Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-15
Ryn: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ryn od 1 września 2010 do 24 czerwca 2011 r.
Numer ogłoszenia: 168264 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Rynie , ul. Hanki Sawickiej 8 A, 11-520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4207996, faks 087 4218030.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.miastoryn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Rynie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ryn od 1 września 2010 do 24 czerwca 2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci z miejscowości zamieszkania do szkoły i z powrotem na terenie gminy Ryn: zadanie I - 429 km, zadanie II - 36 km, zadanie III - 58 km (razem 523 km dziennie).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dowóz dzieci z miejscowości zamieszkania do szkoły i z powrotem na terenie gminy Ryn: zadanie I - 429 km, zadanie II - 36 km, zadanie III - 58 km (razem 523 km dziennie)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - tak/nie (oświadczenie)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - tak/nie (oświadczenie)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają potencjał techniczny do wykonywania zamówienia - tak/nie (oświadczenie)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia (dotyczy to zwłaszcza pracowników wyznaczonych do realizacji zadania) - tak/nie (oświadczenie)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - tak/nie (oświadczenie)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoryn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Placówek Oświatowo Wychowawczych w Rynie, ul. Hanki Sawickiej 8a, 11-520 Ryn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Placówek Oświatowo Wychowawczych w Rynie, ul. Hanki Sawickiej 8a, 11-520 Ryn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Ryn - Zadanie I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkół z następujących miejscowości: Skorupki, Mrówki, Rybical, Mioduńskie, Ławki, Siejkowo, Knis, Knis Podewsie, Krzyżany, Słabowo, Wejdyki, Wejdyki Kolonia, Orło, Głąbowo, Sterławki Wielkie, Jeziorko, Kronowo, Grzybowo, Kol. Sterławki i odwiezienie do domu - 429 km (dziennie)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Ryn - Zadanie II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkół z następujących miejscowości: Klos, Monetki, Skop, Tros, Bachorza, Canki, i powrót do domu - 36 km (dziennie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Ryn - Zadanie III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkół z następujących miejscowości: Prażmowo, Szymonka, Rudówka i powrót do domu - 58 km (dziennie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Szamotułach z terenu gminy Ostroróg
- Dowóz dzieci i uczniów do jednostek oświatowych z terenu gminy Ostroróg
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI POSIEDZENIA ŚWIĘTOKRZYSKIEJ RADY INNOWACJI
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Kaliska w formie zakupu biletów miesięcznych na okres od 01 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r."
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- "Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego drogowego oraz kruszywa betonowego do remontu dróg gminnych na terenie gminy Sterdyń wraz z jego równomiernym rozłożeniem na drogach".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.