eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla jednostek Policji garnizonu łódzkiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla jednostek Policji garnizonu łódzkiego
Numer ogłoszenia: 168210 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86417 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla jednostek Policji garnizonu łódzkiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych, tj samochodów osobowych, typu furgon i autobusów użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu łódzkiego. Szczegółowy opis warunków wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ, tj. wzorze umowy. 2. Usługi w zakresie mycia i czyszczenia a) samochodów osobowych i typu furgon będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek garnizonu łódzkiego zwanymi dalej Odbiorcą usługi: Komenda Powiatowa Policji w Bełchatowie, ul. 1-go Maja 7 (KPP Bełchatów) Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 4 (KPP Łęczyca) Komenda Powiatowa Policji w Opocznie, ul. Mickiewicza 2 (KPP Opoczno) Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie, ul. 1-go Maja 52 (KPP Pajęczno) Komenda Powiatowa Policji w Radomsku, ul. Piłsudskiego 56 (KPP Radomsko) Komenda Powiatowa Policji w Rawie Mazowieckiej, ul. Kościuszki 23 (KPP Rawa Maz.) Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Sobieskiego 69 (KMP Skierniewice) Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu, ul. Warszawska 22a (KPP Wieluń) Komenda Powiatowa Policji w Wieruszowie, ul. Kuźnicka 28a (KPP Wieruszów) b) autobusów będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek garnizonu łódzkiego zwanymi dalej Odbiorcą usługi: Oddział Prewencji Policji w Łodzi, ul. Pienista 71 (OPP Łódź) Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Szkolna 30/38 (KMP Piotrków Tryb) 3. Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i będzie polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmujące następujące czynności: mycie wstępne, mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego, mycie dywaników, progów i kół pojazdu, osuszenie pojazdu i zabezpieczenie w okresie zimowym przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych. Czyszczenie wnętrza pojazdów będzie obejmowało następujące czynności: odkurzanie całego pojazdu, czyszczenie elementów plastikowych wewnątrz pojazdu, mycie szyb od wewnątrz pojazdu 4. Zamawiający przewiduje mycie jednego pojazdu służbowego 4 razy w miesiącu i czyszczenia wnętrza jednego pojazdu służbowego 1 raz w miesiącu. Wykaz ilościowy pojazdów uprawnionych do mycia odpowiednio dla danej jednostki będzie załącznikiem nr 1 do umowy. 5. Przewidywana ilość usług mycia i czyszczenia pojazdów została określona w pkt. 4 SIWZ i stanowi ona podstawę do oszacowania cen do oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu. 6. Lokalizacja myjni - myjnia Wykonawcy musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta właściwego dla Odbiorcy usługi, dla którego będą świadczone usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych. 7. Minimalny czas pracy całorocznej myjni w dni robocze: od poniedziałku do soboty w godz. od 8 00 do godz. 18 00. 8. Każda myjnia musi posiadać w stałej dyspozycji: dla części nr 1-9 postępowania: Wykonawca musi dysponować zadaszonymi minimum 1 stanowiskiem do mycia pojazdów i 1 stanowiskiem do czyszczenia wnętrza pojazdu. Stanowisko do obsługi pojazdów typu furgon powinno posiadać minimalną wysokość 3m. dla części nr 10 i 11 postępowania: Wykonawca musi dysponować zadaszonym minimum 1 stanowiskiem do mycia i czyszczenia pojazdów typu autobus. Stanowisko do obsługi pojazdów tego typu powinno posiadać minimalną wysokość 3,5m. 9. Wykonawca zapewni świadczenie usług mycia pojazdów poza kolejnością oraz bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i oznakowanie policyjne. 10. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca w oparciu o zestawienie załączone do faktury zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaj usługi, czytelny podpis kierującego pojazdem, wystawi fakturę na płatnika wymienionego w umowie i przekaże odbiorcy usługi. Wzór zestawienia będzie załącznikiem nr 2 do umowy. 11. Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze osobę upoważnioną do kontaktu z Zamawiającym, poda imię i nazwisko, nr telefonu, fax oraz e - mail. Ze strony Zamawiającego do kontaktu będzie wyznaczona osoba, która zostanie wpisana w umowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: KPP OPOCZNO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CARS Eko -Myjnia Robert Koniński, ul. Inowłodzka 12, 26-300 Opoczno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30684,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37284,64

  • Oferta z najniższą ceną: 37284,64 / Oferta z najwyższą ceną: 37284,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: KPP RADOMSKO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • S.C. WIR-EKO Wioletta i Ireneusz Rybak, ul. Starowiejska 30, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43152,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47364,84

  • Oferta z najniższą ceną: 47364,84 / Oferta z najwyższą ceną: 47364,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: KMP SKIERNIEWICE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JAREKS - AUTOMYJNIA Jarosław Michalski, Grabina Radz. ul. Wiśniowa 2, 96-332 Radziwiłłów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34488,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42951,60

  • Oferta z najniższą ceną: 42951,60 / Oferta z najwyższą ceną: 42951,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: KPP WIELUŃ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU AUTO-MYJNIA Krystyna Sosnowska, ul. Kijak 2, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31488,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22959,18

  • Oferta z najniższą ceną: 22959,18 / Oferta z najwyższą ceną: 41429,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU AUTO BŁYSK Krzysztof Kulok, ul. Rzemieślnicza 1, 98-400 Wieruszów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16272,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27866,88

  • Oferta z najniższą ceną: 27866,88 / Oferta z najwyższą ceną: 27866,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.