eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie projektów wykonawczych informacji ulicowej dla m. Poznania oraz informacji numerowej dla centrum miasta, a także utworzenia elektronicznej bazy danych zawierającej wszystkie elementy Systemu Informacji Miejskiej.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Poznań: Wykonanie projektów wykonawczych informacji ulicowej dla m. Poznania oraz informacji numerowej dla centrum miasta, a także utworzenia elektronicznej bazy danych zawierającej wszystkie elementy Systemu Informacji Miejskiej.
Numer ogłoszenia: 168766 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, fax 061 8201709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów wykonawczych informacji ulicowej dla m. Poznania oraz informacji numerowej dla centrum miasta, a także utworzenia elektronicznej bazy danych zawierającej wszystkie elementy Systemu Informacji Miejskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów wykonawczych informacji ulicowej dla m. Poznania oraz informacji numerowej dla centrum miasta, a także utworzenia elektronicznej bazy danych zawierającej wszystkie elementy Systemu Informacji Miejskiej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) uzupełnienia projektów wykonawczych nośników informacji numerowej i ulicowej (stanowiących zał. nr 4.1, 4.2, 4.3 do SIWZ wg wskazań zawartych w zał. nr 3.1 do SIWZ), b) testu ostatecznej wersji nośników SIM (zgodnie z zał. 3.2 do SIWZ), c) projektów lokalizacyjnych oraz treści informacji numerowej dla centrum miasta (zgodnie z zał. 3.3 do SIWZ), d) projektów lokalizacyjnych oraz treści informacji ulicowej na terenie m. Poznania (zgodnie z zał. 3.4 do SIWZ), e) kosztorysów inwestorskich, f) 5 kompletów dokumentacji przetargowej (w formie oprawionych wydruków oraz elektronicznej - pliki PDF na płytach CD) zawierającej: - projekty wykonawcze nośników, - kosztorys ofertowy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. - wszelkie inne dokumenty niezbędne wykonawcy nośników do prawidłowego wykonania zadania. g) utworzenie elektronicznej bazy danych zawierającej wszystkie elementy SIM, umożliwiającej Zamawiającemu jej modyfikację i rozszerzanie (zgodnie z zał. 3.5 do SIWZ). Przedmiot zamówienia opisany jest wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 74232000-4 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, CPV 30241000-0 - Oprogramowanie komputerowe, CPV 72000000-5 - Usługi komputerowe i podobne. Prace będące przedmiotem umowy będą zrealizowane przez Wykonawcę w terminie do 8 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem wykonania do dnia 10 grudnia 2007 r.: - uzupełnienie projektów wykonawczych nośników informacji numerowej i ulicowej, - test ostatecznej wersji nośników SIM. Wielkość lub zakres ogłoszenia: Przetarg nieograniczony poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z dnia 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6 000 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) nie podleganie przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, c) posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonania (dotyczy tylko projektów zakończonych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowych dla systemów informacji miejskiej o wartości netto co najmniej 50 000 zł, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w ppkt. a) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w ppkt. b) spełnia każdy z Wykonawców, c) warunek określony w ppkt. c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w ppkt. d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 8.2. SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie załączyli do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone. Uwaga: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy Uwaga: Wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. Uwaga: dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego oceniane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz załączenia do oferty: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz przedstawienia wykazu: - wykonanych usług przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu dokumentacji projektowych dla systemów informacji miejskiej o wartości netto co najmniej 50 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (w wykazie należy wskazać co najmniej jedną usługę), oraz załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16, pok 102.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Zarządu Dróg Miejskich, 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.