Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sosnowiec: pomoc Techniczna dla JRP w ramach Projektu nr 2003/PL/16/P/PE/039 pn.: "Gospodarka ściekowa w Sosnowcu" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Sosnowiec, do kontaktów: Iwona Balińska, Urząd Miejski w Sosnowcu, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, tel. +48 32 2960461, fax +48 32 2960446, e-mail: kier.plu@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pomoc Techniczna dla JRP w ramach Projektu nr 2003/PL/16/P/PE/039 pn.: "Gospodarka ściekowa w Sosnowcu". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi Pomocy Technicznej dla JRP świadczone przez Wykonawcę w ramach Projektu nr 2003/PL/16/P/PE/039: pn. Gospodarka ściekowa w Sosnowcu. Pomoc Techniczna dla JRP obejmuje pomoc w opracowaniu docelowej struktury organizacyjnej Jednostki, określaniu zasad współpracy z innymi podmiotami odpowiedzialnymi za realizację projektu, przekazywaniu wiedzy pracownikom JRP dotyczącej zarządzania projektami Funduszu Spójności w szczególności z zakresu finansów, prawa i wiedzy technicznej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Sosnowiec, Polska. Kod NUTS: 4.24.33.75. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.54.30.00 - Rozwój personelu Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.30.00 - Rozwój personelu Oryginalny kod CPV: 74.54.20.00 - Szkolenie pracowników Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: II.2.1)1. Szacowana wartość zamówienia powyżej 130.000 EURO II.2.1)2. Zakres zamówienia Zakres świadczonych przez Pomoc Techniczną usług obejmować będzie następujące zadania : a) doradztwo w opracowaniu docelowej struktury organizacyjnej JRP, b) doradztwo w określaniu zasad współpracy z innymi podmiotami odpowiedzialnymi za realizację Projektu, c) przekazywanie wiedzy pracownikom JRP dotyczącej zarządzania Projektem Funduszu Spójności, w szczególności z zakresu finansów, prawa, wiedzy technicznej, d) inne. Jednostka Realizująca Projekt jest wyodrębnioną w strukturze Zamawiającego Jednostką odpowiedzialną za zarządzanie Projektem Funduszu Spójności nr 2003/PL/16/P/PE/039 pn. "Gospodarka ściekowa w Sosnowcu". Projekt obejmuje modernizację oczyszczalni ścieków w celu zwiększenia jej przepustowości o 35 000 m sześc./dobę (uruchomienie ciągów technologicznych, które są zabudowane ale nie są wykorzystywane oraz podniesienie sprawności istniejących urządzeń) oraz budowę kolektora sanitarnego o długości ok. 15 km z częścią grawitacyjną o średnicy od 500 do 1200 mm i tłoczną o średnicy od 125 do 2x600 mm, z 4 przepompowniami, w tym jedna o wydajności Q-640 l/sek. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 22;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium wynosi 20 000 PLN Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania Umowy - 10% ceny oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie będzie finansowane z następujących źródeł : - Fundusz Spójności - 70 % wartości zamówienia; - Zamawiający - 30% wartości zamówienia. 1. Zamawiający będzie dokonywał płatności kwartalnych na konto wskazane przez Wykonawcę w wysokości 15 % wartości wynagrodzenia z należnym podatkiem od towarów i usług po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wszystkich Raportów wymaganych w okresie sprawozdawczym, do momentu wypłacenia 90 % wartości wynagrodzenia. 2. Pozostałe 10 % wartości wynagrodzenia z należnym podatkiem od towarów i usług zostanie zapłacone po zatwierdzeniu przez Zamawiającego Raportu Końcowego i Ostatecznego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, niezwłocznie, po zawiadomieniu o wyborze oferty, przed podpisaniem Umowy, muszą przedstawić Zamawiającemu Umowę w oryginale, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu usług. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) Spełniać warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał i kadrowy). - Posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze usługi w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich wydawanym przez Urząd Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 pracowników. - Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia: - Ekspert 1 - Kierownik Zespołu - posiadający: wyższe wykształcenie techniczne lub ekonomiczne, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim pełniącym funkcję pomocy technicznej (asysty technicznej, bądź równoważne) lub/i Inżyniera (bądź równoważne) w ramach przynajmniej 1 projektu z zakresu gospodarki ściekowej realizowanego zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC. - Ekspert 2 - Inżynier sanitarny - posiadający: wyższe wykształcenie techniczne, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, doświadczenie w nadzorowaniu realizacji kolektorów o średnicy co najmniej 400 mm, doświadczenie w budowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków. - Ekspert 3 - Ekspert