eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń PodlaskiRemont dachu budynku gimnazjum nr 2 przy ul. Sitkowskiego w Radzyniu Podlaskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Radzyń Podlaski: Remont dachu budynku gimnazjum nr 2 przy ul. Sitkowskiego w Radzyniu Podlaskim.
Numer ogłoszenia: 168538 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3528070, fax 083 3528085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzynpodlaski-m.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku gimnazjum nr 2 przy ul. Sitkowskiego w Radzyniu Podlaskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) rozbiórki pokrycia z papy dachu o powierzchni betonowej - 636,66m2 , 2) robót remontowych powierzchni dachu : skucie i warstwy wyrównawcze -44,57m2 3)posmarowanie powierzchni dachu mieszanką lepiku na gorąco - 636,66 m2 , 4) rozebranie obróbek blacharskich - 108,86m3 , 5) wykonania obróbek blacharskich w rozwinięciu ponad 25 cm z blachy ocynkowanej - 108,86m2 , 6) skucia i wykonania tynków na kominach i czapkach - 108,20 szt., 7) obsadzenia kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł - 306 szt. , 8) robot malarskich farą emulsyjną - 108,20m2 , 9) demontażu i montażu rur wywiewnych - 9 szt., 10) pokrycia dachu papą termozgrzewalną (dwuwarstwowe)- 636,66m2 , 11) demontażu i montażu instalacji odgromowej (zwody poziome) - 189,25m, 12) wywózki gruzu po skuciach tynków i szlichty na dachu wraz z utylizacją wyrobów asfaltowych - 3,05 m3 , 13) ustawienia rusztowań zewnętrznych do naprawy gzymsu, wysokości do 10m - 444,43m2 , 14) oczyszczenia, przetarcia tynków i pomalowania 2x farbami emulsyjnymi powierzchni gzymsu - 16,65m2 , 15)badań i pomiarów instalacji piorunochronnej - 5 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ z dnia 23 lipca 2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia,. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunek opisany w pkt 3 dotyczy także wykonawców - wspólników spółki cywilnej i składających ofertę jako spółka cywilna. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są do oferty dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ z dnia 23 lipca 2008r., 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokument pełnomocnictwa - w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). Gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się wspólnie wykonawcy, do oferty powinno być dołączone oświadczenie wyszczególnione w pkt 1 oraz dokument wymieniony w pkt 2 dotyczący każdego wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzynpodlaski-m.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można otrzymać nieodpłatnie w Urzędzie Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, pok. 21, w godz. 7:30 - 15:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.