eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa wyposażenia dla Apteki Szpitalnej oraz Oddziałów Szpitalnych dla SPWSZ w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Szczecin: Dostawa wyposażenia dla Apteki Szpitalnej oraz Oddziałów Szpitalnych dla SPWSZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 168366 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Apteki Szpitalnej oraz Oddziałów Szpitalnych dla SPWSZ w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Apteki Szpitalnej oraz Oddziałów Szpitalnych dla SPWSZ w Szczecinie CPV 33192000-2 Meble medyczne CPV 39130000-2 Meble biurowe (niemedyczne) CPV 39314000-6 Przemysłowy sprzęt kuchenny Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1 oraz nr 1.1-1.8 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.13.00.00-2, 39.31.40.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 08.05.2013 r. do godz. 11:00 w wysokości: Zadanie 1 - 5 000,00 zł Zadanie 2 - 920,00 zł Zadanie 3 - 700,00 zł Zadanie 4 - 130,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w banku ING Bank Śląski S.A. nr rachunku 60 1050 1559 1000 0023 4179 6064 (w tytule należy wpisać numer postępowania) 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM złożony w Kancelarii Zamawiającego, pok. 12 w budynku Z razem z ofertą, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis warunku: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis warunku: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis warunku: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis warunku: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis warunku: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: 1) dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (katalog, strony katalogu lub foldery, ulotki informacyjne, prospekty) - w j. polskim do oferowanych wyrobów, ze wskazaniem w nim oferowanego asortymentu, podając nr pozycji 2) wypełniony załącznik nr 1.1 - 1.8 do SIWZ, stanowiące szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) 3) Atestu higienicznego potwierdzającego, iż przedmiot oferty może być stosowany w placówkach służby zdrowia (dotyczy wyrobów gotowych) zgodnie z załącznikiem nr 1.2 oraz nr 1.4 do SIWZ 4) deklaracji producenta ze oferowane wyroby spełniają wymagania zasadnicze dyrektywy 93/42 EWG oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r o wymagania zasadniczych dla wyrobów medycznych różnego przeznaczenia (zał. nr I i VII Dz. U Nr 107 poz. 679 ) z załączonym certyfikatem ISO 9001 dla producenta dotyczącym produkcji i instalacji produktów medycznych lub przypadku gdy taki jest wymóg Zamawiającego - dotyczy wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 roku (Dz. U. Nr 107 poz. 697 ze zmianami) deklarację zgodności wraz informacją o dokonaniu takiego wpisu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie lub potwierdzeniem dokonania takiego zgłoszenia zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ 5) Atest wytrzymałościowy zgodnie z załącznikiem nr 1.6 do SIWZ poz. 1, 2

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 15, budynek przy ulicy Broniewskiego 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4, pok. 12 w budynku Z.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 znajduje się w załacznikach nr 1 oraz 1.1-1.8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.13.00.00-2, 39.31.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble dodatkowe - doposażenie oddziałów szpitalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 2 znajduje się w załacznikach nr 1 oraz 1.1-1.8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.13.00.00-2, 39.31.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 3 znajduje się w załacznikach nr 1 oraz 1.1-1.8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.13.00.00-2, 39.31.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przemysłowy sprzęt kuchenny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 4 znajduje się w załacznikach nr 1 oraz 1.1-1.8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.13.00.00-2, 39.31.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.