątkowych o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł. 4.W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a)komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b)wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c)oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do specyfikacji. 2.DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wymogi określone zostały w Rozdziale V pkt 3 - dla ułatwienia można go sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji; c)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wymogi określone zostały w opisie warunków udziału w postępowaniu - wymogi określone zostały w Rozdziale V pkt 4. 3.Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 2 niniejszego Rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a)zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; b)dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 2 lit. a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.Dokument, o którym mowa w pkt. 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4 należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 5 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (1 szt.) na potrzeby Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu.
- Zwiększenie liczby miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w istniejącej instytucji żłobka pod adresem: ul. Podhalańska 38, 33-300 Nowy Sącz (wpis do rejestru nr wew. 5/2019, nr ogól. 05926) o 71 ......
- Dostawa samochodu elektrycznego
- "Malowanie pomieszczeń sądowych w budynku Sądu Rejonowego w Nowym Sączu Wydziały Zamiejscowe w Muszynie przy ul. Kity 18".
- BZP.271.48.2025 Utwardzenie terenu na działce nr 188 w obrębie 115 - realizacja w ramach zadania budżetowego pn. "Wiata rekreacyjna na placu zabaw w Porębie"
- Usługi doradcze i konsultingowe w zakresie spełnienia wymogów standardów akredytacyjnych zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2024 r.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) część 1 zamówienia: dostawa sprzętu serwerowo- sieciowego wraz z oprogramowaniem dla Gminnego Centrum Zdrowia w Nowej Męcince
- Dostawa serwera, macierzy oraz oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA SIEROSZEWICE"
- System Monitorowania dawek promieniowania radiologicznego dla UCK
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E.
- Zakup licencji na obsługę SOR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.