eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPostępowanie na dostawę uniformów pracowniczych do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 44/WA/PN/2016.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-29

Warszawa: Postępowanie na dostawę uniformów pracowniczych do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 44/WA/PN/2016.
Numer ogłoszenia: 168397 - 2016; data zamieszczenia: 29.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125579 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych, ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na dostawę uniformów pracowniczych do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 44/WA/PN/2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa uniformów pracowniczych do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Przedmiot Zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 1A- 1C do SIWZ. Dostarczone uniformy mają być wykonane z materiałów przystosowanych do codziennego użytku i częstego prania. Dostarczane uniformy będą szyte na miarę. (Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest załączyć do składanej oferty INSTRUKCJĘ POBRANIA MIARY- na podstawie której kierownik danej jednostki zbierze kompletną rozmiarówkę od pracowników podległej mu jednostki). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 miesięcznej gwarancji na wszelkie dostarczone towary począwszy od dnia dostawy danego produktu. Uzgodnień odnośnie szycia uniformów na miarę Zamawiający dokona na etapie realizacji umowy z wyłonionym Wykonawcą. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania poprawek krawieckich dostarczonych uniformów pracowniczych tylko i wyłącznie w przypadkach kiedy otrzymany asortyment będzie różnił się od podanego wcześniej wymiaru +/- 4cm (tj. 1 rozmiar). 1) Asortyment szczegółowo określono w załączniku nr 1A - 1C SIWZ - Formularze kalkulacji cenowej. 2) Dostarczany towar musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy, nie noszących śladów użytkowania, bez skaz, pozbawiony wad i uszkodzeń o charakterze mechanicznym, fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. 3) Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu produktów innych niż zaoferowane w formularzach kalkulacji cenowej. 4) Dostawa przedmiotu zamówienia może następować partiami, z zastrzeżeniem, iż ostatnia dostawa, nie może odbyć się w terminie późniejszym niż 30 dni począwszy od dnia podpisania umowy. 5) Zamawiający zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy przekazać Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu tabelę zawierającą rozmiary zamawianego asortymentu. Tabela ta będzie stanowić załącznik nr 3 do umowy. 6) Wyłoniony Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest do kontaktu z Zamawiającym w celu uzgodnienia szczegółowych informacji dotyczących wyhaftowania loga Zamawiającego na wyszczególnionym asortymencie. 7) Produkty zamówione powinny być dostarczane do miejsc określonych w zapotrzebowaniu, w dni robocze, w godz. 8:00 - 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia towaru za pomocą przesyłki kurierskiej. 8) Przewidywana częstotliwość dostaw: Zamawiający przewiduje możliwość sukcesywnego dostarczania poszczególnych partii produktów objętych przedmiotem zamówienia, do poszczególnych jednostek CUL. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia ilościowego dostaw towarów wyszczególnionych w FORMULARZACH KALKULACJI CENOWEJ - załącznik do SIWZ o nr 1A- 1C . 10) Wykonawca oświadcza, że nie będzie występował względem Zamawiającego z roszczeniami z tytułu niezrealizowanych dostaw produktów wskazanych w Załączniku o nr 1A- 1C. 11) Ostateczna wartość dostaw wynikać będzie z faktycznej ilości dostarczonego PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, według cen zawartych w FORMULARZU KALKULACJI CENOWEJ - załącznik o nr 1A-1C do SIWZ. 1.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca składa jedną ofertę na dostawy do niżej wymienionych jednostek CUL. Specyfikacji ilościowa dostaw do poszczególnych jednostek CUL stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiany asortyment Wykonawca dostarczy do następujących jednostek Zamawiającego: - HOTEL ŁAZIENKOWSKI w Warszawie, położony przy ul. 29 Listopada 3 B, 00-465 Warszawa -OSW JAWOR w Polańczyku, położony przy ul. Zdrojowej 21, 38-610 Polańczyk - OSW w Międzyzdrojach, położony przy ul. Krótkiej 1, 72-500 Międzyzdroje, - OSW OLIMPIA w Poznaniu, przy ul. Taborowej 8, 60-790 Poznań - OSW w Dziwnowie, Koniecznego 13, 72-418 Dziwnów, - Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowy MORSKIE UROCZYSKO, 76 -270 Ustka-Uroczysko, - Hotelik Słowiański, ul. Potulicka 1, 70-233 Szczecin - OSW w Świnoujściu, ul. Słowackiego 4-6, 72-600 Świnoujście - OSW w Szklarskiej Porębie, Kompleks OLIMP, ul. 1-go Maja 62-64, Rzemieślnik, ul. Górna 21, 58-580 Szklarska Poręba - OSW Kaper w Juracie, ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.6 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie obsługi wpłat i wypłat gotówkowych. W pozostałym zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca może również korzystać z podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 2 (Formularz ofertowy) części (zakresu) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty brutto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.23.00.00 - Odzież różna 18.23.40.00 - Spodnie 18.23.20.00 - Spódnice 18.23.10.00 - Suknie 18.11.00.00 - Odzież branżowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Cheman Anna Rogozińska,, ul. Bałtycka 13, Osielsko, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25614,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25224,84

  • Oferta z najniższą ceną: 25224,84 / Oferta z najwyższą ceną: 33986,13

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.