Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-03
Wałbrzych: Dostawa tonerów i atramentów w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II
Numer ogłoszenia: 168627 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu , ul. Rynek 6, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 843 42 47, faks 074 8434247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciz.walbrzych.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ciz.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów i atramentów w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów i atramentów w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego PO KL do siedziby Dolnośląskiego Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu i Biur Subregionalnych w Wałbrzychu, we Wrocławiu, w Legnicy i w Jeleniej Górze, w podziale na 2 części zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do umowy. Część 1 - sukcesywna dostawa tonerów i atramentów w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego PO KL do siedziby Dolnośląskiego Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu i Biur Subregionalnych w Wałbrzychu, we Wrocławiu, w Legnicy i w Jeleniej Górze przez okres 12 miesięcy; Część 2 - dostawa tonerów i atramentów w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego PO KL do siedziby Biur Subregionalnych w Wałbrzychu, we Wrocławiu, w Legnicy i w Jeleniej Górze;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłacenia wadium w wysokości: cz. 1: 1000 zł (słownie: jeden tysiąc zł) cz. 2: 5000 zł (słownie: pięć tysięcy zł)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują: minimum 1 dostawę urządzeń odpowiadających rodzajowo urządzeniom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że w/w dostawa została wykonana należycie (np. referencje, protokoły odbioru).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Załącznik nr 1 do umowy - Formularz Wykonawcy / Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 2 do umowy - Formularz Wykonawcy / Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a. Termin realizacji umowy, b. W przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Dokonanie zmian, o których mowa powyżej, wymaga złożenia wniosku przez Wykonawcę o dokonanie zmian i podpisania aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcizidn.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Rynek 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Rynek 6. pok. 11 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach realizacji Projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa tonerów i atramentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa tonerów i atramentów w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego PO KL do siedziby Dolnośląskiego Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu i Biur Subregionalnych w Wałbrzychu, we Wrocławiu, w Legnicy i w Jeleniej Górze przez okres 12 miesięcy;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tonerów i atramentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa tonerów i atramentów w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego PO KL do siedziby Biur Subregionalnych w Wałbrzychu, we Wrocławiu, w Legnicy i w Jeleniej Górze; zgodnie z załącznikiem nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA- ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Modernizacja obiektów w Teatrze Dramatycznym im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu
- Zakup fabrycznie nowego samochodu brygadowego o DMC do 3,5 t. dla RCKiK w Wałbrzychu - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów do aparatów parametrów krytycznych RAPIDPoint 500e pracujących w trybie POCT na okres 36 miesięcy
- Rozbudowa budynku D w obrębie patio Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu - przedsięwzięcie realizowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CI w Opolu z zakresu: Docker, Kibana / Elasticsearch, IBM, MS SQL, Microsoft, Cisco, Apache Kafka.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych dla GDDKiA Oddział w Katowicach.
- Zakup i dostawa asortymentu dla drukarek dla KWP w Katowicach i jednostek podległych
- Tonery, atramenty, kasety i bębny do drukarek
- 07/TP/2025. DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.