eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoboliceBudowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Bobolicach - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Bobolice: Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Bobolicach - ETAP II
Numer ogłoszenia: 168289 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bobolicach, ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 34 58 401, fax 094 34 58 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobolice.pl; bobolice.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Bobolicach - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie zmiany funkcji części budynku (parteru) - Pawilonu E na Środowiskowy Dom Samopomocy. Adoptowany budynek jest budynkiem trzykondygnacyjnym w stanie surowym zamkniętym. Budynek nie jest podpiwniczony. Zmiany adaptacyjne polegają na dostosowaniu skrzydła wschodniego dla potrzeb ŚDS z niezależnym wejściem bocznym. W adaptacji wykorzystano wcześniej wykonane sieci i przyłącza. Rodzaje robót zaplanowanych m.in. do wykonania: roboty rozbiórkowe, ściany, tynki wewnętrzne, malowanie, podłoża i posadzki, oświetlenie wewnętrzne, izolacja termiczna i akustyczna, wykładziny, roboty wewnętrzne wod - kan, dostawa i montaż stolarki drzwiowej. ŚDS to obiekt przystosowany do rehabilitacji osób niepełnosprawnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.Nr 164 poz. 1163 ze zmianami), tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonaywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością uważa się roboty budowlane zrealizowane przez Wykonawcę w minimum 50% jako główny Wykonawca o wartości robót realizowanych bezpośrednio przez Wykonawcę nie niższej niż 100.000,00 PLN. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia tego warunku na podstawie przedstawionego wykazu zamówień , wykonanych przez Wykonawcę. Do wykazu należy dołaczyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane o dobrej jakości i terminowo. Wyżej wymienione doświadczenie będzie podlegało ocenie. Za każde zadanie spełniające w/w warunek Wykonawca otrzyma 1 (jeden) punkt. Do dalszego postępowania zostanie zaproszonych 7 Wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów, z tym, że każdy Wykonawca musi otrzymać co najmniej 2 punkty - zgodnie z wyżej wymienionym warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu. II.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. IV. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt.I i II na podstawie złożonych wraz z wnioskiem oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek (dostępny na stronie internetowej Zamawijącego) wraz z następującymi załącznikami: 1.1. oświadczenie, o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Pzp i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp - załącznik nr 1 (druk do wypełnienia), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2, 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3, 1.4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4, 1.5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5, 1.6. wykaz co najmniej 2 zadań inwestycyjnych (umów) wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tj. referencje od inwestorów złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę, z których jednoznacznie wynika, że roboty, za które był odpowiedzialny wykonawca zostały wykonane o dobrej jakości i terminowo). Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością uważa się roboty budowlane zrealizowane przez wykonawcę w minimum 50% jako główny wykonawca o wartości robót realizowanych bezpośrednio przez wykonawcę nie niższej niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). - załącznik nr 6 (druki do wypełnienia), 1.7. wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca uprawnionymi do wykonania zamówienia, wraz z kserokopią uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami, z aktualnym (ważnym na dzień otwarcia ofert) zaświadczeniem stwierdzającym, że osoby wskazane przez wykonawcę w wykazie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych są członkami Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 7 (druk do wypełnienia), 1.8. oświadczenie - zgoda na terminy płatności faktur do 30 dni - załącznik nr 8 (druk do wypełnienia), 1.9. oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy - załącznik nr 9 (druk do wypełnienia), 1.10. upoważnienie (Pełnomocnictwo) do podpisywania wniosku a następnie oferty - załącznik nr 10. 2. Forma składania dokumentów: 2.1. Wniosek wraz z wykazem robót i osób oraz oświadczeniami - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być oryginałami sporzadzonymi w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 2.2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem. 2.3. Poświadczenie za zgodnośc z oryginałem winno być sporzadzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 2.4. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 2.5. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 2.6. Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Kryteria wyboru Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do złożenia oferty przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski: Zamawiający zastosuje kwalifikację w postacji przyznania każdemu Wykonawcy po 1 punkcie za każde zrealizowane należycie zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznanych według wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łaczna wartość ww. zamówień.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zostanie doręczona wraz z zaproszeniem zakwalifikowanym wg zasad w ogłoszeniu Wykonawcom.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bobolice.pl; bobolice.nowoczesnagmina.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej. 2. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Grażyna Wiater - Ubysz tel. (094) 345-84-24, 354-84-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.