Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-02
Bydgoszcz: Roboty związane z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 168313 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy , ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234580, faks 052 3234504,3234574.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty związane z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty związane z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części : - część 1 Rejon w Nakle n. Not.: droga nr 10 / droga nr 25 / droga nr 56 / droga nr 80, - część 2 Rejon w Toruniu: droga nr 1 / droga nr 10 /droga nr 15 / droga nr 80..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : Części I - 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) Części II - 3 800,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące osiemset 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniajacy niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, okreslone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby dla każdej części zamówienia legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót a) minimalna liczba osób: 1, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie min. średnie techniczne, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych, doświadczenie zawodowe min. 3 lata w realizacji podobnych robót branży drogowej, w tym minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika budowy/robót branży drogowej. Przez minimalne doświadczenie rozumie się sumę okresów czynnych zawodowo przy wykonywaniu robót budowlanych o charakterze zbliżonym do robót stanowiących przedmiot zamówienia. Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby przy realizacji innych robót budowlanych w tym samym czasie. Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część musi w ofercie wykazać osobny potencjał kadrowy zgodnie z wymaganiami podanymi powyżej. 2. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami, wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. : - urządzenie wbijające lub wibromłot do pogrążania słupków w grunt-1 szt., - betoniarka przewoźna - 1 szt.,- wibrator do betonu- 1 szt., - przewoźny zbiornik na wodę-1szt., - sprzęt spawalniczy- 1 szt. Spełnienie tego warunku nie zwolni wyłonionego Wykonawcy z obowiązku zapewnienia pozostałego sprzętu niezbędnego do prawidłowego i terminowego zrealizowania zadania. Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część musi w ofercie wykazać osobny potencjał techniczny na stanowiska i w ilości zgodnie z wymaganiami podanymi powyżej. 3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania obejmujące swoim zakresem ustawianie i wymianę barier energochłonnych. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone powyżej muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Prawo zamówien publicznych Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3 Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 4 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, pok. 23 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty związane z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część 1 Rejon w Nakle n. Not.: droga nr 10 / droga nr 25 / droga nr 56 / droga nr 80,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty związane z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część 2 Rejon w Toruniu: droga nr 1 / droga nr 10 /droga nr 15 /droga nr 80..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
- Ustawienie barieroporęczy BSL/1,3/2,00 przy drodze wojewódzkiej Nr 678 Białystok- Sokoły- Wysokie Mazowieckie w km 7+300.
- Przebudowa i rozbudowa dojazdów stanowiących drogę powiatową nr 1954B wraz z przebudową i rozbudową obiektu mostowego nr JNI 01028678 w m. Podosie
- Budowa dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Studzienki w gminie Kcynia - drogi gminnej nr 090415C od km 1+660 do km 3+909 oraz drogi gminnej nr 090443 od km 0+000 do km 0+065
- Zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem placu zabaw przy budynku żłobka w Aleksandrowie dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
więcej: Wznoszenie barier drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





