Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-02
Lublin: dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Numer ogłoszenia: 168673 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7443061 w. 281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.snzoz.lublin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych i papierniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 4A-C do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.29.30 - Korektory w piórze 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.00 - Papier wytłaczany lub perforowany 30.23.73.80 - CD-ROM-y 30.23.73.20 - Dyskietki 30.19.21.27 - Obsadki do piór 30.19.21.30 - Ołówki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych, tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1, 6.2 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawca składa oświadczenie z art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. (załącznik nr 2 do siwz). 6.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004- Prawo Zamówień Publicznych: 6.2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.snzoz.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Abramowicka 2
20-442 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. M. Kaczyńskiego SPZOZ ul. Abramowicka 2 20-442 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw zawiera 84 pozycje różnych artykułów biurowych i papierniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.23-9, 30.19.21.25-3, 30.19.21.60-0, 30.19.29.30-9, 30.19.70.00-6, 30.19.71.00-7, 30.19.72.20-4, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 30.19.91.10-4, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.33.00-3, 30.23.73.80-6, 30.23.73.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw 2- WOTUW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw zawiera 52 pozycje różnych artykułów biurowych i papierniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.23-9, 30.19.21.25-3, 30.19.21.60-0, 30.19.29.30-9, 30.19.70.00-6, 30.19.71.00-7, 30.19.72.20-4, 30.19.73.20-5, 30.19.95.00-5, 30.19.76.20-8, 30.19.76.44-2, 30.19.21.27-7, 30.19.21.30-1, 30.14.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw 3- WTZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw zawiera 33 pozycje różnych artykułów biurowych i papierniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.20-8, 30.19.76.44-2, 30.19.76.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Aktualizacja oraz świadczenie obsługi serwisowej na oprogramowanie Secure Visio
- Dostawa elektrod neutralnych
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w Ełku"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2024 r.
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2024-2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.