eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówŚwiadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Wyszków: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie.
Numer ogłoszenia: 168659 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, fax 029 7437605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-wyszkow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), z zachowaniem zasad określonych w niniejszej ustawie. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Kod CPV: 93100000-9 usługi prania, 93150000-4 prasowania, 74721100-0 dezynfekcji, 93110000-2 odbierania, 60123000-6 transportu. Kody uzupełniające CPV dla wszystkich usług: M016-4 do użytku szpitalnego, M022-9 dla personelu medycznego, M001-6 dla pacjentów. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie w asortymencie i przewidywanych ilościach w skali 1 m-ca podanych poniżej: a)Bielizna, pościel, pieluchy (płaska)- 7200 kg b)Mundurki, fartuch (fasonowa)- 2500 szt c)Koce-100 szt d)Kocyki- 170 szt e)Poduszki z pierza- 25 szt f)Firany- 500 m2 g)Zasłony- 200 m2 h)Odzież, peleryny, kurtki-10 szt 2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania kompleksowego świadczenia usług pralniczo-dezynfekcyjnych zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach sanitarno - epidemiologicznych oraz zgodnie z obowiązującą w służbie zdrowia technologią; 3.Zrealizowana usługa musi odpowiadać obowiązującym normom i przepisom. 4.Wykonawca udziela gwarancji co do jakości usługi. 5.Całkowitą odpowiedzialność prawną i cywilną, za skutki złej jakości, ponosi Wykonawca, w stosunku do SPZZOZ w Wyszkowie i do osób trzecich; 6.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z użyciem środków posiadających odpowiednie atesty rejestracje zgodnie z obowiązującymi przepisami, przestrzegania przepisów sanitarnych, bhp i p-poż oraz do ochrony i ubezpieczenia przedmiotu zamówienia wraz z ponoszeniem wszelkich związanych z tym kosztów; 7.Wykonawca oświadcza, że posiada wszystkie, wymagane przepisami, uprawnienia, atesty, urządzenia itp do realizacji przedmiotu zamówienia; 8.Wykonawca spełni wszystkie szczegółowe wymagania określające warunki prania i transportu w szczególności: a)Pozytywna aktualna opinia Sanepidu na wykonywanie usługi prania bielizny szpitalnej. b)Pralnia z barierą higieniczną z przelotowymi pralnicami i wydzielonymi strefami -brudną i czystą. c)Transport bielizny dwoma samochodami na czystą i brudną. Jeżeli jest to jeden samochód to musi posiadać dwie oddzielne komory z oddzielnymi szczelnie zamykanymi drzwiami. d)Bielizna kwalifikowana jako zakaźna musi być transportowana w dodatkowych pojemnikach. e)Przedstawi wykaz preparatów do chemicznotermicznej dezynfekcji w procesie prania bielizny szpitalnej nie zanieczyszczonej znacznie krwią z pozytywnymi opiniami przedstawionymi przez producenta (spektrum B, Tbc F, V). Preparaty te muszą być zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biologicznych. O zmianach preparatów piorąco- dezynfekcyjnych i dezynfekcyjnych Wykonawca pisemnie powiadomi Zamawiającego. f)Szczegółowa procedura dezynfekcji samochodów. g)Instrukcja odnośnie postępowania z bielizną zakaźną w przypadkach awaryjnych (np. wypadek, awaria samochodu). h)Załączy do oferty poniżej wskazane procedury: -przyjmowania -transportu -prania i dezynfekcji bielizny ogólnej, zakaźnej, znacznie zanieczyszczonej krwią -czyszczenia i dezynfekcji wyposażenia /pralni/ powierzchni pomieszczeń i higieny pracowników / dezynfekcja rąk, stosowania środków ochrony osobistej, zmiana odzieży/. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości i asortymentu usług wymienionych w podpunkcie 1, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 10. Zasady i warunki odbioru - dostawy. a)Odbiór z SPZZOZ w Wyszkowie, rzeczy do prania i dostarczanie czystych , odbywać się będzie pięć razy w tygodniu, odpowiednim środkiem transportu Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. b)Wykonawca zapewni zabezpieczenie asortymentu brudnego skażonego z sal chorych izolowanych białym workiem z czerwonym paskiem dodatkowo zabezpieczonym tekstylnym workiem. c)Miejscem jest wskazane pomieszczenie Szpitala SPZZOZ, 07-200 Wyszków ul. Komisji Edukacji Narodowej 1. Dostawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. d)Wykonawca gwarantuje utrzymanie dwudziesto cztero godzinnego cyklu prania, licząc od odbioru brudnych rzeczy, do dostawy czystych do Zamawiającego. e)W przypadku nieprzewidzianych sytuacji awaryjnych Wykonawca gwarantuje: -odebranie od Zamawiającego, wypranie i dostawę wypranej bielizny w czasie do czterech godzin od powiadomienia telefonicznego ( lub fax) o każdej porze doby; -dostarczenie wypranej bielizny (która u Wykonawcy już oczekuje na dostawę) w czasie do jednej godziny. f)Szczegółowe zasady przyjmowania i odbioru bielizny, pościeli i pozostałych asortymentów: -odbiór bielizny i pościeli odbywa się 5 razy w tygodniu w godz. 7,30 - 8,30 -dostawa wypranej bielizny i pościeli następuje dnia następnego (24 godz.) -odbiór i dostawa odbywa się na koszt wykonawcy odpowiednim środkiem transportu i na jego ryzyko. -dokumentem rozliczeniowym między Stronami z tytułu wykonania usługi jest wykaz codzienny przekazanej