eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Poznań: Dostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 168522 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy , ul. św. Marcin 46/50, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8599000, faks 061 8599003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej do samochodów służbowych będących w eksploatacji Państwowej Inspekcji Pracy, Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu realizowana z wykorzystaniem elektronicznych bezgotówkowych kart paliwowych, z tankowaniem bezpośrednio do zbiorników paliwa samochodów należących do zamawiającego. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego. 2/ Zamówienie obejmuje sukcesywny zakup paliwa - benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 w ilości 38.400 litrów (słownie: trzydzieści osiem tysięcy czterysta litrów) i benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 98 w ilości 14.400 litrów (słownie: czternaście tysięcy czterysta litrów) lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia przez zamawiającego. 3/ Zakup paliwa ma być możliwy na całodobowych stacjach paliw znajdujących się na terenie województwa wielkopolskiego ze szczególnym uwzględnieniem miast: Konin, Piła, Ostrów Wlkp., Leszno oraz we wszystkich miastach wojewódzkich na terenie kraju. Wykonawca załączy do ofert listę stacji paliw, na których zamawiający będzie mógł kupować paliwo (lista ma zawierać: nazwę i adres stacji benzynowej). 4/ Jakość sprzedawanego paliwa powinna być zgodna z obowiązującymi normami. 5/ Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt wystawić i dostarczyć do siedziby zamawiającego w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy 11 kart paliwowych do pojazdów będących w posiadaniu Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu oraz 1 szt do dyspozycji Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu. Dane konieczne do wystawienia kart, zostaną wykonawcy dostarczone w dniu podpisania umowy. Informacje jakie dane zamawiający ma przekazać wykonawcy należy przedstawić w załączniku nr 4 do siwz. 6/ W przypadku zagubienia karty, koszt wystawienia nowej będzie pokrywał zamawiający i będzie on wyczerpywał zakres wartościowy umowy, natomiast w przypadku zakupu nowego lub wymiany samochodu - koszt wystawienia karty będzie ponosił wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia natychmiastowej blokady zaginionej karty po zgłoszeniu jej utraty. 7/ W okresie pomiędzy zgłoszeniem konieczności wystawienia nowej karty (w przypadku zagubienia poprzedniej lub zmiany bądź zakupu nowego samochodu), zamawiający będzie tankował paliwo na stacjach wykonawcy, o których mowa w pkt. 3 niniejszego rozdziału, płacąc za nie gotówka - bez korzystania z upustów. Tankowania te będą wyczerpywały wartość umowy. 8/ Należności za zakupione paliwo będą regulowane zbiorczymi fakturami VAT wystawianymi za dwa okresy rozliczeniowe w miesiącu kalendarzowym ( od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca). Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Regulowanie należności za wystawione faktury w formie bezgotówkowej z 21 dniowym terminem płatności. 9/ Do każdej faktury VAT wykonawca dołączy nw. informacje, umożliwiające monitoring zawieranych transakcji: - nr karty, na którą dokonano zakupu, - nr rejestracyjny pojazdu, - data i godzina dokonania zakupu, - ilość zakupionego paliwa, - cenę i wartość brutto zatankowanego paliwa po uwzględnieniu udzielonego rabatu, 10/ Karty do tankowania muszą posiadać możliwość ustanowienia dziennych limitów tankowania. 11/ Podane w ust. 2 niniejszego rozdziału ilości paliwa są orientacyjne i mogą ulec w trakcie realizacji umowy zmianie. W takim przypadku wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia wobec zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00 - 23.11.12.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia określonego w pkt. III siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 Pzp i rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku, Nr 87, poz. 605). 1. Wykazanie niepodlegania Wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę jak w pkt. XIII.12. siwz. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - §1 ust. 1 rozporządzenia: 1.1. Krajowy rejestr sądowy firmy lub( i) inne odpowiednie dokumenty wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej) jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik nr 3 do siwz. 2. Uwaga: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VIII.1.1 siwz należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokument , o którym mowa w pkt. VIII.1.2 siwz ma być załączony w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę . 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, będącego podmiotem wspólnym, w rozumieniu art. 23 Pzp, wymagane w pkt. VIII.1. dokumenty winien złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. Pozostałe dokumenty wymagane winny być złożone wspólnie przez wykonawców zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia - nie spełnia). W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt. VIII.1. siwz - spełniających wymagania określone w ww. rozporządzeniu - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych w pkt. VIII siwz zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz; 2) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy; 4) lista punktów sprzedaży paliwa na terenie województwa wielkopolskiego i we wszystkich miastach wojewódzkich na terenie kraju, umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zamawiającego - załącznik nr 4 do siwz, 5) informacje o danych niezbędnych do wystawienia 12 kart paliwowych (11 kart wystawionych na nr rejestracyjne samochodów i 1 karta imienna wystawiona na zamawiającego) - załącznik nr 5 do siwz, 6) oświadczenie w sprawie udziału podwykonawców - załącznik nr 6 do siwz, 7) informacje o podmiocie wspólnym - załącznik nr 7 do siwz - jeżeli dotyczy, 8) zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 8 do siwz, 9) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt.IX.1.1 - IX.1.2, IX.1.4 - IX.1.8 siwz mają być oryginałami. Dokument, o którym mowa w pkt. IX.1.3 siwz - jeżeli oferta podpisywana jest na podstawie pełnomocnictwa , do oferty należy załączyć to pełnomocnictwo w formie oryginału lub aktu notarialnego. W przypadku pełnomocnictwa sporządzonego w formie aktu notarialnego może być załączony do oferty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem jak w pkt. XIII.12. 3. Brak któregokolwiek z dokumentów w pkt. IX.1 skutkował będzie odrzuceniem oferty (a nie wykluczeniem wykonawcy z postępowania) jego oferty. Dokumentów tych wykonawca nie będzie mógł uzupełnić w trakcie toczącego się postępowania na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.oip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy Ul. Św. Marcin 46/50 61-807 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy Ul. Św. Marcin 46/50 61-807 Poznań kancelaria, pokój nr 910.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.