To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-18
Lublin: Opracowanie i druk kalendarzy ściennych - II części.
Numer ogłoszenia: 168707 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134829 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i druk kalendarzy ściennych - II części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Część I - Wykonanie i druk kalendarzy ściennych Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Miasta Lublin na rok 2016, w tym: 1) opracowanie projektu merytorycznego i graficznego 13 plansz kalendarza ściennego ( w tym okładki) 2) przygotowanie kalendarza ściennego do druku 3) próbny wydruk kalendarza ściennego 4) druk i oprawa kalendarza ściennego 5) dostawa kalendarzy do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy 6) nakład: 1 500 sztuk 2. Część II - Druk kalendarzy ściennych trójdzielnych w ramach Programu Rodzina Trzy Plus według przygotowanego projektu graficznego wraz z pudełkiem ( kopertą) na kalendarz : 1) przygotowanie kalendarza ściennego do druku wg. projektu graficznego 2) próbny wydruk kalendarza ściennego 3) druk i oprawa kalendarza ściennego 4) nakład: 500 sztuk..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie i druk kalendarzy ściennych Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Miasta Lublin na rok 2016
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 28.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMERNET Sp. z o.o, ul. Ceramiczna 24, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7630,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7195,50
Oferta z najniższą ceną: 5904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17900,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Druk kalendarzy ściennych trójdzielnych w ramach Programu Rodzina Trzy Plus według przygotowanego projektu graficznego wraz z pudełkiem ( kopertą) na kalendarz.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 24.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Agnieszka Blicharz - Krupińska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą GRAFPOL Agnieszka Blicharz - Krupińska, ul. Czarnieckiego 1, 53-650 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3321,00
Oferta z najniższą ceną: 3321,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9095,85
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej (DZP.25.19.2025)
- RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych
- Wykonanie operatów szacunkowych w zakresie wyceny - LUB.WO.260.3.2025
- Dostawa spektrofluorymetru
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uługa składu, łamania i druku Biuletynu AGH - Magazynu Informacyjnego AGH - DE-dzp.272-260/25
- Produkcja i emisja w Internecie animowanej reklamy (double billboard) w ramach FEW 2021-2027
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
- Świadczenie sukcesywnej usługi druku wraz z dostawą publikacji na potrzeby Instytutu Europy Środkowej
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych dla Ministerstwa Aktywów Państwowych
- Świadczenie dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki usługi centralnego systemu wydruku wraz z obsługą serwisową
więcej: Koperty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.