Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-28
Ełk: Dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego do Pracowni Biochemii Klinicznej Centralnego Laboratorium Analitycznego przy Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. przez okres 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 168085 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego do Pracowni Biochemii Klinicznej Centralnego Laboratorium Analitycznego przy Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. przez okres 24 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Ilość Podać ilości akcesoriów,kontroli i odczynników zużywalnych 1 ALAT 25000 TAK 2 ASPAT 12000 TAK 3 Amylaza 2000 TAK 4 AP - Fosfataza zasadowa 2500 TAK 5 GGTP- gammaglutamylotranspeptydaza 3000 TAK 6 CK-kinaza kreatynowa 2000 TAK 7 CK - MB - izoenzym CK 700 TAK 8 LDH -dehydrogenaza mleczanowa 2000 TAK 9 K- Potas 50000 TAK 10 Na - Sód 45000 TAK 11 Ca - Wapń 7000 TAK 12 Fe - Żelazo 4500 TAK 13 Mg - Magnez 2500 TAK 14 Fosforany 3000 TAK 15 Cholesterol całkowity 20000 TAK 16 dHDL - Cholesterol 15000 TAK 17 Chlorki 400 TAK 18 Trójglicerydy 20000 TAK 19 Kreatynina 40000 TAK 20 Mocznik BUN 25000 TAK 21 Kwas moczowy 3000 TAK 22 Bilirubina całkowita 6500 TAK 23 Bilirubina sprzężona i niesprzężona 500 TAK 24 Białko całkowite 2500 TAK 25 Białko w moczu 2000 TAK 26 Glukoza 45000 TAK 27 CRP 25000 TAK 28 Lipaza 3000 TAK 29 Albumina 2500 TAK 30 Mikroalbumina w moczu 1000 TAK 31 TIBC 1600 TAK 32 dHbA1C% 2000 TAK 33 Alkohol 500 TAK RAZEM 376700 Zestawienie parametrów technicznych ocenianego analizatora chemii klinicznej Lp. Wymagany parametr TAK 1. Aparat gotowy do pracy przez całą dobę natychmiastowe przejście do pracy max. 30 sekund ze stanu spoczynku. TAK 2. Możliwość ciągłego ładowania próbek i odczynników bez przerywania ani zatrzymywania pracy analizatorów TAK 3. W pełni automatyczny, nowy, wieloparametrowy analizator typu random access (swobodnego dostępu) o wydajności minimum 400 oznaczeń na godzinę z opcją wykonywania badań pilnych, z komputerem i drukarką TAK 4. System detekcji skrzepów w obu analizatorach TAK 5 Zużycie wody na godzinę pracy analizatora - max. do 7 litrów na godzinę TAK 6 Wszystkie odczynniki, kalibratory i kontrole muszą posiadać długie terminy ważności gwarantujące optymalne wykorzystanie zamawianych produktów - minimum 12 miesięcy od momentu zamówienia. TAK 7 Oddzielne igły do pipetowania odczynników i próbek lub końcówki jednorazowe w obu analizatorach TAK 8 Możliwość jednoczesnego wykonywania oznaczeń z różnych objętościowo próbek pierwotnych i wtórnych bez konieczności wstępnego deklarowania objętości próbki TAK 9 Możliwość wykonywania prób pilnych bez przerywania bieżącej pracy analizatora TAK 10 Monitorowanie zużycia odczynników, ilości wykonanych badań, oznaczeń, kontroli, kalibracji, zestawienie wyników niekompletnych. TAK 11 Możliwość podłączenia do sieci informatycznej (komunikacja dwukierunkowa) TAK 12 Odbiór i koszty utylizacji ścieków stanowiących zagrożenie biologiczne po stronie dostawcy. TAK 13 Możliwość wykonywania wszystkich oznaczeń podanych w SIWZ na jednym oferowanym analizatorze TAK 14 Automatyczne rozcieńczanie próbek na pokładzie analizatora - rozcieńczenia wstępne i powtórne TAK 15 Automatyczny system kontroli jakości badań, prezentacja graficzna TAK 16 Możliwość wykonywania oznaczeń w surowicy, osoczu, moczu i płynie mózgowo-rdzeniowym TAK 17 Identyfikacja odczynników na podstawie kodu paskowego - odczynniki gotowe do użycia, bez konieczności i przelewania poza analizatorem TAK 18 System monitorujący poziom i informujący o obecności endogennych interferencji w próbce hemoliza, lipemia, hiperbilirubinemia TAK 19 System podtrzymywania napięcia UPS), w przypadku zaniku zasilania z sieci elektrycznej (min. 