eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceDostawy łączników do zespolenia złamań kości długich.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Pabianice: Dostawy łączników do zespolenia złamań kości długich.
Numer ogłoszenia: 168152 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Jana Pawła II 68, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2253573, fax 042 2156258, 042 2253573.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy łączników do zespolenia złamań kości długich..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy łączników do zespolenia złamań kości długich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy, stanowiący integralną część oferty (część B). 2. Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia: -zapewni ciągłość i niezawodność dostaw na własny koszt i ryzyko, -zapewni realizację dostawy do magazynu Zamawiającego w ciągu max. 3 dni od złożenia zamówienia, -zapewni niezmienność cen w okresie trwania umowy, -dostarczy w bezpłatne użytkowanie przez Zamawiającego instrumentarium na czas trwania umowy - uniwersalne instrumentarium do wszczepiania wymienionych w formularzu cenowym gwoździ śródszpikowych blokowanych wraz z instrumentarium przeziernym do gwoździ Gamma i gwoździ wielopłaszczyznowych, - instrumentarium do usuwania złamanych gwoździ metodą małoinwazyjną, zapewniające usunięcie całego złamanego gwoździa za jednym mocowaniem, - instrumentarium kompletnego do Dynamicznych Stabilizatorów Biodrowych i Kłykciowych (DHS/DCS). koszty związane z użyczeniem powinny zostać uwzględnione w cenie oferty, -zagwarantuje gwoździe śródszpikowe blokowane w wersji kaniulowanej i litej oraz wkręty, śruby i stabilizatory dynamiczne wykonane z wysokogatunkowej stali implatacyjnej, -zapewni w miarę potrzeb Zamawiającego w tej samej cenie wszystkie rodzaje gwoździ występujące w formularzu cenowym, pokryte antyalergiczną warstwą nanokrystalicznego diamentu, -wszystkie gwoździe ażurowe muszą być pokryte antyalergiczną warstwą nanokrystalicznego diamentu, -dołączy katalogi producenta w języku polskim. Katalogi złożone do oferty muszą być oznakowane numerem pozycji, której dotyczą, ułożone w sposób czytelny, nawiązujący w kolejności do formularza cenowego, -Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. -Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. -Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. -Zamawiający wymaga wniesienia wadium. -Nie spełnienie chociażby jednego z ww. wymagań skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 89 ust 1 pkt 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3.Wykonawcom przysługuje prawo składania ofert wspólnych na zasadach określonych w art. 23 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł i zero groszy). 2.Wadium może być wniesione w: 2.1.pieniądzu, 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3.gwarancjach bankowych, 2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2, Ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: BRE Bank S.A. Nr 60 1140 1108 0000 2075 0500 1003 z zaznaczeniem -wadium - przetarg 14/TZ/2008-. 5.Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na konto Zamawiającego, podane w pkt 4. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz oryginał należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie opatrzonej napisem - WADIUM. Do oferty załączyć kopię poświadczoną za zgodność. 6.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: 7.1.upłynął termin związania ofertą, o którym mowa w części II, rozdz. 6, 7.4.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 7.5.unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia, a ewentualne protesty - o których mowa w części II, rozdz. 13 - zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 8.1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w części II, rozdz. 8, 8.2.który został wykluczony z postępowania, 8.3.którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona, lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez tego Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z  umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany pisemnie przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.2.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy PZP, tj.: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Potwierdzą, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, 1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia oraz wartości brutto nie mniejszej niż cena oferty. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1.W zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt 1.1., 1.2., 1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 3. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w poparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust 4 Ustawy PZP.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (art. 24 - 26, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 (Dz. U. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (art. 36 ust 1 pkt 6 Ustawy PZP). 1.1.Oświadczenia - załącznik Nr 1 do Oferty 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa ww. dokument odrębnie - załącznik Nr 2 do oferty Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pppkt 1.1., 1.2. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3.Wykaz dostaw z ostatnich trzech lat łączników do zespalania złamań kości długich (co najmniej jedna dostawa odpowiadająca przedmiotowi zamówienia oraz wartości brutto nie mniejszej niż cena oferty) z załączeniem dokumentów potwierdzających że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje) - załącznik Nr 3 do oferty 1.4.Pełnomocnictwo do złożenia oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu - załącznik Nr 4 do oferty 1.5.Pełnomocnictwo do reprezentowania w przypadku składania oferty wspólnej - załącznik Nr 5 do oferty 1.6.Dowód wpłaty wadium - załącznik Nr 6 do oferty 1.7.Parafowany projekt umowy - załącznik Nr 7 do oferty 1.8.Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu zgodnie z Ustawą Wyrobach Medycznych - załącznik Nr 8 do oferty 1.9.Świadectwa CE lub aktualne zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych na podstawie znaku CE - załącznik Nr 9 do oferty 1.10.Katalogi producenta w języku polskim na oferowane wyroby - załącznik Nr 10 do oferty 1.11.Opinie kliniczne na oferowane wyroby - załącznik Nr 11 do oferty 2.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 2.1.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2.2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 Ustawy PZP. 2.3.Zamawiający będzie wzywał Wykonawców zgodnie z art. 26 ust.3 Ustawy PZP, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu do uzupełnienia tych dokumentów w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2.4.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 2.5.Każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną, składa dokumenty wskazane w pkt 1.1 i 1.2 rozdział 3. 2.6.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współprace tych Wykonawców.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.spzozpabianice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68, Dział Zamówień Publicznych od poniedziałku do piatku w godz. 10:00 - 14:00..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68 - Kancelaria..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.