Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Sucha Beskidzka: Remont drogi - Błądzonka Grabnik
Numer ogłoszenia: 168110 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 033 8742341, 8749544, fax 033 8742266.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi - Błądzonka Grabnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni i odwodnienie drogi - 2.1. Roboty 2.1.1 Roboty ziemne - Korytowanie na poszerzeniach jezdni 2.1.1. Podbudowa - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 2.1.3. Nawierzchnia: - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno -bitumicznych 2.1.4. Pobocza: - Wykonanie poboczy 2.1.5. Odwodnienia - Regulacja istniejącego larsena
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: najniższa cena 100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2 Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 1.3 Spełniają warunki określone w punkcie 2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 1.4 Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom, wymaganym przez Zamawiającego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, z 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87 poz 605 z 2006r.) 2. Warunki wymagane od wykonawców. Opis warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Sporządzenie oferty na formularzu oferty otrzymanym od Zamawiającego lub dokładnie wg. formularza oferty; 2.2. Sporządzenie kosztorysu ofertowego; 2.3. Dołączenie załącznika ( którego wzór stanowi dodatek do SIWZ - załącznik nr 2 ) potwierdzonego, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych oraz oferent spełnia warunki art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych; 2.4 Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta , będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum; 2.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2.6 Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia ( cena 10 zł.) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej pok. 33, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej , 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, pok. 23 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa jarzyn i owoców
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Dostawa sprzętu medycznego- generator ultradźwiękowy
- Dostawa materiałów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XI
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów chemioterapii i lekowych - uzupełnienie X
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