20 minut TAK 20 Stabilność kalibracji dla większości oznaczeń wymienionych w SIWZ: 6 miesięcy dla tej samej serii odczynnika min. 50% TAK 21 Instrukcja w języku polskim TAK 22 Deklaracja zgodności CE na analizator i odczynniki TAK 23 Czytnik kodów kreskowych TAK 24 Modem serwisowy TAK 25 Oznaczanie kreatyniny wolne od interferencji ze strony bilirubiny do stężenia 25 mg/dl bilirubiny w danej próbce TAK 27 Oznaczanie bilirubiny wolne od interferencji ze strony lipemii do stężenia 1000 mg/dl TG w badanej próbce TAK 28 Czas reakcji serwisu do 24 godzin. Koszt serwisu ponosi dostawca przez cały okres trwania umowy. TAK 29 Przeglądy techniczne w ramach dzierżawy w okresach wskazanych przez producenta TAK 30 Podłączenie do systemu informatycznego na koszt dostawcy. TAK 31 Backup systemu - analizator o wydajności min. 150 oznaczeń na godzinę pracujący na tych samych odczynnikach, z komputerem i drukarką. TAK 32 Do przetargu należy dołączyć ulotki lub tabele zawierające terminy ważności po otwarciu, terminy ważności na pokładzie analizatora dla odczynników, kalibratorów i kontroli TAK 33 Zaproponowana wielkość i ilość opakowań odczynników musi uwzględniać termin ważności i zamawianą ilość oznaczeń musi zabezpieczać ciągłość pracy przez 24 miesiące TAK 34 Do przetargu należy doliczyć ilość kalibratorów wg wskazań producenta. Ilość kontroli, która zabezpiecza wykonanie kontroli wg poniższego schematu przez cały okres umowy: Dla badań powyżej 2000 oznaczeń na 24 m-ce - 2 poziomy kontroli 1x dziennie Dla badań poniżej 2000 oznaczeń na 24 m-ce - 2 poziomy kontroli 1x na tydzień TAK Ilość badań przypadająca średnio na jednego pacjenta - 3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 18.000,00 zł słownie: osiemnaście tysięcy zł 00/100
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; b) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) oświadczenie , iz produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wymaganych w SIWZ. b) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymogami prawa wspólnotowego i polskiego, spełnia wymagania jakościowe. c) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną. Powyższy zapis dotyczy tylko Wykonawców, którzy są uprawnieni do posiadania w/w dokumentów , a w przypadku braku obowiązku posiadania , każdy Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie potwierdzające taki stan. a) oświadczenie , iz produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wymaganych w SIWZ. b) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymogami prawa wspólnotowego i polskiego, spełnia wymagania jakościowe. c) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną. Powyższy zapis dotyczy tylko Wykonawców, którzy są uprawnieni do posiadania w/w dokumentów , a w przypadku braku obowiązku posiadania , każdy Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie potwierdzające taki stan.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;pokój 0/27A - 1 piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pokój 504; V piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - NABIAŁ, MIĘSO I WĘDLINY, MROŻONKI I RYBY, ARTYKUŁY SPOŻYWCZE W OKRESIE STYCZEŃ - GRUDZIEŃ 2026 NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W EŁKU
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego na przyczepie - II postępowanie
- POPRAWA FUNKCJONALNOŚCI DWÓCH SKWERÓW NA OBSZARZE REWITALIZACJI W EŁKU - REWITALIZACJA SKWERU PRZY UL. ŻEROMSKIEGO W EŁKU
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU EŁCKIEGO z podziałem na 3 części
- "Zakup toru wizyjnego do cystoskopu wraz z procesorem, źródłem światła, monitorem i wózkiem jezdnym na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- PROJEKT PRZEBUDOWY ULICY PARKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





