eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry WielkieŚwiadczenie usługi eksploatacji i konserwacji zbiorowych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Cedry Wielkie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Cedry Wielkie: Świadczenie usługi eksploatacji i konserwacji zbiorowych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Cedry Wielkie
Numer ogłoszenia: 168686 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie , ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 058 6836164, faks 058 6836166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi eksploatacji i konserwacji zbiorowych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Cedry Wielkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi eksploatacji i konserwacji zbiorowych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Cedry Wielkie oraz eksploatacji i konserwacji oczyszczalni ścieków w Cedrach Wielkich. Ponadto przedmiotem zamówienia jest: a)Prowadzenie eksploatacji sieci i obiektów wodociągowych oraz sieci i obiektów kanalizacji sanitarnej przez Przedsiębiorcę w imieniu Gminy Cedry Wielkie zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odbiorze ścieków ( Dziennik Ustaw z 2001 r. Nr 72 poz. 747 z późniejszymi zmianami). b)Eksploatacja, konserwacja i utrzymanie oczyszczalni ścieków w Cedrach Wielkich. c)Zawierania umów w imieniu Gminy z podmiotami korzystającymi z dostawy wody i odbioru ścieków w zgodzie z w/w ustawą i ustanowionym Regulaminem. d)Pobór przez Wykonawcę opłat za dostawę wody i odbiór ścieków sanitarnych zgodnie z taryfą zatwierdzoną uchwałą Rady Gminy Cedry Wielkie. e)Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych obiektów i sieci wraz ze sprawozdawczością miesięczną , kwartalną, półroczną i roczną f)Współudział przy odbiorze sieci i przyłączy wodociągowych oraz sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej. g)Ponoszenie wszelkich opłat za prowadzenie zgodnie z przepisami gospodarki wodociągowej oraz kanalizacji związanych z odbiorem ścieków i utylizacją odpadów w tym także opłat za energię elektryczną, opłat za korzystanie ze środowiska oraz także ponoszenia kosztów zatrudnienia odpowiedniego personelu. h)Egzekucja należności od odbiorców nie regulujących opłat za korzystanie z sieci za okres realizacji zamówienia. i)Prowadzenie kontroli podmiotów gospodarczych oraz gospodarstw domowych w zakresie gospodarki ściekowej, wykorzystania i stanu technicznego hydrantów p-poż. j)Przedstawienie po roku działalności planu inwentaryzacji i wykonanie inwentaryzacji z oceną stanu technicznego obiektów po zakończeniu działalności k)Przedmiotem zamówienia w zakresie eksploatacji i konserwacji zbiorowych urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej jest m.in.: -Dbanie o całodobową i bezawaryjną dostawę wody dla odbiorców indywidualnych i zbiorowych o parametrach określonych w obowiązujących przepisach, -Usuwanie wszelkich widocznych przecieków i nieszczelności na sieciach wodociągowych i przyłączach do granicy posesji w sposób minimalizujący zakres prowadzonej dostawy wody, -Niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych powstałych na ujęciach wody, w hydroforniach wiejskich, sieciach zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksploatację sieci, -Prowadzenie badań jakości wydobywanej i dostarczanej wody zgodnie z odrębnymi przepisami i przekazywanie wyników badań do wiadomości pracownikowi Urzędu Gminy. -Ujmowanie wody, wraz z jej uzdatnianiem. -Uiszczaniem opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska -Dbanie o całodobowy i bezawaryjny odbiór ścieków od odbiorców indywidualnych. -Bieżąca konserwacja i naprawy urządzeń, usuwanie awarii i usterek oraz dbałość o stan techniczny wszystkich elementów sieci i oczyszczalni. -Zakup i wymiana z własnych środków zużytego osprzętu elementów sieci i uszkodzonej armatury na pompowniach ścieków oraz oczyszczalniach na terenie gminy. -Bieżąca eksploatacja oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie. -Właściwe i zgodne z prawem zagospodarowanie osadu powstającego na oczyszczalniach. -Utrzymanie we właściwym stanie technicznym odbiorników ścieków oczyszczonych. -Prowadzenie badań jakości ścieków i osadów. -Systematyczne wywożenie ścieków komunalnych ze zbiornika (była przepompownia ścieków) - Ostatni Grosz na oczyszczalnię ścieków w Cedrach Wielkich. -Informowanie wyznaczonego pracownika Urzędu Gminy w Cedrach Wielkich o zaistniałych awariach i sposobie postępowania w oparciu o ustalone procedury. -Przekazanie do Urzędu Gminy Cedry Wielkie miesiąc przed upływem obowiązywania umowy bazy danych użytkowników sieci wodociągowej wraz z aktualnymi stanami wskazań wodomierzy. -Przedstawienie na koniec każdego kwartału harmonogramu planowanych działań na sieci, ujęciach wody oraz oczyszczalni. Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia została opisana w Rozdziale III SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.10.00.00 - Usługi przesyłu wody i podobne 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy, -aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków - art. 16 ust. 1 i art. 18 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowy odprowadzeniu ścieków (Dz. U. z 2001r., Nr 72, poz. 747 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna takiego, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się posiadanym doświadczeniem w realizacji: co najmniej dwóch usług w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków oraz eksploatacji oczyszczalni ścieków o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Wykazane przez Wykonawcę usługi muszą być wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę posiadającego niezbędny potencjał techniczny Zamawiający uzna takiego, który będzie posiadał minimum następujący sprzęt: -Samochód dostawczy -Koparko-ładowarkę -Wóz asenizacyjny -Agregat prądotwórczy o mocy min. 4,5 kW -Urządzenia do udrażniania kanalizacji -Przewoźny zbiornik wody pitnej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania Zamówienia za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy zawartego w Rozdziale II SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty; 2)W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale I pkt. V ppkt. 1b SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: zmiany ustawowej podatku VAT - poprzez zmianę jednostkowej ceny brutto towaru będącego przedmiotem zamówienia oraz maksymalnej wartości zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Urzędu Gminy Cedry Wielkie w Cedrach Wielkich, ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie pok. Nr 17 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.