bielizny i pościeli. -wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług pralniczych nie objętych umową, których konieczność stwierdzi Zamawiający. Warunki realizacji takich usług, będą każdorazowo uzgodnione pisemnie. -każda sztuka bielizny i pościeli powinna być trwale oznaczona przez Zamawiającego i umożliwić jednoznaczną identyfikację. -w przypadku stwierdzenia niewłaściwego (badania bakteriologiczne i Stacji Sanepidu) wyprania bielizny i pościeli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ponownego wyprania bielizny i pościeli w ramach reklamacji(na koszt Wykonawcy) i zastosowania kar umownych w wysokości 10 % wartości umowy za dany miesiąc (Materiały do badania będą pobierane w obecności wykonawcy). -wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 10 % wartości wykonanej usługi w miesiącu poprzednim, za każdy dzień przerwy lub zwłoki, w następujących przypadkach: ·za zwłokę w wykonaniu usługi w odniesieniu do terminów umownych. ·za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze usługi. ·za spowodowanie przez Wykonawcę, przerwy w realizacji usługi. -pościel i bielizna przekazywana do prania winna być wstępnie rozsortowana, wg rodzaju i koloru, zapakowana w foliowych workach. -wykonawca również będzie przekazywał bieliznę i pościel odpowiednio zapakowaną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00-9, 93.15.00.00-4, 74.72.10.00-0, 93.11.00.00-2, 60.12.30.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.Spełniają wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: ·dokument potwierdzający rejestr firmy z określeniem zakresu działania; ·zezwolenia na prowadzenie działalności objętej zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Brak obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty. ·fakt, że pralnia może świadczyć usługi dla szpitali (w zakresie prania i przewozu) musi być potwierdzony opinią sanitarną, wystawioną przez Powiatowy Inspektorat Sanitarny zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odpowiednie dokumenty należy dołączyć do oferty. (Pralnia musi posiadać barierę higieniczną i zgodę Sanepidu na pranie bielizny z oddziałów noworodkowych, dziecięcych i sal operacyjnych. Transport bielizny powinien odbywać się z zachowaniem bariery higienicznej, Sanepid musi zaakceptować środki transportu do przewożenia bielizny). b)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. Wykonawca świadczący kompleksowe usługi pralnicze, o podobnej ilości i asortymencie, w co najmniej 2 szpitalach, w okresie ostatnich trzech lat. Wymagane jest złożenie wykazu zawierającego odpowiednie informacje - należy podać nazwę szpitali, adresy oraz informacje określające wielkość realizowanych zamówień poprzez wyszczególnienie asortymentu zgodnie z przedmiotem zamówienia przedstawionym w punkcie III.1 SIWZ oraz podaniem ilości kg dla asortymentu tam określonego w kilogramach i odpowiednio ilość szt. lub m² dla pozostałych. Jakość świadczonych usług musi być potwierdzona odpowiednimi referencjami ze szpitali. c)Odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj. Posiadają certyfikat zarządzania jakością świadczonych usług. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1a składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wynikające z SIWZ 1.Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1), 2.Szczegółowy formularz oferty cenowej (załącznik nr 2) 3.Potwierdzony załącznik nr 2.1 wraz z wymaganymi w nim dokumentami, w tym: a)Opinię sanitarną potwierdzającą, że pralnia może świadczyć usługi dla szpitali w zakresie prania i przewozu wystawioną przez Powiatowy Inspektorat Sanitarny zgodnie z obowiązującymi przepisami - Pralnia musi posiadać barierę higieniczną i zgodę Sanepidu na pranie bielizny z oddziałów noworodkowych, dziecięcych, zakaźnych, dermatologicznych i sal operacyjnych, Transport bielizny powinien odbywać się z zachowaniem bariery higienicznej, Sanepid musi zaakceptować środki transportu do przewożenia bielizny. b)potwierdzony załącznik nr 2.2, tj. szczegółowe zasady przyjmowania i przekazywania bielizny. 4.Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w Art.22.1. ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 5.Podpisany wzór umowy - załącznik nr 4; 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia budynków - pomieszczeń, urządzeń i środków transportu, jakie posiada Wykonawca. 7.Wykaz świadczonych kompleksowych usług pralniczych z podaniem wartości, ilości i asortymentu wraz z referencjami ze szpitali zgodnie z opisem w rozdziale 6 pkt 3b) SIWZ. 8.Kopia certyfikatu zarządzania jakością świadczonych usług lub innego dokumentu potwierdzającego zarządzania jakością. 9.Przedstawić procedury wymienione w rozdziale 3 pkt 8h SIWZ, tj.: ·Procedurę przyjmowania ·Procedurę transportu ·Procedurę prania i dezynfekcji bielizny ogólnej, zakaźnej, znacznie zanieczyszczonej krwią ·Procedurę czyszczenia i dezynfekcji wyposażenia pralni powierzchni pomieszczeń i higieny pracowników (dezynfekcja rąk, stosowania środków ochrony osobistej, zmiana odzieży).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków zp_spzzozwyszkow@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 15:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.