Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Sosnowiec: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 168490 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, faks (032) 296 06 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Sosnowcu Zamawiający zgodnie z art. 30 ust 5 i 6 ustawy dopuści oferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że: -ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów drukarek, -są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty OEM, -są wytwarzane w systemie zarządzania jakością ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi co winno być potwierdzone dołączonymi do oferty stosownymi dokumentami, -posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, -pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych (wydajność tonerów winna zostać potwierdzona dołączonymi do oferty testami np.: STMC, ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 24712). Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą być regenerowane, ani ponownie napełniane. Zamawiający dopuszcza natomiast materiały remanufakturowane, tj. takie w których nastąpiła wymiana zużytych elementów mechanicznych na nowe (głowice drukujące w kartridżach do drukarek atramentowych, bębny optyczne w tonerach, listwy czyszczące, listwy rozprowadzające itp.). Wyspecyfikowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany - nieużywany, (rok produkcji 2009) , gwarancja co najmniej 12 miesięcy Nazwa drukarki - symbol wkładu - ilość: HP LaserJet 1100-C4092A-120szt, HP LaserJet 1200-C7115X-200szt, HP LaserJet 1300-Q2613X-150szt, HP LaserJet 1320-Q5949X-250szt, HP LaserJet 2015D-Q7553X-220szt, HP LaserJet P3005D-Q7551X-180szt, HP LaserJet 5200TN-Q7516A-10szt, HP ColorLaserJet CP2025DN-CC530A-20szt, HP ColorLaserJet CP2025DN-CC531A-20szt, HP ColorLaserJet CP2025DN-CC532A-20szt, HP ColorLaserJet CP2025DN-CC533A-20szt, HP ColorLaserJet 2500L-Bęben C9704A-1szt, HP ColorLaserJet 2500L-C9700A-7szt, HP ColorLaserJet 2500L-C9702A-5szt,HP ColorLaserJet 2500L-C9703A-5szt, HP ColorLaserJet 2500L-C9701A-5szt, HP ColorLaserJet 2550N-Q3964A-1szt, HP ColorLaserJet 2550N-Q3961A-5szt, HP ColorLaserJet 2550N-Q3960A-5szt, HP ColorLaserJet 2550N-Q3963A-5szt, HP ColorLaserJet 2550N-Q3962A-5szt, HP ColorLaserJet 2605DN-Q6000A-10szt, HP ColorLaserJet 2605DN-Q6001A-10szt, HP ColorLaserJet 2605DN-Q6002A-10szt, HP ColorLaserJet 2605DN-Q6003A-10szt, HP ColorLaserJet 5550DN-C9730A-10szt, HP ColorLaserJet 5550DN-C9733A-10szt, HP ColorLaserJet 5550DN-C9731A-10szt, HP ColorLaserJet 5550DN-C9732A-15szt, HP Deskjet 1220C-51645AE-70szt, HP Deskjet 1220C-C6578AE-50szt, HP Inkjet cp1700-C4844AE-50szt, HP Inkjet cp1700-C4836AE-20szt, HP Inkjet cp1700-C4838AE-20szt, HP Inkjet cp1700-C4837AE-20szt, HP PHOTOSMART D 5460-CB321EE-10szt, HP PHOTOSMART D 5460-CB324EE-8szt, HP PHOTOSMART D 5460-CB322EE-8szt, HP PHOTOSMART D 5460-CB323EE-8szt, HP PHOTOSMART D 5460-CB325EE-8szt, OKI 390 FB-9002310-200szt, Lexmark E120n-12016SE-50szt, Lexmark E120n-0012026XW-5szt, Lexmark-E321-12A7305-25szt, Lexmark E340-12A8302-4szt, Lexmark E340-34016HE-10szt, Samsung SCX-4720-SCX-D4720D5-15szt, Epson FX 1170-30szt, Epson DFX-8000/DFX5000+ -15szt, HP LaserJet 1010-Q2612A-100szt, Ploter TCS 500Copmbipack(głowica 35ml+atrament 2x400ml) Cyan-1szt, Ploter TCS 500 Copmbipack(głowica 35ml+atrament 2x400ml) Black-1szt, Ploter TCS 500 Copmbipack(głowica 35ml+atrament 2x400ml) Magenta-1szt, Ploter TCS 500 Copmbipack(głowica 35ml+atrament 2x400ml) Yellow-1szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych), które należy przelać na rachunek: Gmina Sosnowiec ING Bank Śląski Katowice 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208 (z dopiskiem Wadium przetargowe - materiały eksploatacyjne do drukarek), w terminie do 9.06.2009r. (jest to dzień wpływu wadium na konto urzędu) Wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach przez podmioty, o których mowa w art.6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w tych formach należy wnieść w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu, II piętro pokój 310 (Pani Aneta Kwiecień, Pani Jolanta Gorlewska, Pani Magdalena Szymańska,), w godzinach od 8.00 do 15.00. Do oferty nie można załączać oryginału gwarancji, ponieważ wtedy stanowi integralną część oferty i nie podlega zwrotowi. Wadium wniesione w postaci przelewu musi wpłynąć na konto Zamawiającego przed datą i godziną otwarcia ofert. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcy lub przejdzie na rzecz Zamawiającego zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, który wygrał przetarg wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania dostawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o analizę złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6b, 6c, 6d i 6f, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne -uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -zaświadczenie zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 19 maja 2006r.). h)W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: -testów, certyfikatów, deklaracji zgodności lub innych dokumentów potwierdzających przeprowadzenie testów wydajnościowych zgodnie z normami STMC, ISO IEC 19752, ISO IEC 24711, ISO IEC 24712, ISO IEC 19798 lub równoważnymi (dla każdego oferowanego produktu z osobna) -kopii certyfikatu potwierdzającego, że oferowany materiał eksploatacyjny jest wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi, (dla każdego producenta oferowanego produktu z osobna) -oświadczenia następującej treści: oświadczam, że oferowane w ofercie materiały eksploatacyjne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu, zobowiązuje się do naprawy urządzenia w siedzibie Użytkownika (chyba, że charakter uszkodzenia wymaga naprawy specjalistycznej) w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przeze mnie materiałów eksploatacyjnych przeprowadzę na własny koszt (załącznik nr 1)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu
Al. Zwycięstwa 20
pok. 207b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu Al. Zwycięstwa 20 pok. 207b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.07.2009.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- "Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisowo-materiałową dla Polskiej Akademii Nauk".
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





