eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PińczówREWITALIZACJA ZALEWU PIŃCZOWSKIEGO - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-24

Pińczów: REWITALIZACJA ZALEWU PIŃCZOWSKIEGO - ETAP I
Numer ogłoszenia: 16838 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pińczów, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3573871 do 75 w. 47, fax 041 3572645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA ZALEWU PIŃCZOWSKIEGO - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy rurociągu o średnicy 800 mm i długości ok. 188 m, odprowadzającego nadmiar wody z zalewu pińczowskiego do rzeki Nidy dla zadania p.n.: Rewitalizacja zalewu pińczowskiego - etap I. Rurociąg ten powinien być wyposażony w klapę zwrotną (śluzę wałową) od strony koryta Nidy, zapobiegającą wlewaniu się wody do zalewu przy podwyższonych stanach wody w korycie. Poniżej klapy zwrotnej należy zaprojektować nieckę wypadową dla zatopienia odskoku hydraulicznego w czasie wypływu wody z kanału w najbardziej niekorzystnych warunkach hydrologicznych. 2. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych - w 5 egz., w tym także opracowanie map do celów projektowych, uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji (w tym decyzję lokalizacji celu publicznego, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - na etapie składania wniosku należy wskazać dodatkowo udrożnienie doprowadzalnika, raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - w przypadku, gdy jego opracowanie będzie wymagane, pozwolenie wodno - prawne) i niezbędnych uzgodnień, uzyskanie pozwolenia na budowę; 2) opracowanie projektu wykonawczego - w 5 egz.; 3) opracowanie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i kosztorysu nakładczego - po 1 egz.; 4) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadkach, gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów; 5) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w 1 egz.; 6) sporządzenie w wersji elektronicznej całego zakresu opracowania dla przedmiotowego zadania w tym przedmiar robót i kosztorys nakładczy w formacie ath; Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz dane uzupełniające wynikają z Koncepcji poprawy warunków użytkowania zalewu pińczowskiego opracowanej przez prof.dr.hab.inż. Wojciecha Bartnika (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.). 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) - zał. nr 4 do SIWZ; 2. Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia uprawnień budowlanych do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej; 3. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2 winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Miejskim w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 01.02.2008r, do godziny 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.