Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Bytom: DOSTAWA WARZYW ŚWIEŻYCH, OWOCÓW KRAJOWYCH I IMPORTOWANYCH
Numer ogłoszenia: 168132 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1552, ul. Oświęcimska 33, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3968500, fax 032 3968570.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw1552.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WARZYW ŚWIEŻYCH, OWOCÓW KRAJOWYCH I IMPORTOWANYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WARZYW ŚWIEŻYCH, OWOCÓW KRAJOWYCH I IMPORTOWANYCH Dokładny opis przedmiotu zamówienia i warunki przedmiotowe zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 01.11.21.00 - 01.11.21.00 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.13.11.10 - 01.13.11.10 01.13.13.00 - 01.13.13.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: od wykonawców NIE będzie wymagane wniesienie wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności, będącej przedmiotem zamówienia ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ; - dostawy towaru będą realizowane specjalistycznym transportem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz.U. z 2003r. Nr 21, poz. 179 ze zm.), w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności ; - posiadają decyzję administracyjna Państwowego Inspektora Sanitarnego, właściwego ze względu na siedzibę zakładu, zatwierdzającą zakład w rozumieniu art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz.1225) ; - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje na minimum jedną wybraną z wykazu dostawę). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków wyżej opisanych wyznaczonych jako minimum kwalifikujące do udziału w przedmiotowym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) decyzja administracyjna Państwowego Inspektora Sanitarnego, właściwego ze względu na siedzibę zakładu, zatwierdzającą zakład w rozumieniu art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz.1225) - (dotyczy przedsiębiorców produkujących i/lub wprowadzających do obrotu żywność będących pod nadzorem Państwowej Inspekcji Sanitarnej i prowadzących działalność w tym zakresie) 4) oświadczenie wykonawcy, że dostawy towaru będą realizowane specjalistycznym transportem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz.U. z 2003r. Nr 21, poz. 179 ze zm.), w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności ; 5/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych ; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych ; 2) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia(co najmniej jedna dostawa), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje na minimum jedną wybraną z wykazu dostawę) ; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych ; 4. Formularz ofertowy ; 5. Formularz specyfikacji cenowej ; 6. Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw1552.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1552, ul. Oświęcimska 33, 41-902 BYTOM budynek nr 3 III piętro, kancelaria nr 303 w godz. 7:30 - 15:30 telefon/fax : 032 3968570.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1552, ul. Oświęcimska 33, 41-902 Bytom, budynek nr 3, II piętro, kancelaria jawna nr 213.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.10.2007.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Wykonanie wiat śmietnikowych dla budynków mieszkalnych w Sosnowcu będących wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału AZM" w tym: Część I- III
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich dla Inwestycji pn."Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6.
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla bytomskich przedszkoli - edycja 2.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 59 w Bytomiu
- "Dostawa wyrobów hutniczych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK w tym: Część I: Dostawa blach, Część II: Dostawa kształtowników stalowych."
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.