eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Kościerzyna: DZP/79/07
Numer ogłoszenia: 168320 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie, ul. A. Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. (058) 6860131, fax (058) 6860119, 6860121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.koscierzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZP/79/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bieżące prowadzenie konserwacji dźwigów zainstalowanych w Szpitalu Specjalistycznym w Kościerzynie, zgodnie z instrukcjami producentów oraz zgodnie z normami, przepisami o dozorze technicznym, a także warunkami technicznymi dozoru technicznego, a w szczególności - Wymagania ogólne. Dźwignice i przenośniki DT - DE - 90-WU- zapewniając utrzymanie dźwigów w sprawności technicznej. 2.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania urządzeń dźwigowych w ruchu oraz zabezpieczenia ich niezawodności i bezpieczeństwa w funkcjonowaniu poprzez: a)całodobowego pogotowia dźwigowego na wypadek awarii b)udział w przeglądach prowadzonych przez Dozór Techniczny c)wymiany materiałów eksploatacyjnych -oleju i smaru w mechanizmach -żarówek w maszynowni, szybie i kabinie -żarówek sygnalizujących w kasetach wezwań i w kabinie -prowadzenia dokumentacji eksploatacyjnej d)wykonywanie pomiarów elektrycznych dźwigów e)utrzymanie czystości maszynowni i szybów f)przystąpienie do usunięcia usterki - awarii maksymalnie w ciągu 2 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia 3.W przypadku awarii i usterek dźwigów, których naprawa nie jest przedmiotem zwykłej eksploatacji. Wykonawca przystąpi do ich usunięcia, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego i uzyskaniu akceptacji wstępnych kosztów naprawy. W tym przypadku zastosowanie ma podana przez Wykonawcę stawka roboczogodziny, wartość wraz z narzutami, do rozliczenia napraw dźwigów. Materiały zostaną zakupione przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę - rozliczenie ich nastąpi według faktycznie poniesionych kosztów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykoanwcy, ktorzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych, tj: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony, jezeli wykonawca posiada zaświadczenie kwalifikacyjne SEP E do 1 kV dla urządzeń dźwigowych przynajmniej dla jednego pracownika ,dla osoby wykonujacej konserwację, wykonawca posiada zaświadczenie uprawniające do konserwacji dźwigów kategorii I, typ elektryczne, wydane przez Inspekktorat Dozoru Technicznego. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, 5. zamawiajacy nie ustala szzcegółowych warunków w zakresie pkt. 2 i 3, 6. zamawiający dokona oceny spełenienia warunków wymienionych w podpunktach 1 - 4 na podstawie złożónych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udzaiłu w postępowaniu, Wykonawca winien załaczyć do oferty: 1. oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. zaświadczenie kwalifikacyjne SEP E do 1 kV dla urządzeń dzwigowych, 4. zaświadczenie uprawniające do konserwacji dźwigów kategorii 1, typ elektryczne, wydane przez Inspektorat Dozoru Technicznego. Wykonawca winien również załączyć do oferty: 5. druk OFERTA, stanowiący załacznik do SIWZ, 6. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego, Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienna pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Cena roboczogodziny - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.koscierzyna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny ul. Piechowskiego 36 83 - 400 Kościerzyna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny 83 - 400 Kościerzyna ul. piechowskiego 36 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.