Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Września: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową hali środowiskowej hali sportowej przy Samorządowej Szkole Podstawowej Nr 1 we Wrześni
Numer ogłoszenia: 168776 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrzesińskie Obiekty Sportowo-Rekreacyjne we Wrześni, ul. Gnieźnieńska 32a, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 436-05-52, fax 061 436-05-52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową hali środowiskowej hali sportowej przy Samorządowej Szkole Podstawowej Nr 1 we Wrześni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową środowiskowej hali sportowej o wymiarach boiska wewnętrznego 44 x 27 m z zapleczem socjalnym i widownią na 240 miejsc siedzących (trybuny rozkładane) oraz trybuną zadaszoną przyległą do hali na 560 miejsc, z wszelkimi instalacjami wewnętrznymi i przyłączami przy Samorządowej Szkole Podstawowej Nr 1 we Wrześni, zgodnie z Prawem Budowlanym (Dz.U.03.207.2016), łącznie z kontrolowaniem rozliczenia budowy. W ramach umowy o nadzór inwestorski nad tym zamówieniem zapewnić należy nadzór w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz elektrycznej. 2/ Wykonawca jako przedstawiciel Zamawiającego jest odpowiedzialny za kontrolę jakości i zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w projektach technicznych oraz odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową wykonanych robót i potwierdzanie protokołów rozliczeń finansowych Wykonawcy z Zamawiającym. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.31.31.40 - 64.31.31.40 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zakres ich działalności obejmuje wykonywanie usług związanych z pełnieniem samodzielnych funkcji w budownictwie; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadzili należycie co najmniej 3 zamówienia jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego tj. zamówienia polegające na prowadzeniu czynności nadzorowania robót budowlanych co najmniej : (a)jednego budynku przeznaczonego dla imprez sportowych lub rozrywkowych w halach, lub (b)jednego budynku lub hali handlowej, przemysłowej, usługowej lub wielofunkcyjnej, lub (c)jednego budynku wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej, o kubaturze nie mniejszej niż 14.000 m3, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym z uprawnieniami do nadzorowania i kierowania robotami w zakresie instalacji, sieci i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych, konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba w branży; 4) podejmie czynności związane z pełnioną funkcją (na miejscu prowadzenia robót) w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zawiadomienia go przez Zamawiającego lub wykonawcę robót; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/ Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień na roboty budowlane, a zadania o których mowa w warunku udziału w postępowaniu w punkcie V 2 należy wyraźnie zaznaczyć, z dołączeniem dokumentów potwierdzających, iż usługi te zostały należycie wykonane (referencje); 3/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca dysponuje osobami, o których mówi warunek V 3 4/ Dokumenty stwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, w tym dla osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych na budowie, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, drogowych, elektrycznych oraz konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do izby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrzesińskie Obiekty Sportowo-Rekreacyjne ul. Gnieźnieńska 32a 62-300 Września.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. Nr 1 /kancelaria/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Sukcesywne dostawy chemii basenowej w II połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w II połowie 2025 roku
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2923P w m. Biechowo
- Prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni w II połowie 2025 roku
- Budowa zaplecza szatniowo - sanitarnego w technologii kontenerowej przy boisku sportowym w Kaczanowie
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2914P w m. Gorazdowo"
więcej: przetargi w Wrześni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.