Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Ostrowiec Świętokrzyski: DOSTAWA I MONTAŻ OKIEN PCV WRAZ Z ROLETAMI WEWNĘTRZNYMI W BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO W OSTROWCU ŚW.
Numer ogłoszenia: 168491 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim, Ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2660614, 2660635, fax 0-41 2660655.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ OKIEN PCV WRAZ Z ROLETAMI WEWNĘTRZNYMI W BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO W OSTROWCU ŚW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż okien z PCV wraz z roletami tekstylnymi w budynku Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św w ilości 48 szt. okien i 36 sztuk rolet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Opis techniczny przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział oferent który: a) spełnia warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający oceni spełnienie warunku według kryteriów: spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia, które można złożyć na formularzu ofertowym, stanowiące załączniki do SIWZ: a) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ załącznik Nr 5; b) oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c) oświadczenie, jaką część zamówienia Wykonawca zamierza wykonać przy udziale podwykonawców (art.36 ust.4), jednocześnie Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie części zamówienia przez podwykonawców w ilości nie większej niż 20 % wartości całego zamówienia (art.36 ust.5) ; 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz ofertowy: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 4 SIWZ); b) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zał. nr 5) należy załączyć odpowiednie dokumenty potwierdzające (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - (stan aktualny na dzień ....) przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali minimum dwie dostawy i usługi montażu okien odpowiadające przedmiotowi zamówienia, o wartości zbliżonej do wartość brutto składanej oferty (do oferty załączyć odpowiednie dokumenty potwierdzające wykonanie poszczególnych zamówień z należytą starannością, oraz z wpisanym zakresem robót i wartością) e) certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia z normami zawarte w Opisie Technicznym załącznik Nr 1 f) zaświadczenie osoby wyznaczonej do kierowania i nadzorowania pracami montażowymi o posiadaniu odpowiednich do przedmiotu zamówienia uprawnień budowlanych g) w przypadku podmiotów występujących wspólnie jak również w przypadku podpisywania dokumentów przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; h) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaświadczenia i dokumenty składane z ofertą muszą obejmować wszystkich Wykonawców; i) w przypadku, kiedy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialności, a z odpisu właściwego rejestru nie wynika prawo do złożenia oferty cenowej przekraczającej dwukrotną wartość kapitału spółki, winien złożyć do oferty kopię uchwały wspólników w tym zakresie stosownie do art.230 Kodeksu spółek handlowych, j) w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną winni załączyć do oferty umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie uwzględniającej jako minimum poniższe zagadnienie: - dokładne określenie stron tej umowy i ich upełnomocnionych przedstawicieli do zawarcia takiej umowy, - określenie celu wspólnych działań obejmujących złożenie oferty oraz realizację przedmiotu zamówienia, - wskazanie zakresu obowiązków i działań każdej ze stron tej umowy, - oznaczenie okresu obowiązywania umowy jednakże okres ten nie może być krótszy niż czasookres realizacji przedmiotu zamówienia, - określenie solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego przez każdego uczestnika tej umowy, - wskazanie podmiotu ( strony umowy) jako lidera upełnomocnionego względem Zamawiającego do reprezentowania wszystkich uczestników wraz z jego zakresem jego uprawnień do takiej reprezentacji, - zapis zakazujący rozwiązania umowy w okresie realizacji zamówienia oraz zmiany stron tej umowy. W przypadku spółki cywilnej należy załączyć kopię umowy spółki, niezależnie od wyciągu z rejestru poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich przedsiębiorców objętych tą umową. k) dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - z terminem ważności dokumentów - jak wyżej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św., ul.Polna 11, pok.10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 10:45, miejsce: w siedzibie Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św., ul.Polna 11, pok.10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w drugim półroczu 2025 roku
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Bodzechów w 2025 roku
- Zakup i dostawy wyrobów mięsno-wędliniarskich na potrzeby kuchni szpitalnej
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Budowa kwatery nr 3 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Janiku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baborowie"
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Modernizacja basenu przy Szkole Podstawowej w Rudnej
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.