finansowy - posiadający: wyższe wykształcenie ekonomiczne, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, doświadczenie w rozliczaniu przynajmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków funduszy UE lub IFI (międzynarodowych instytucji finansowych). - Ekspert 4 - Ekspert prawny - posiadający: wyższe wykształcenie prawnicze, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, doświadczenie w prowadzeniu obsługi prawnej przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków funduszy UE lub IFI (międzynarodowych instytucji finansowych). Wykonać w ciągu ostatnich trzech lat licząc od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze usługi w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich wydawanym przez Urząd Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usługi: - pomocy technicznej (bądź równoważne) dla projektu z zakresu gospodarki ściekowej realizowanego zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC - Inżyniera (bądź równoważne) dla projektu realizowanego zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): Osiągnąć w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres, roczne przychody ze sprzedaży netto w wysokości co najmniej 1.200.000 PLN. Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 200.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 PLN. W przypadku Wykonawcy zagranicznego przy ocenie spełniania warunków finansowych wymienionych w pkt III.2.1)4) Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze usługi w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich wydawanym przez Urząd Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5) Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p (wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne oświadczenia lub złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Wykonawcy (każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację banku, w którym posiadają rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku Wykonawcy zagranicznego przy ocenie powyższych dokumentów sporządzonych w walucie innej niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze usługi w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich wydawanym przez Urząd Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację na temat wymaganej przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. 2. Wykonawca przedłoży wykaz osób niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (jeden wykaz dla wykonawców składających ofertę wspólną). 3. Wykonawca przedłoży oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie przez Eksperta 2 aktualnego wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Wykonawca przedłoży kopię posiadanych przez Eksperta 2 uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 5. Wykonawca przedłoży wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat licząc od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze usługi w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich wydawanym przez Urząd Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług wymienionych w p, III.2.1)3) oraz oświadczenia potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 50 - 48270 z dnia 04.03.2005, 2006/S 38 - 41014 z dnia 24.02.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: JRP.3410-77/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 30 PLN (cena brutto) + ewentualne koszty przesyłki. Warunki i sposób płatności: SIWZ jest dostępna na pisemny wniosek Wykonawcy: - za zaliczeniem pocztowym, - płatna gotówką w kasie Zamawiającego lub przelewem na konto Zamawiającego w banku ING BANK ŚLĄSKI nr rachunku 66 1050 1142 1000 0008 0000 1281, tytuł przelewu: "Pomoc Techniczna dla JRP". SIWZ dostępna jest w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miejski w Sosnowcu, Jednostka Realizująca Projekt, ul. Modrzejowska 32A (wejście C - I piętro), Sosnowiec 41-200. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.05.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.05.2006, godzina 12:30, Gmina Sosnowiec , adres: Al. Zwycięstwa 20 , pokój 221, 41-200 Sosnowiec, Polska.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.03.2006.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- "Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego (AMMS/INFOMEDICA) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św .Barbary w Sosnowcu"
- Świadczenie usług transportu medycznego samochodem sanitarnym bez opieki lekarskiej o standardzie odpowiadającym karetkom typu P
- Dostawa i wymiana dźwigu w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Zmiana kotła węglowego na gazowy w Szkole Podstawowej Nr 16 przy ul. Okrzei 56 w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu
- ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WSPINALNI POŻARNICZEJ W RAMACH MODERNIZACJI OBIEKTÓW STRAŻNICY KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.