eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-14

POZYCJA 16845

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: dostawa: medycznego sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych oraz materiałów do sterylizacji Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ, do kontaktów: Katarzyna Kamińska, ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2318888 w. 304, fax 032 2318888 w. 301, e-mail: zp_106swzp@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa: medycznego sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych oraz materiałów do sterylizacji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 106 Szpital Wosjkowy z przychodnią SP ZOZ ul. Zygmunta Starego 20 44-100 Gliwice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych oraz materiałów do sterylizacji dla 106 SzWzP-SPZOZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 niżej wymienionych pakietów. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1 - Materiały opatrunkowe zawiera 4 pozycje Pakiet nr 2 - Materiały opatrunkowe zawiera 20 pozycji Pakiet nr 3 - Materiały opatrunkowe zawiera 18 pozycji Pakiet nr 4 - Sprzęt jednorazowego użytku zawiera 23 pozycje Pakiet nr 5 - Sprzęt jednorazowego użytku zawiera 23 pozycji Pakiet nr 6 - Sprzęt jednorazowego użytku zawiera 29 pozycji Pakiet nr 7 - Sprzęt jednorazowego użytku zawiera 22 pozycje Pakiet nr 8 - Nici chirurgiczne i specjalności z materiałów szewnych zawiera 80 pozycji Pakiet nr 9 - Nici chirurgiczne i materiały uzupełniające zawiera 71 pozycji Pakiet nr10 - Materiały do sterylizacji zawiera 19 pozycji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy Oryginalny kod CPV: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda, aby oferta była zabezpieczona wadium o następujących wartościach dla poszczególnych pakietów. Łączna wartość wadium wynosi 7.930,oo zł. Numer pakietu Nazwa pakietu Wartość wadium /zł./ 1 Materiały opatrunkowe 300,oo 2 Materiały opatrunkowe 930,oo 3 Materiały opatrunkowe 300,oo 4 Sprzęt jednorazowego użytku 950,oo 5 Sprzęt jednorazowego użytku 550,oo 6 Sprzęt jednorazowego użytku 850,oo 7 Sprzęt jednorazowego użytku 1.050,oo 8 Nici chirurgiczne i specjalności z materiałów szewnych 1.150,oo 9 Nici chirurgiczne i materiały uzupełniające 1.100,oo 10 Materiały do sterylizacji 750,oo 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniana w/w warunków zostanie dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, (weryfikując, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania). 2. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/wym. warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia tych warunków należy dostarczyć: 1. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzech) dostaw na kwoty, o co najmniej takiej wartości pakietu, na który Wykonawca składa ofertę oraz co najmniej 3 (trzech) referencji lub listów rekomendacyjnych, potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnosciwo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dla pakietu, 1 co najmniej 9.000,oo - dla pakietu, 2 co najmniej 31.000,oo - dla pakietu, 3 co najmniej 9.000,oo - dla pakietu, 4 co najmniej 31.500,oo - dla pakietu, 5 co najmniej 18.000,oo - dla pakietu, 6 co najmniej 28.000,oo - dla pakietu, 7 co najmniej 35.000,oo - dla pakietu, 8 co najmniej 39.000,oo - dla pakietu, 9 co najmniej 36.500,oo - dla pakietu,10 co najmniej 25.000,oo 8. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - dla pakietu, 1 co najmniej 1.800,oo - dla pakietu, 2 co najmniej 6.200,oo - dla pakietu, 3 co najmniej 1.800,oo - dla pakietu, 4 co najmniej 6.300,oo - dla pakietu, 5 co najmniej 3.600,oo - dla pakietu, 6 co najmniej 5.600,oo - dla pakietu, 7 co najmniej 7.000,oo - dla pakietu, 8 co najmniej 7.700,oo - dla pakietu, 9 co najmniej 7.300,oo - dla pakietu,10 co najmniej 5.000,oo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy za SIWZ w formie pisemnej Zamawiający pobiera opłatę w wysokości 25,00 zł. + koszt wysyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 30.04.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 10:00, Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 30.03.2007r. o godzinie 10:00 w Sali odpraw w budynku głównym Szptala (III piętro), w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 20.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Materiały opatrunkowe. 1) Krótki opis: Materiały opatrunkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet zawiera 4 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr - Materiały opatrunkowe. 1) Krótki opis: materiały opatrunkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: pakiet zawiera 20 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Materiały opatrunkowe. 1) Krótki opis: Materiały opatrunkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet zawiera 18 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Sprzęt jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet zawiera 23 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 - Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Sprzęt jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet zawiera 23 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 - Sprzet jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Sprzęt jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet zawiera 29 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 - Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Sprzet jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet zawiera 22 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - Nici chirurgiczne i specjalności z materiałów szewnych. 1) Krótki opis: Nici chirurgiczne i specjalności z materiałów szewnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet zawiera 80 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 - Nici chirurgiczne i materiały uzupełniające. 1) Krótki opis: Nici chirurgiczne i materiały uzupełniające. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet zawiera 71 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10 - Materiały do sterylizacji. 1) Krótki opis: materiały do sterylizacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet zawiera 19 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.